Vorige week was het jolien die heel erg huilde. Ik vind het ook voor jane sneu maar ze heeft zelf vorige week gekozen om dubbelspel te spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef mazaru het volgende:
Dit snap ik wel. Die staat er straks helemaal alleen voor tegen die vijf
[ afbeelding ]
Febo ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, kan de febo volgende week weer het kartel op de bank zetten.
denk het niet hoor, want waarom zou ze nu ineens bericht van thuis moeten krijgen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zat ik ook een beetje aan te denken
In de hoop te blijven. Pootje maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Keanu wilde zelf genomineerd worden ... wat een slechte vergelijking.
Dat zeker, vond het vorige week ook sneu voor Jordy, maar dat is het spel. En dat is ook steeds wat Jane zegt, het is een spel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan nog is het sneu, ik snap die haat niet
Nee joh gewoon dat er kans is dat axel weggaat. Snap dat ze dat moeilijk vind. Alleen nogmaals vorige week had jolien het moeilijk en die week ervoor sharice.quote:
Eens, dus Sharice krijgt al mijn stemmen, nooit gedacht dat ik dat zou doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn stemmen mensen nu op Jane omdat ze huilt, want ze is zielig?
Zij heeft het spel op haar manier gespeelt, dan nu ook de consequenties aanvaarden. Jaxel staat er samen op, maar ben bang dat ze de bui al ziet hangen
waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:24 schreef Silves het volgende:
Huilen en stemmen ronselen, gisteren de afl gezien ow wat een toneelspeelster, zou ze haar evilwenkbrauwen nu anders epileren?
En dan degene die je vertrouwde en je veel mee was ineens naar de andere kant looptquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
volgens mijn was het toch al beetje doorgeschemerd hoor aan derquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben haar zand in de ogen gestrooid
en wat zullen ze zich verkneukeld hebben toen charise vanmorgen braaf verslag kwam doen van haar gesprek met axel.
Ik denk dat je wel iets van een inschatting kan maken, doordat je weet wat er binnen gebeurd is zijn 3 teams. 1 team staat er in zijn geheel op. ander team maar 1 dus grote kans dat fans van poot op sharice gaan, die hoeven zich niet te splisen tussen 2. kartelfans hebben gezien wat jane verleden week gedaan heeft als ik afgesloten zou zijn zou ik dan ook wel denken dat een groter deel van de kartelfans op sharice zullen gaan, maar ja schatten is iets anders als wetenquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze in dat huis na 2 maand afzondering kunnen inschatten dat Sharice er buiten beter voorstaat dan Pootje .....
Pootje heeft het ook moeilijk nu dat Sharice op de bank zitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh gewoon dat er kans is dat axel weggaat. Snap dat ze dat moeilijk vind. Alleen nogmaals vorige week had jolien het moeilijk en die week ervoor sharice.
En ineens niet meer met je praat. Sharice haar ware aard was dus zoals ze met Milena was. Stiekem en vals.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan degene die je vertrouwde en je veel mee was ineens naar de andere kant loopt
Ho even is haar eigen keus geweest en ze wordt niet getreiterd. Van de week moest jordy huilen en vonden mensen ook stel je niet aan. Maar alsnog vind ik het sneu voor haar. Kan niet zo best tegen mensen die huilen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |