Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren zit redelijk vol op het moment, allebei vast contract.
Dan Ferrari met twee toppers. Mercedes met goede mensen al moet Antonelli zich nog bewijzen. En ziet Toto George als topper? Ook nog afvragen.
Dan nog Aston Martin. Alonso kan er wel uit.
Who knows maat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.
Dat verwacht ik ook. Hamilton is al oud aan het worden dus heel lang gaat die niet meer mee doen. Leclerc kan best sturen maar is ook niet echt kampioenmateriaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ferrari levert met liefde en plezier desnoods allebei zijn rijders in voor Verstappen.
Alonso toont een bombastic side eyequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Hamilton is al oud aan het worden dus heel lang gaat die niet meer mee doen. Leclerc kan best sturen maar is ook niet echt kampioenmateriaal.
Alonso weet ook wel dat ie niet mee kan strijden om titels. Eer dat Aston Martin alles op orde heeft is hij nog ouder gewordenquote:
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Leclerc in de juiste auto kan toch wel kampioen worden?
Moet ie wel minder fouten gaan maken als hij onder druk staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.
True. Piastri heeft het wel het meeste van die groep.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.
Bij Lawson, Russell, Lecerc en Norris is net als bij Nico Rosberg met heel hard werken en veel geluk hebben dat ze WDC worden.
Dan is Hamilton geen kampioen dus? Ik vind hem zwaar overschat maar niet overdrijven. Hamilton heeft over 3 jaar minder punten gehaald, minder overwinningen geboekt, minder poles gereden en een gemiddeld stuk lagere kwalificatiepositie, en heeft meer fouten gemaakt. Dan had Russell ook nog veel meer pech, al dan niet bestaande in Hamilton die hem bijvoorbeeld van de baan afkegelde in tweede positie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kun jij een moment herinneren dat ie meer pakte dan wat realistisch gezien mogelijk was?
Ik denk dat je vaker kan benoemen dat ie juist iets verloor. 1 tegen 1 tegen Lewis verloor hij vaak ook.
Een kampioen heeft dat niet.
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Natuurlijk niet, of denk je echt dat racing bulls opeens het betere team is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Zou Lawson spijt hebben omdat the racing bulls voor team RB staat?
Het beperkte testen van tegenwoordig is wel in HAM's nadeel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.
Hoezo heeft Lawson geen killerinstinct? Heb je hem niet zien vechten met Checo vorig seizoen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Lawson, Piastri en Norris ook. Ze missen alleen dat killer instinct wat Hamilton, Alonso en Max hebben.
Hoe lang mag hij wennen dan? Leclerc is over 1 rondje echt top maar 4 tiende is wel veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met Hamilton naast hem. Die schat ik nog altijd hoger in als hij eenmaal gewend is aan de auto.
Jawelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo heeft Lawson geen killerinstinct? Heb je hem niet zien vechten met Checo vorig seizoen?
En alsnog vind je hem geen killerinstinct hebben?quote:
Hij moet nog wat tuning hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En alsnog vind je hem geen killerinstinct hebben?
Lawson moet je wel een heel seizoen gunnen om te kijken waar hij staat en ik denk dat Russell wel killerintinct heeft, of hij talentvol genoeg is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri dat killer instinct wel hebben.
Bij Lawson, Russell, Lecerc en Norris is net als bij Nico Rosberg met heel hard werken en veel geluk hebben dat ze WDC worden.
HAM kennende een jaartje of 3.quote:
Het gaat erom of het killerinstinct erin zit he? Niet of het al gefinetuned isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij moet nog wat tuning hebben
De enige echte topper bij de voornaam noemen natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja true, ik had het mis toen ik Lawson noemdequote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat erom of het killerinstinct erin zit he? Niet of het al gefintuned is
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja true, ik had het mis toen ik Lawson noemde
quote:
Beide lijken me belangrijk. Zonder killerinstinct word je geen kampioen. En dat is wat élke F1-coureur wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:51 schreef -XOR- het volgende:
Het vermogen om rustig te blijven en stoicijns vertrouwen op het feit dat je steeds iets beter wordt lijkt me in deze fase een belangrijker eigenschap voor Lawson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |