Prachtige architectuur.quote:
Dit is wat je zelf vindt van iets dat bewezen onjuist isquote:Op maandag 10 maart 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heel normaal om bewijs te leveren bij een stevige stelling zoals Amerikaanse hulp aan Rusland.
Als je dat niet inziet, dan is het misschien beter als je stopt met posten hier.
dus doe niet zo hypocriet met je 'bewijs'quote:
Dat.quote:
Jij gaat daar heen om te sterven door Russisch artillerie vuur?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik hoop ergens dat de Russen zo dom zijn om een van de Baltische landen aan te vallen, zodat ik ongestraft op dit forum kan zeggen wat ik echt ga doen als dat gebeurt.
Ik houd het bij Nederland en mijn wraak hier.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat daar heen om te sterven door Russisch artillerie vuur?
Dat snap ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik houd het bij Nederland en mijn wraak hier.
Ondertussen:quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
En de mooiste metro stations van de wereld als je het mij vraagt.
"En die arme Poetin krijgt weer niet zijn zin en moet het er maar mee doen! Wat asociaal weer!"quote:Op maandag 10 maart 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn indruk is is dat de Russen daar ook met de wasknijpers op de neus "moeten" onderhandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat we dit Russisch potje steeds meer gaan aanspreken.
graag op anoniem
Dan sta je waarschijnlijk bij Musk in het rode boek.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:34 schreef polderturk het volgende:
Ik kan ineens niet meer embedden
"Musk calls a sitting U.S. senator/ex-astronaut/veteran a traitor for not turning his back on Ukraine."
https://x.com/VHurtowy/st(...)Z1s_D8YO5nIM34w&s=19
"Het beste en mooiste land ter wereld!"quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
En de mooiste metro stations van de wereld als je het mij vraagt.
Als jij een paar bronnen noemt ☺️quote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ondertussen:
Ik boof
Jij booft / boof jij
Hij booft
Wij boven
Jullie boven
Zij boven
Ga je nog uitleggen wat je in vredesnaam bedoelde te zeggen?
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
France unlocks ¤200m in miltary aid for Ukraine drawn from frozen Russian assets
https://www.rfi.fr/en/int(...)rozen-russian-assetsAasm is wel een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat we dit Russisch potje steeds meer gaan aanspreken.
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
https://www.nbcnews.com/p(...)ace-prize-rcna193330quote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij een paar bronnen noemt ☺️
Musk heeft nog niet door dat hij voor de tussentijdse verkiezingen zelf gewieberd gaat wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
X is een soort van down vandaag, dan maar zo.
[ afbeelding ]
Elon heeft het niet zo op deze oud astronaut en oud marinier die Oekraine steunt.
Marine vliegerquote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Elon heeft het niet zo op deze oud astronaut en oud marinier die Oekraine steunt.
Denk dat ie binnenkort helemaal instort.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je niet dat andere landen ons daardoor steeds meer als onbetrouwbaar gaan zien en minder zullen investeren hier?quote:
Dat is gelul. Steun intrekken is hetzelfde als de tegenstander actief helpen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Kun je me 1 ding uitleggen dan. Actief tegenwerken versta ik onder Rusland voorzien van wapens en/of intel.
Als er wordt beweerd dat Oekraïne actief wordt tegengewerkt dan mag je dat ook hard maken met bronnen.
Neutraal beschouwd, het uitschakelen van Starlink of het niet meer geven van intel is het voordeel voor Oekraïne wegnemen maar niet actief tegenwerken. Wat je denk ik eens moet beseffen is dat voor de willekeurige Amerikaan een Russisch leven net zoveel waard is dan een Oekraïens leven en het afslachten ervan moet stoppen. Gewoon heel neutraal beschouwd; waarom zou Amerika actief mee moeten werken aan een massale slachtpartij?
Wordt wel zorgwekkend ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ie binnenkort helemaal instort.
Ik vermoed dat Musk de weg kwijt is. Niemand corrigeert hem ook.
Neequote:Op maandag 10 maart 2025 19:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je niet dat andere landen ons daardoor steeds meer als onbetrouwbaar gaan zien en minder zullen investeren hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |