Ik vind mijn nachtrust belangrijker.quote:
Jij zit er wel klaar voor tijdens dat tijdstipquote:
Let maar op!quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit er wel klaar voor tijdens dat tijdstip
Voorbode voor een onmogelijk seizoen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Irritant dat de meest onmogelijke GP qua tijden de seizoen opener is.
Wie de Abu Dabhi GP van het vorig seizoen wint, wordt het seizoen daarop WDC.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voorbode voor een onmogelijk seizoen?
Feliciteer hier Lando Norris met de titel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie de Abu Dabhi GP van het vorig seizoen wint, wordt het seizoen daarop WDC.
Nee, dat is het dode varken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Dus had ik die 95 euro aan F1tv wel beter kunnen besteden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Feliciteer hier Lando Norris met de titel.
Aan mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus had ik die 95 euro aan F1tv wel beter kunnen besteden.
Wat iedereen doet als Max in zijn auto staptquote:
Of te laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vind mijn nachtrust belangrijker.
2.30 is dan net iets te vroeg
Op die twee twee foto's had je kunnen zien dat de namen van Leclerc en Bortoleto verkeerd geschreven zijn. Er bestaat inderdaad geen Verstoppen, ik schreef de naam van Verstappen verkeerd en het is een gebbetje want dat woord is ook meteen een werkwoord met een bepaalde betekenis......quote:
Ah zo ik had niet gezien dat die 2 verkeerd geschreven zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op die twee twee foto's had je kunnen zien dat de namen van Leclerc en Bortoleto verkeerd geschreven zijn. Er bestaat inderdaad geen Verstoppen, ik schreef de naam van Verstappen verkeerd en het is een gebbetje want dat woord is ook meteen een werkwoord met een bepaalde betekenis......
Fantastisch, vond ik als kind al super, dan zat je om 4 uur klaar en voelde je je echt een liefhebberquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Aan de andere kant: na de opener meestal gewoon redelijk normale tijden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
Na het stappen kijken!quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastisch, vond ik als kind al super, dan zat je om 4 uur klaar en voelde je je echt een liefhebber
Vroeger gingen wij altijd LAN party houden van zaterdagavond tot de race. Lekker C&C spelen of Warcraft III. Was altijd een goed begin van het seizoenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Na het stappen kijken!
Om vervolgens om 8u wakker te worden op de bank, race gemist
Afstelling anti roll bar met push pull rods?quote:
Misschien heb je wel 'mazzel'quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:43 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat ik een koter heb, anders had ik een nachtje doorgehaald. Ik zet de wekker wel om 7:00am.
Hij heeft zowaar iets normaals aanquote:
Met niks eronderquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft zowaar iets normaals aan
Daar let jij dan weer opquote:
Zal wel zo'n race worden waarbij ik nog op live kan drukken als ik rond 8:30 de stream aanslinger.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef alpeko het volgende:
De echte strategie is om 4:55 wakker worden, ff snel op telefoon de stream checken, conclusie trekken dat er niets van komt en uitslapen tot 8:30quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Zal wel zo'n race worden waarbij ik nog op live kan drukken als ik rond 8:30 de stream aanslinger.
Voor de race moet dat zeker kansen geven maar ik denk dat op vrijdag en zaterdag Red Bull weinig zal kunnen laten zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef Nober het volgende:
Mét regen kan 't wel Max z'n weekend gaan worden.
Start achter de SC?
You don't like black?quote:
Kleur maakt me niet uitquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
You don't like black?
Met welke coureur van de huidige grid wil jij een beschuitje eten?
Skattiequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kleur maakt me niet uit
Tis gewoon niet zo mijn type
Met Max zou ik wel een drankje willen doen
En met Alonso een beschuitje eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |