abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2025 @ 18:49:51 #226
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000517
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goedkope cop out. Als je gewoon geen feiten ten tafel kunt brengen zeg het dan gewoon eerlijk.

Vooralsnog vechten de Oekraïners o.a. met Amerikaanse wapens. En dat er diplomatieke druk is tot vredesonderhandelingen lag in de lijn der verwachtingen, het was nota bene een speerpunt van Trump.
Ik vrees met vrezen dat het bewijs er niet zal komen mijn beste.
Misschien is dat omdat ze anders de Russen teveel in de kaart spelen ofzo. Die hoor je ook steeds vaker als er ergens geen bewijs voor is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 18:50:07 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000521
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ga even terug naar het begin van onze conversatie en lees wat ik schreef en waarover het ging.
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mij is verteld dat de wapens van de Russen stom zijn, en de mannen nagenoeg dood. Sommige statistieken 500-800
Is je niet vertelt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:51:13 #228
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000532
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]
Is je niet vertelt
Jawel. Dat getal komt uit die X posts die hier nagenoeg dagelijks door de Ulxjes en consorten wordt gepost.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 18:52:06 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000540
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jawel. Dat getal komt uit die X posts die hier nagenoeg dagelijks door de Ulxjes en consorten wordt gepost.
Ok sure
  maandag 10 maart 2025 @ 18:53:27 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000560
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vrees met vrezen dat het bewijs er niet zal komen mijn beste.
Misschien is dat omdat ze anders de Russen teveel in de kaart spelen ofzo. Die hoor je ook steeds vaker als er ergens geen bewijs voor is.
Misschien moet Trump eens wat HIMARS of F16's terughalen dan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217000581
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat doe ik niet.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:55:28 #232
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000586
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Misschien moet Trump eens wat HIMARS of F16's terughalen dan.
Preventief inderdaad om het risico te voorkomen dat ze in Russische handen vallen :P
pi_217000589
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Russische propagandisten die om objectief bewijs vragen. Hilarisch als het niet zou bijdragen aan een klimaat waardoor Oekraïense levens verloren gaan.
Ik vind dit wel een beetje een heel erg flauwe opmerking die 0 bijdraagt aan de discussie. Maar schijnbaar mag je alleen juichen voor Russische doden want elke objectieve observatie wordt weg gezet als Rusland-getroll.
Elk standpunt want niet in het verlengde ligt van "De Russen moeten oprotten uit Oekraïne" wordt hier ook weg gezet als getroll en propaganda.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 18:56:47 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000611
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een beetje een heel erg flauwe opmerking die 0 bijdraagt aan de discussie. Maar schijnbaar mag je alleen juichen voor Russische doden want elke objectieve observatie wordt weg gezet als Rusland-getroll.
Elk standpunt want niet in het verlengde ligt van "De Russen moeten oprotten uit Oekraïne" wordt hier ook weg gezet als getroll en propaganda.
Het is net zo flauw als dat gedweep met die arme Oekraïners die dood gaan omdat wij wapens leveren waarmee ze zich tegen een Russische inval proberen te verdedigen
pi_217000646
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Preventief inderdaad om het risico te voorkomen dat ze in Russische handen vallen :P
Oekraïne geeft ze gewoon aan Rusland in een vredesovereenkomst.

De VS mag ze bombarderen, maar dan starten ze een oorlog.
pi_217000656
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is net zo flauw als dat gedweep met die arme Oekraïners die dood gaan omdat wij wapens leveren waarmee ze zich tegen een Russische inval proberen te verdedigen
Welk gedweep heb je het over? Er worden serieuze aantijgingen gedaan aan de Amerikanen met 0 bewijs. Dat wordt hier nog verdedigd ook. Helemaal prima als je de Amerikanen als de grote vijand wil zien maar laten we wel gewoon houden aan de feiten ipv onderbuikgevoelens neer te plempen en iedereen die ook maar enigszins objectief probeert te beschouwen als Rusland-troll weg te zetten.
pi_217000668
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor dode Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2025 19:01:53 ]
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 19:01:43 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000689
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Welk gedweep heb je het over? Er worden serieuze aantijgingen gedaan aan de Amerikanen met 0 bewijs. Dat wordt hier nog verdedigd ook. Helemaal prima als je de Amerikanen als de grote vijand wil zien maar laten we wel gewoon houden aan de feiten ipv onderbuikgevoelens neer te plempen en iedereen die ook maar enigszins objectief probeert te beschouwen als Rusland-troll weg te zetten.
Op zich wel mee eens

Als ik het zie haal ik het sowieso al weg dus dat is het probleem niet
  maandag 10 maart 2025 @ 19:02:21 #239
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000698
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.
Wij vragen netjes om bronnen dat USA de Russen actief steunt. En vervolgens wordt er niks anders geschreeuwd dat alleen de vraag al uiting is van desinformatie.
Als ik stel dat Australië de Russen helpt dan is dat prima, maar dan zal ik daar ook bewijs voor moeten leveren.
pi_217000712
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.
Je reacties zeggen heel wat anders. Op serieuze vragen reageer je met nietszeggende emoticons en moet de rest maar raden wat je ermee bedoeld (al weten we het allemaal wel).

Zelf begrijp in niet zo goed waar je "russische propaganda" in ziet. Het objectief beschouwen van de wereld om je heen helpt om je een neutraal beeld te scheppen en je wat minder op je eigen angst te laten reageren.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 19:03:24 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000715
Die bronnen zijn er niet, niemand weet dit

Waarschijnlijk is het gewoon propaganda van de Oekraïense kant, die doen daar ook gewoon aan natuurlijk
pi_217000754
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:03 schreef sp3c het volgende:
Die bronnen zijn er niet, niemand weet dit

Waarschijnlijk is het gewoon propaganda van de Oekraïense kant, die doen daar ook gewoon aan natuurlijk
Juist, en dat mag toch net zo goed benoemd worden zonder voor Russische troll te worden versleten.

Want laten we wel wezen, wij trappen wat minder in de Russische propaganda omdat wij onze waarheid hebben maar wie zegt ons dat dat wél DE waarheid is?
pi_217000756
Oekraïne ontkent dat troepen in Russisch Kursk gevaar lopen door omsingeling https://www.nu.nl/spannin(...)oor-omsingeling.html
pi_217000786
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Op zich wel mee eens

Als ik het zie haal ik het sowieso al weg dus dat is het probleem niet
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.

Dat wordt verdraaid naar het delen van wapens of inlichtingen naar Rusland. Dat is wat anders, maar heeft geen zin. Want ook onder deze post ga je zien dat er allemaal redenaties die komen die het narratief verder verdraaien. Dus ja, dan is er weer meer desinfo.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 19:08:26 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000806
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.

Dat wordt verdraaid naar het delen van wapens of inlichtingen naar Rusland. Dat is wat anders, maar heeft geen zin. Want ook onder deze post ga je zien dat er allemaal redenaties die komen die het narratief verder verdraaien. Dus ja, dan is er weer meer desinfo.
Ik verdraaid niks, ben het enkel met de post eens
pi_217000813
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik verdraaid niks, ben het enkel met de post eens
Nee jij ook niet, maar de users die ineens roepen om 'bewijs'.
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 19:09:17 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000819
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Juist, en dat mag toch net zo goed benoemd worden zonder voor Russische troll te worden versleten.

Want laten we wel wezen, wij trappen wat minder in de Russische propaganda omdat wij onze waarheid hebben maar wie zegt ons dat dat wél DE waarheid is?
Ik zou vooral voor jezelf proberen te spreken
  maandag 10 maart 2025 @ 19:14:26 #248
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000883
quote:

[..]
En nu lieg jij weer. Stop daar eens mee! Het gaat om o.a onderstaande posts waarvoor een bron wordt gevraagd.
In die posts wordt duidelijk aangegeven dat USA actief tegenwerkt.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Iemand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
Jouw reactie op de vraag hoe Trump Rusland helpt. Jouw reactie impliceert dat jij de vraag belachelijk vindt en dus instemt metde stelling dat Amerika Rusland steunt.
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
_O-
Deze user is het daar ook mee eens.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien kan jij beter uitleggen hoe niet!
  maandag 10 maart 2025 @ 19:14:28 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000885
quote:

[..]

Of ben je een beetje gehersenspoeld door alle schijtlollige memes van Trump en Musk in vatnik of met Stalin op de foto?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 maart 2025 @ 19:16:27 #250
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000904
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Nee jij ook niet, maar de users die ineens roepen om 'bewijs'.
Het is heel normaal om bewijs te leveren bij een stevige stelling zoals Amerikaanse hulp aan Rusland.
Als je dat niet inziet, dan is het misschien beter als je stopt met posten hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')