insturen doet die rbr niequote:
Lijkt niet veel veranderdquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Max een beetje als Antonelli, geef hem tijd
zondag ook als het goed isquote:
Maar ook wel mooi, vers bloedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:42 schreef RedShoe het volgende:
Wel even wennen al die nieuwe namen in de lijst.
Kan een boeiend seizoen wordenquote:
Hamilton loopt straks met een handtasquote:
Za wel iets van een veel te wijde, foeilelijke trui zijn waar een tas in verwerkt is zodat je die niet los mee hoeft te nemen voor 2600 dollar ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hamilton loopt straks met een handtas
we hebben nog een VT3quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst maar even de kwalificatie afwachten
lopen welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Red Bull loopt niet echt.
Weer vroeg uit bed...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:00 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst maar even de kwalificatie afwachten
Tot morgen![]()
als het hard regent wordt het niksquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd, als het zondag echt hard regent wordt het nog wel leuk
Laat me lekker dromenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het hard regent wordt het niks
zit je uren te turen naar een tikkende klokquote:
Schakel wel later in voor de startquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd, als het zondag echt hard regent wordt het nog wel leuk
Heb je wel nodig na vanochtend de ontgroening bende op te ruimenquote:
Viel wel mee tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je wel nodig na vanochtend de ontgroening bende op te ruimen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit je uren te turen naar een tikkende klok
Ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schakel wel later in voor de start
Ik stond er wel van te kijken jaquote:
whuttttquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttt
mogen we Stig ontgroenen![]()
waarom verteld niemand mij wat!!!
* greysbones pakt de pek en veren
* greysbones on my wayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nice en Naughty list gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:41 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd lieve Stigsel met je nieuwe Job
ons het leven zuur maken in F1
* TheStigsDutchCousin gromtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef greysbones het volgende:
ow en sterkte @:ESF1gamer met Stig aan de teugel houden
There Their They'requote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gromt
En dan winnenquote:
quote:
Las ik zo overheen gister. Jij blauwe.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
VT2, kwalificatie en race kijk ik wel
Ben ook maar net blauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Las ik zo overheen gister. Jij blauwe.
Top dit
Beter in ieder geval!!!quote:
quote:
Seizoen is net begonnen, halverwege het jaar eens de balans opmaken. Al zal het wel erg lastig worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijkt me gespeeld. Max geen vijfde titel confirmed.
Kinkyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef greysbones het volgende:
ow en sterkte @:ESF1gamer met Stig aan de teugel houden
Ik had gisteren een topic aangemaakt en jouw getagdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
whutttt
mogen we Stig ontgroenen![]()
waarom verteld niemand mij wat!!!
* greysbones pakt de pek en veren
Greys is een beetje traagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een topic aangemaakt en jouw getagd
Als abu dabhi race een goede voorspeller is dan wordt norris wk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Seizoen is net begonnen, halverwege het jaar eens de balans opmaken. Al zal het wel erg lastig worden.
Dan volgend jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als abu dabhi race een goede voorspeller is dan wordt norris wk.
Thanks!quote:
zaterdag kijk je niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag gewoon om 4:45 de uitzending starten.
Als ik op tijd wakker ben wel. Anders kijk ik die later terug.quote:
Ja, VT3 sla ik sowieso over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag alleen de kwalificatie.
Ik verwacht jou gewoon om 5 uur hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht jou gewoon om 5 uur hoor.
Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen staat er beter voor dan vorig jaar.
wijsvinger een beetje vochtig maken en in de lucht houden om te zien waar de wind vandaan komtquote:
Wel een filmpje van maken he. En uploadenquote:
Geen ketting die mij kan houdenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel een filmpje van maken he. En uploaden
Wonderlijk hoe mensen zichzelf moed in praten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race pace is nog wel aardig
Australië is een slechte indicator voor de rest van het jaar
Ze zijn aan het sandbaggen, kijk maar naar de snelheid van RB
Red Bull is alleen naar de regensetup aan het kijken
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
Dan zit Max volgend jaar elders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
We hebben nog geen race gereden maar deze user weet al hoe het seizoen gaat verlopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar niet met Redbull in de mix. Aan alles merk je dat dat team eerder nog een stap terug doet dan dat ze het oplossen.
Ik hoop het iig!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien, ik denk wel dat het spannend wordt tot aan de laatste race.
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zit Max volgend jaar elders.
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan blijkt dat Red Bull de 2026 auto en motor wel op orde heeft. Na dit jaar overstappen is Alonso levels aan domheid.
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mocht de Red Bull dit seizoen echt ontzettend tegenvallen dan zie ik Verstappen in 2026 wel voor Mercedes starten.
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die logica. Volgend jaar compleet nieuwe regels voor de auto's en compleet nieuwe regels voor de motoren. Wat heeft een slechte 2025 auto daar dan in godsnaam mee te maken?
Maar die hadden beide sterke runs op de harde band.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Heeft niemand opgelet waar Mercedes staat in de zeer betrouwbare VT2 uitslag?
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het geeft in ieder geval iets aan over of een team de juiste mensen in dienst heeft om een competitieve auto te bouwen voor de titelstrijd. Red Bull bijvoorbeeld kwam in '22 ook goed uit de startblokken met de nieuwe regels nadat ze in '21 al zeer sterk waren.
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar tussen 2013 en 2014 met de nieuwe motor zagen we juist een reset van de verhoudingen.
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes had ook voorkennis, dus het was niet helemaal eerlijk gegaan.
Renault en Ferrari hebben echt liggen te slapen toentertijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
Klopt, en ik heb heel hard zitten lachen om Bernie die zich zo voor lul gezet voelde dat hij van grote turbo fan ineens de allergrootste turbo hater is gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat die andere teams zo dom waren om met het voorstel van Mercedes in te stemmen nadat Audi was afgehaakt kun je Mercedes niet kwalijk nemen
Het oorspronkelijke plan was een viercilinder turbomotor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |