Actief tegenwerken van Oekraïne is wat anders dan actief meewerken met Rusland.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu lieg jij weer. Stop daar eens mee! Het gaat om o.a onderstaande posts waarvoor een bron wordt gevraagd.
In die posts wordt duidelijk aangegeven dat USA actief tegenwerkt.
[..]
Jouw reactie op de vraag hoe Trump Rusland helpt. Jouw reactie impliceert dat jij de vraag belachelijk vindt en dus instemt met actieve Amerikaanse steun aan Rusland.
[..]
Deze user is het daar ook mee eens.
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Iemand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
Kun je me 1 ding uitleggen dan. Actief tegenwerken versta ik onder Rusland voorzien van wapens en/of intel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.
Dat wordt verdraaid naar het delen van wapens of inlichtingen naar Rusland. Dat is wat anders, maar heeft geen zin. Want ook onder deze post ga je zien dat er allemaal redenaties die komen die het narratief verder verdraaien. Dus ja, dan is er weer meer desinfo.
En zie hier het bewijs van mijn stelling. Ridiculiseren als uitweg.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of ben je een beetje gehersenspoeld door alle schijtlollige memes van Trump en Musk in vatnik of met Stalin op de foto?
Er werd het volgende gesteld:quote:Op maandag 10 maart 2025 19:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Actief tegenwerken van Oekraïne is wat anders dan actief meewerken met Rusland.
En dat weet je ook best.
En zie hier precies wat is voorspeld. Maar goed, ik mag dit soort posts niet ondertitelen alsof het Russische propaganda. Prima. Maar zoek het dan lekker uit met de Russische propaganda hier. Want iemand die denkt dat hier niet op wordt ingezet is tamelijk naïef
Je kan ook gewoon toegeven dat je er naast zit. Dat komt sterker over dan dit..quote:emand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
Precies de drie users die precies doen zoals verwacht. Goh wat onverwacht. Ik zal niet zeggen dat het Russische propaganda is, maar het komt de aanhangers van een verdomd groot land in het oosten wel goed om steeds het narratief te verleggen. Heeft dit echt te maken met een 'open discussie'?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Kun je me 1 ding uitleggen dan. Actief tegenwerken versta ik onder Rusland voorzien van wapens en/of intel.
Als er wordt beweerd dat Oekraïne actief wordt tegengewerkt dan mag je dat ook hard maken met bronnen.
Neutraal beschouwd, het uitschakelen van Starlink of het niet meer geven van intel is het voordeel voor Oekraïne wegnemen maar niet actief tegenwerken. Wat je denk ik eens moet beseffen is dat voor de willekeurige Amerikaan een Russisch leven net zoveel waard is dan een Oekraïens leven en het afslachten ervan moet stoppen. Gewoon heel neutraal beschouwd; waarom zou Amerika actief mee moeten werken aan een massale slachtpartij?
Hoe vaak wil je dat ik aanhaalmdat actief tegenwerken iets anders is dan de ander actief steunen? Dagelijks, per uur.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er werd het volgende gesteld:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je er naast zit. Dat komt sterker over dan dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dat ben ik met jou eens hé?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je dat ik aanhaalmdat actief tegenwerken iets anders is dan de ander actief steunen? Dagelijks, per uur.
Zoals al eerder door meerdere amerikaanse politici is aangegeven.. zo goedkoop hebben ze de russen nog nooit dwarsgezeten. Toch wel een van hun strategische vijanden, heel cynisch gezegd, als je die met een berg van je al afgeschreven wapens en zonder zelf soldaten te verliezen zoveel schade toe kunt brengen.... een no-brainerquote:Op maandag 10 maart 2025 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Kun je me 1 ding uitleggen dan. Actief tegenwerken versta ik onder Rusland voorzien van wapens en/of intel.
Als er wordt beweerd dat Oekraïne actief wordt tegengewerkt dan mag je dat ook hard maken met bronnen.
Neutraal beschouwd, het uitschakelen van Starlink of het niet meer geven van intel is het voordeel voor Oekraïne wegnemen maar niet actief tegenwerken. Wat je denk ik eens moet beseffen is dat voor de willekeurige Amerikaan een Russisch leven net zoveel waard is dan een Oekraïens leven en het afslachten ervan moet stoppen. Gewoon heel neutraal beschouwd; waarom zou Amerika actief mee moeten werken aan een massale slachtpartij?
Blijf de vragen maar ontwijken. Ik stel je een serieuze vraag maar schijnbaar is elke vorm die niet jouw narratief volgt al een reden om iets als Russische propaganda aan te duiden.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies de drie users die precies doen zoals verwacht. Goh wat onverwacht. Ik zal niet zeggen dat het Russische propaganda is, maar het komt de aanhangers van een verdomd groot land in het oosten wel goed om steeds het narratief te verleggen. Heeft dit echt te maken met een 'open discussie'?
Rusland heeft een pauze nodig. Waarom forceert Trump Oekraïne die te verlenen?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Oek wordt nog niet actief tegengewerkt door de VS. Dan zou het morgen nog afgelopen zijn.
Ze krijgen nog steeds (deels) steun van bv starlink en militaire systemen.
Het is alleen dat de druk enorm wordt opgevoerd om de Oekraïners te overtuigen te willen onderhandelen, met meer verlies dan gewenst.
Alleen hopen we dat die druk ook op Rusland ligt en Ome Trump niet echt een Russische Asset is.
No offence hoor. De beeldvorming is vaak belangrijker dan de waarheid.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En zie hier het bewijs van mijn stelling. Ridiculiseren als uitweg.
Wij boven maar waarachtig met een posts zoals deze.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Oek wordt nog niet actief tegengewerkt door de VS. Dan zou het morgen nog afgelopen zijn.
Ze krijgen nog steeds (deels) steun van bv starlink en militaire systemen.
Het is alleen dat de druk enorm wordt opgevoerd om de Oekraïners te overtuigen te willen onderhandelen, met meer verlies dan gewenst.
Alleen hopen we dat die druk ook op Rusland ligt en Ome Trump niet echt een Russische Asset is.
Ik heb de vraag nota bene hierboven beantwoord man. Ga eens uit die slachtofferrolquote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Blijf de vragen maar ontwijken. Ik stel je een serieuze vraag maar schijnbaar is elke vorm die niet jouw narratief volgt al een reden om iets als Russische propaganda aan te duiden.
Mijn indruk is is dat de Russen daar ook met de wasknijpers op de neus "moeten" onderhandelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland heeft een pauze nodig. Waarom forceert Trump Oekraïne die te verlenen?
Dat heb je niet. En dat weet jij.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nota bene hierboven beantwoord man. Ga eens uit die slachtofferrol
En die politici zijn er sinds 2 maanden niet meer en zijn vervangen door een groep clowns. Daar hebben we mee te dealen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoals al eerder door meerdere amerikaanse politici is aangegeven.. zo goedkoop hebben ze de russen nog nooit dwarsgezeten. Toch wel een van hun strategische vijanden, heel cynisch gezegd, als je die met een berg van je al afgeschreven wapens en zonder zelf soldaten te verliezen zoveel schade toe kunt brengen.... een no-brainer
Dat doel zullen ze ruimschoots bereikt hebben.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zoals al eerder door meerdere amerikaanse politici is aangegeven.. zo goedkoop hebben ze de russen nog nooit dwarsgezeten. Toch wel een van hun strategische vijanden, heel cynisch gezegd, als je die met een berg van je al afgeschreven wapens en zonder zelf soldaten te verliezen zoveel schade toe kunt brengen.... een no-brainer
Ik wist niet dat « boven » een werkwoord is. Kan je aub uitleggen wat je hier zegt? In de Nederlandse - en niet de war-taal?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij boven maar waarachtig met een posts zoals deze.
Nu maar hopen dat ook jij niet versleten wordt als Kremlin adept.
De pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb de vraag nota bene hierboven beantwoord man. Ga eens uit die slachtofferrol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poland Stronk
graag op anoniem
Betekent dit dat jij stopt met posten?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heel normaal om bewijs te leveren bij een stevige stelling zoals Amerikaanse hulp aan Rusland.
Als je dat niet inziet, dan is het misschien beter als je stopt met posten hier.
Hier bovenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat « boven » een werkwoord is. Kan je aub uitleggen wat je hier zegt? In de Nederlandse - en niet de war-taal?
Prachtige architectuur.quote:
Dit is wat je zelf vindt van iets dat bewezen onjuist isquote:Op maandag 10 maart 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heel normaal om bewijs te leveren bij een stevige stelling zoals Amerikaanse hulp aan Rusland.
Als je dat niet inziet, dan is het misschien beter als je stopt met posten hier.
dus doe niet zo hypocriet met je 'bewijs'quote:
Dat.quote:
Jij gaat daar heen om te sterven door Russisch artillerie vuur?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik hoop ergens dat de Russen zo dom zijn om een van de Baltische landen aan te vallen, zodat ik ongestraft op dit forum kan zeggen wat ik echt ga doen als dat gebeurt.
Ik houd het bij Nederland en mijn wraak hier.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat daar heen om te sterven door Russisch artillerie vuur?
Dat snap ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik houd het bij Nederland en mijn wraak hier.
Ondertussen:quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
En de mooiste metro stations van de wereld als je het mij vraagt.
"En die arme Poetin krijgt weer niet zijn zin en moet het er maar mee doen! Wat asociaal weer!"quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn indruk is is dat de Russen daar ook met de wasknijpers op de neus "moeten" onderhandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat we dit Russisch potje steeds meer gaan aanspreken.
graag op anoniem
Dan sta je waarschijnlijk bij Musk in het rode boek.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:34 schreef polderturk het volgende:
Ik kan ineens niet meer embedden
"Musk calls a sitting U.S. senator/ex-astronaut/veteran a traitor for not turning his back on Ukraine."
https://x.com/VHurtowy/st(...)Z1s_D8YO5nIM34w&s=19
"Het beste en mooiste land ter wereld!"quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
En de mooiste metro stations van de wereld als je het mij vraagt.
Als jij een paar bronnen noemt ☺️quote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ondertussen:
Ik boof
Jij booft / boof jij
Hij booft
Wij boven
Jullie boven
Zij boven
Ga je nog uitleggen wat je in vredesnaam bedoelde te zeggen?
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
France unlocks ¤200m in miltary aid for Ukraine drawn from frozen Russian assets
https://www.rfi.fr/en/int(...)rozen-russian-assetsAasm is wel een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat we dit Russisch potje steeds meer gaan aanspreken.
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
https://www.nbcnews.com/p(...)ace-prize-rcna193330quote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij een paar bronnen noemt ☺️
Musk heeft nog niet door dat hij voor de tussentijdse verkiezingen zelf gewieberd gaat wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
X is een soort van down vandaag, dan maar zo.
[ afbeelding ]
Elon heeft het niet zo op deze oud astronaut en oud marinier die Oekraine steunt.
Marine vliegerquote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Elon heeft het niet zo op deze oud astronaut en oud marinier die Oekraine steunt.
Denk dat ie binnenkort helemaal instort.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je niet dat andere landen ons daardoor steeds meer als onbetrouwbaar gaan zien en minder zullen investeren hier?quote:
Dat is gelul. Steun intrekken is hetzelfde als de tegenstander actief helpen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Wordt wel zorgwekkend ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ie binnenkort helemaal instort.
Ik vermoed dat Musk de weg kwijt is. Niemand corrigeert hem ook.
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je niet dat andere landen ons daardoor steeds meer als onbetrouwbaar gaan zien en minder zullen investeren hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |