En in hun ogen was Milena een sterke speler.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het enige wat ze weten is dat Milena kon vertrekken toen ze tegenover charise en jane stond.
dit vind ik sneuquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
Dit snap ik wel. Die staat er straks helemaal alleen voor tegen die vijf
[ afbeelding ]
eigen schuld - geen medelijquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
Dit snap ik wel. Die staat er straks helemaal alleen voor tegen die vijf
[ afbeelding ]
omg ga je nu weer persoonlijk worden????quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Doe s even normaal, je weet toch niet wat er aan de hand is
Maar mensen zeggen het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.
Weer?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Silves het volgende:
[..]
omg ga je nu weer persoonlijk worden????
Schoot ook door mijn hoofd -quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zat ik ook een beetje aan te denken
De rollen zijn omgedraaid, vorige week Jordy nu Jane.quote:
een emailadres is zo aangemaakt bij gmail. Maar je moet toch niet helemaal sporen om 20 keer op dezelfde te gaan stemmen en daar gewoon een hele middag mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen het wel.
Ze hebben 20 emailadressen gemaakt en 20 mensen die ze kennen ook etc etc..
Soms denk dat het gewoon jennen is.
Hoe kan je 20 emailadressen hebben. Laat staan 200
Die is liever met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is maatje Axel om haar te troosten?
Dan nog is het sneu, ik snap die haat nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De rollen zijn omgedraaid, vorige week Jordy nu Jane.
Waarom ze huilt geen idee, ze wist al dat ze genomineerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |