Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.
wijsvinger een beetje vochtig maken en in de lucht houden om te zien waar de wind vandaan komtquote:
Wel een filmpje van maken he. En uploadenquote:
Geen ketting die mij kan houdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel een filmpje van maken he. En uploaden
Wonderlijk hoe mensen zichzelf moed in praten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
Dan zit Max volgend jaar elders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
We hebben nog geen race gereden maar deze user weet al hoe het seizoen gaat verlopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
Ik hoop het iig!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zit Max volgend jaar elders.
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?
Maar die hadden beide sterke runs op de harde band.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Heeft niemand opgelet waar Mercedes staat in de zeer betrouwbare VT2 uitslag?
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.
Renault en Ferrari hebben echt liggen te slapen toentertijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
Klopt, en ik heb heel hard zitten lachen om Bernie die zich zo voor lul gezet voelde dat hij van grote turbo fan ineens de allergrootste turbo hater is gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |