SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Steeds vaker saaie streamdagen en op het einde kijk ik niet eens meer want dat is de meest saaie fasequote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Lol, beetje zoals daarnet, buiten klagen over de sfeer, terwijl we hoorden dat er binnen lol gemaakt werd.en dan weet mattie nog niet eens dat hij geofferd zal worden op het moment dat jordy tussen hem en jolien zou moeten kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig zijn de GC's weg na deze ronde
Zo mee eens.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Steeds vaker saaie streamdagen en op het einde kijk ik niet eens meer want dat is de meest saaie fase
Ja dat heeft hij van pootje geleerd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Vorige week uitleg gekregen van Pootje volgens mij
is ook heel leuk om te doen, brood bakken
dat is wel humor vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Dat geintje wat jordy nu doet deden wij vroeger ook al.
Lol, beetje zoals daarnet, buiten klagen over de sfeer, terwijl we hoorden dat er binnen lol gemaakt werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow zoquote:
Nominaties worden zo bekend gemaakt en op Insta staan de linkjes om te stemmen er weer bij, dus we kunnen straks ook al stemmenquote:
Nee , dat hebben ze al gedaan , dat weet ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow zo
Ik dacht dat je bedoelde dat hun moeten stemmen
Nu nog nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nominaties worden zo bekend gemaakt en op Insta staan de linkjes om te stemmen er weer bij, dus we kunnen straks ook al stemmen
Later welquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
Op dit moment is het niet mogelijk om te stemmen. Kom later terug.
zo oud dat filmpje zegquote:
Kindergrapjes hihahoquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kleuter ... shampoo in de douchekop geloof ik.
Iets met de douchekop en shampooquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
wat hebben ze gedaan dan? Dat heb ik niet meegekregen.
Lol, beetje zoals daarnet, buiten klagen over de sfeer, terwijl we hoorden dat er binnen lol gemaakt werd.In negeer dingen onder spoilers meestal wat gewoon ongeduld is maar deze is ge- wel -digSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Het is ongeduld om te weten wie er op die bank zitten..het schopbankjequote:
Wat?quote:
zo, die kwam hard aan bij charisequote:Op woensdag 12 maart 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
Charice
en haar bek valt open en die van Jane en Axel ook
Axel, Jane en Charice op de bank.
Sharice wist dat al , bleef ook weinig over om op te kiezenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn verbaasd dat Charice op de bank zit.
Inclusief Charice en Pootje
![]()
![]()
Die zijn dan ook van westvlaanderen hè.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje snapt er niks van. Sharice snapt er niks van.
Nee Pootje heeft gevraagd aan het drietal om op hem te stemmen..quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice wist dat al , bleef ook weinig over om op te kiezen
Dat jij dat zegt Jockariquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zijn dan ook van westvlaanderen hè.
Mijn post klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denken dat sharice meer kans maakt tegen hun
Jane en Axel zeggen hetzelfdequote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
Sharice is er rustig onder, 'als ik moet gaan dan ga ik'
ga ik ook doen ook nooit meer gedachtquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 x Sharice gestemd, wie had dat ooit gedacht
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had het over Sharice want die was te zien toen ze dat zeiquote:
Ik dus ook het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Geen van de drie bankzitters janken er om.
Wat is dat is.
En zo is het.
En door.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ik dus ook het moet niet gekker worden.
Ik hoorde ze met elkaar in gesprek en alledrie hetzelfde zeggen en elkaar beamenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over Sharice want die was te zien toen ze dat zei
Sharice kon 1 GC ongedaan maken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Sharice had toch een bijzonder gc?
Was er ook niet een dat als je naar huis gaat je een ander kan nomineren?
Die heeft Mattheus, hij kan zichzelf van de bank halen. Maar goed vanaf nu geen GC’ers meer in het spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Nee ze kon een gc terugdraaien verder niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
ja die kon 1 gc ongedaan makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Had geen zinquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice kon 1 GC ongedaan maken.
Dat is het risico van het spel. Je weet dat als je mee doet er iedere week op kan staan of zelfs nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap ze wel want pootje wil zelf baar huis en dan blijven die 2 er gewoon in. Ze doen oproep om op sharice te stemmen.
die vraag stellen is overbodigquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft buiten een grote mond. Vraag me af of hij dat ook in het gezicht van Pootje gaat doen.
ja ik ga dat ook doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:49 schreef Silves het volgende:
Wat goeeed!!! Kartel roepen om op Char te stemmen, bij deze!
gaan we doen Jor 6 X !!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Jordy hoopt dat de kartelfans deze ronde op Sharice stemmen om te blijven
O ik dacht dat er ook een was die het mogelijk maakte dat als de persoon die die GC had naar huis gestemd werd bij het verlaten iemand een GC mocht geven dat hij voor de volgende ronde genomineerd wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die heeft Mattheus, hij kan zichzelf van de bank halen. Maar goed vanaf nu geen GC’ers meer in het spel
Zou er nog een kans bestaan dat hij opstapt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft er meer moeite mee.
Dat wordt straks dus gewoon Pootje met overblijvers tegen die andere 3.
Zo vlak voor het einde?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou er nog een kans bestaan dat hij opstapt?
Dat is wel goed ja ... kunnen de fans vast niet zelf bedenken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:49 schreef Silves het volgende:
Wat goeeed!!! Kartel roepen om op Char te stemmen, bij deze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kan me wel voorstellenquote:
Ik denk Sharice sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ik vind het zo jammer voor Pootje he
Jane: die gaat hier alleen zijn
Gaan ze er nu echt vanuit dat Sharice naar huis gaat?![]()
We moeten afwachten. Ik hoop dat ze snapt waarom het is gedaan en niet voor de laatste vlaamse vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vraagt aan Sharice of ze oke is.
Sharice: ja ik zei tegen Pootje gister al dat ik op de bank kwam.
Jolien staat al bijna in de finale als enige Belgische vrouw.
Denk niet dat Sharice deze week naar huis gaat.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
FB is vrij duidelijkVind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.quote:
Die had Wicky. Is vervallen toen hij weggingquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moetquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.
Ben wel benieuwd weer naar de exit
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Ze vertrouwen Sharice dus toch niet, verstandig.
oh sorryquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Safe vote dus. Het zal er niet veel om spannen, maar de achterban van team Kartel weet dus wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebben
EN HEEL HARD???quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
Praten tegen mensen in dat huis heeft geen zin hoor. Ze horen je niet..
Het werkt altijd anders. Hoe meer medestanders je hebt hoe meer tegenstanders je hebt. De echte populairste wint nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komt
Zoals de andere dit niet doen? het gevoel is Ax of Jane weg..dus echt met gevoel doen ze ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef wesley000000 het volgende:
kartel die altijd op gevoel stemt praat hun tactische stemmen goed, wat een ego's hebben die
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Pootje echt zo graag naar huis wil, waarom gaat hij dan niet? Waarom loopt hij dan mensen om ver om als eerste bij de telefooncel te zijn. Hij wil niet naar huis, hij speelt het zo, dat is zijn manier van spelen. Vragen om op hem te stemmen en daarom doen ze het niet.
Ik had het een week geleden nooit verwacht, maar misschien stem ik wel op Nele, euh Sharice.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Jordy roept de kartel fans op om op Sharice te stemmen
beetje te laatquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel sympathy votes aan het binnen scharrelen...
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had het een week geleden nooit verwacht, maar misschien stem ik wel op Nele, euh Sharice.
als ze jaxel zeker weg willen hadden ze matti er naast moeten zetten, ze zeggen zelf dat ze van iedereen winnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals de andere dit niet doen? het gevoel is Ax of Jane weg..dus echt met gevoel doen ze dit
Hij was gister meer bedrukt met de nominatie van Jane. Deze zag hij van km aankomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel sympathy votes aan het binnen scharrelen...too late my friend!![]()
Jolien haalt er wel van alles bij om haar punt te maken , bijna op het zielige af, Jolien's verblijf heeft haar verzuurdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat gaat er om in het hoofd van Pootje
Pootje : Het kartel *zucht* ... Jolien zegt niemand heeft vorige week aan ons gedacht.
Maar waarom speel je het spel als je naar huis wilt? Waarom rennen naar de telefooncel om alles te pakken wat je pakken kunt. Is hem goed recht, maar klopt niet met zijn smeekbede om op hem te stemmen. En rustig blijven Pootje, Sharice redt dit wel, vertrouw op het kartelquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik zei, ik heb het nog zo schoon gevraagd..
ja, de drang om zichzelf schoon te praten, geeft wel aan dat zij een schuldig geweten heeftquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien haalt er wel van alles bij om haar punt te maken , bijna op het zielige af, Jolien's verblijf heeft haar verzuurd
Dat is geen grapje als je elkaars bloed wel kan drinken. Dan is het pesterij.quote:
Je hebt leugens, de overtreffende trap daarvan zijn grotere leugens, en de overtreffende trap daarvan zijn statistieken...quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:05 schreef Silves het volgende:
Maar normaal zou nu volgens de statestieken een belg naar huis gaan..
Het is kleuterwerk, maar geen pesten. Ook kan het net zo goed op Pootje z'n hoofd terecht komen. Die gaat overdag ook regelmatig in de sauna.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen grapje als je elkaars bloed wel kan drinken. Dan is het pesterij.
ze hebben haar zand in de ogen gestrooidquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Charice wel raar vindt is dat ze dan met z'n drieën naar buiten gaan en niks tegen haar zeggen.
Dus dat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen grapje als je elkaars bloed wel kan drinken. Dan is het pesterij.
En precies daarom zal hij er wel niet op zijn gezetquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:07 schreef marky het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon gel*l dat Pootje is uitgespeeld hij heeft amper gespeeld. Axel en Jane wilde Pootje er ook graag op in de hoop het te redden.
Ze zelf ze hebben niet toegezegdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben haar zand in de ogen gestrooid
en wat zullen ze zich verkneukeld hebben toen charise vanmorgen braaf verslag kwam doen van haar gesprek met axel.
Tot zover het nieuwe betrouwbare bondje. Mooi zo!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
Charice
en haar bek valt open en die van Jane en Axel ook
Axel, Jane en Charice op de bank.
Wat een mooie plottwist isquote:
Zo zie ik het ook. Sharice gaat superveel stemmen krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:07 schreef marky het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon gel*l dat Pootje is uitgespeeld hij heeft amper gespeeld. Axel en Jane wilde Pootje er ook graag op in de hoop het te redden.
Dan heeft hij nog een paar uur om zijn 24 uur aan te vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een mooie plottwist is
Pootje stapt vrijwillig op en de genomineerde mogen blijven.
tot morgen avond 18 uurquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een paar uur om zijn 24 uur aan te vragen.
Nope. Gaan we nu niet meer doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat het zo werkt.quote:
Het kan wel, als hij weg wil wil hij wegquote:
Dan moet hij nu gaan en niet vrijdag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel, als hij weg wil wil hij weg
Dat vind ik altijd zo irritant als mensen dat doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
David dat Sharice graag wilde blijven. Ja zegt Jordy dat het Keanu vorige week ook, maar hield ook niemand rekening mee
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Het is nutteloos tegenover die kliek op FB met 200 emailadressen en geen leven, maar toch Axel gestemd.
[ afbeelding ]
Of pootje krijgt het geld uit de kist aangeboden, kan me nml niet voorstellen dat dat gewoon verdwijnt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Het is nutteloos tegenover die kliek op FB met 200 emailadressen en geen leven, maar toch Axel gestemd.
[ afbeelding ]
Pootje roept te vaak dat hij wel naar huis wil. Dat werkt nu dan tegen hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze in dat huis na 2 maand afzondering kunnen inschatten dat Sharice er buiten beter voorstaat dan Pootje .....
Dat kunnen ze ook niet. Maar dat maakt ze niks uit want Sharice en Pootje horen niet bij hun kliek. Die worden gebruikt voor de stemmen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze in dat huis na 2 maand afzondering kunnen inschatten dat Sharice er buiten beter voorstaat dan Pootje .....
Dit inderdaad! Ergens heb ik ook nog wel een beetje het gevoel dat `Jane zomaar kan opstappen. Ze heeft het er erg lastig mee dat Axel op de bank zitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zeggen ze zelfquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.
het enige wat ze weten is dat Milena kon vertrekken toen ze tegenover charise en jane stond.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hebben zichzelf gered vorige week door met die andere kliek mee te stemmen. Er was ook niet veel over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet. Maar dat maakt ze niks uit want Sharice en Pootje horen niet bij hun kliek. Die worden gebruikt voor de stemmen.
En in hun ogen was Milena een sterke speler.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het enige wat ze weten is dat Milena kon vertrekken toen ze tegenover charise en jane stond.
dit vind ik sneuquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
Dit snap ik wel. Die staat er straks helemaal alleen voor tegen die vijf
[ afbeelding ]
eigen schuld - geen medelijquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
omg ga je nu weer persoonlijk worden????quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doe s even normaal, je weet toch niet wat er aan de hand is
Maar mensen zeggen het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.
Weer?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Silves het volgende:
[..]
omg ga je nu weer persoonlijk worden????
Schoot ook door mijn hoofd -quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zat ik ook een beetje aan te denken
De rollen zijn omgedraaid, vorige week Jordy nu Jane.quote:
een emailadres is zo aangemaakt bij gmail. Maar je moet toch niet helemaal sporen om 20 keer op dezelfde te gaan stemmen en daar gewoon een hele middag mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen het wel.
Ze hebben 20 emailadressen gemaakt en 20 mensen die ze kennen ook etc etc..
Soms denk dat het gewoon jennen is.
Hoe kan je 20 emailadressen hebben. Laat staan 200
Die is liever met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is maatje Axel om haar te troosten?
Dan nog is het sneu, ik snap die haat nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De rollen zijn omgedraaid, vorige week Jordy nu Jane.
Waarom ze huilt geen idee, ze wist al dat ze genomineerd was.
Vorige week was het jolien die heel erg huilde. Ik vind het ook voor jane sneu maar ze heeft zelf vorige week gekozen om dubbelspel te spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Febo ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, kan de febo volgende week weer het kartel op de bank zetten.
denk het niet hoor, want waarom zou ze nu ineens bericht van thuis moeten krijgen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zat ik ook een beetje aan te denken
In de hoop te blijven. Pootje maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Keanu wilde zelf genomineerd worden ... wat een slechte vergelijking.
Dat zeker, vond het vorige week ook sneu voor Jordy, maar dat is het spel. En dat is ook steeds wat Jane zegt, het is een spel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan nog is het sneu, ik snap die haat niet
Nee joh gewoon dat er kans is dat axel weggaat. Snap dat ze dat moeilijk vind. Alleen nogmaals vorige week had jolien het moeilijk en die week ervoor sharice.quote:
Eens, dus Sharice krijgt al mijn stemmen, nooit gedacht dat ik dat zou doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn stemmen mensen nu op Jane omdat ze huilt, want ze is zielig?
Zij heeft het spel op haar manier gespeelt, dan nu ook de consequenties aanvaarden. Jaxel staat er samen op, maar ben bang dat ze de bui al ziet hangen
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:24 schreef Silves het volgende:
Huilen en stemmen ronselen, gisteren de afl gezien ow wat een toneelspeelster, zou ze haar evilwenkbrauwen nu anders epileren?
En dan degene die je vertrouwde en je veel mee was ineens naar de andere kant looptquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
volgens mijn was het toch al beetje doorgeschemerd hoor aan derquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben haar zand in de ogen gestrooid
en wat zullen ze zich verkneukeld hebben toen charise vanmorgen braaf verslag kwam doen van haar gesprek met axel.
Ik denk dat je wel iets van een inschatting kan maken, doordat je weet wat er binnen gebeurd is zijn 3 teams. 1 team staat er in zijn geheel op. ander team maar 1 dus grote kans dat fans van poot op sharice gaan, die hoeven zich niet te splisen tussen 2. kartelfans hebben gezien wat jane verleden week gedaan heeft als ik afgesloten zou zijn zou ik dan ook wel denken dat een groter deel van de kartelfans op sharice zullen gaan, maar ja schatten is iets anders als wetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft het ook moeilijk nu dat Sharice op de bank zitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh gewoon dat er kans is dat axel weggaat. Snap dat ze dat moeilijk vind. Alleen nogmaals vorige week had jolien het moeilijk en die week ervoor sharice.
En ineens niet meer met je praat. Sharice haar ware aard was dus zoals ze met Milena was. Stiekem en vals.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan degene die je vertrouwde en je veel mee was ineens naar de andere kant loopt
Ho even is haar eigen keus geweest en ze wordt niet getreiterd. Van de week moest jordy huilen en vonden mensen ook stel je niet aan. Maar alsnog vind ik het sneu voor haar. Kan niet zo best tegen mensen die huilen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |