Ik vrees met vrezen dat het bewijs er niet zal komen mijn beste.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goedkope cop out. Als je gewoon geen feiten ten tafel kunt brengen zeg het dan gewoon eerlijk.
Vooralsnog vechten de Oekraïners o.a. met Amerikaanse wapens. En dat er diplomatieke druk is tot vredesonderhandelingen lag in de lijn der verwachtingen, het was nota bene een speerpunt van Trump.
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga even terug naar het begin van onze conversatie en lees wat ik schreef en waarover het ging.
Is je niet verteltquote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de wapens van de Russen stom zijn, en de mannen nagenoeg dood. Sommige statistieken 500-800
Jawel. Dat getal komt uit die X posts die hier nagenoeg dagelijks door de Ulxjes en consorten wordt gepost.quote:
Ok surequote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Dat getal komt uit die X posts die hier nagenoeg dagelijks door de Ulxjes en consorten wordt gepost.
Misschien moet Trump eens wat HIMARS of F16's terughalen dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vrees met vrezen dat het bewijs er niet zal komen mijn beste.
Misschien is dat omdat ze anders de Russen teveel in de kaart spelen ofzo. Die hoor je ook steeds vaker als er ergens geen bewijs voor is.
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel. Dat getal komt uit die X posts die hier nagenoeg dagelijks door de Ulxjes en consorten wordt gepost.
Preventief inderdaad om het risico te voorkomen dat ze in Russische handen vallenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien moet Trump eens wat HIMARS of F16's terughalen dan.
Ik vind dit wel een beetje een heel erg flauwe opmerking die 0 bijdraagt aan de discussie. Maar schijnbaar mag je alleen juichen voor Russische doden want elke objectieve observatie wordt weg gezet als Rusland-getroll.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Russische propagandisten die om objectief bewijs vragen. Hilarisch als het niet zou bijdragen aan een klimaat waardoor Oekraïense levens verloren gaan.
Het is net zo flauw als dat gedweep met die arme Oekraïners die dood gaan omdat wij wapens leveren waarmee ze zich tegen een Russische inval proberen te verdedigenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een heel erg flauwe opmerking die 0 bijdraagt aan de discussie. Maar schijnbaar mag je alleen juichen voor Russische doden want elke objectieve observatie wordt weg gezet als Rusland-getroll.
Elk standpunt want niet in het verlengde ligt van "De Russen moeten oprotten uit Oekraïne" wordt hier ook weg gezet als getroll en propaganda.
Oekraïne geeft ze gewoon aan Rusland in een vredesovereenkomst.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Preventief inderdaad om het risico te voorkomen dat ze in Russische handen vallen
Welk gedweep heb je het over? Er worden serieuze aantijgingen gedaan aan de Amerikanen met 0 bewijs. Dat wordt hier nog verdedigd ook. Helemaal prima als je de Amerikanen als de grote vijand wil zien maar laten we wel gewoon houden aan de feiten ipv onderbuikgevoelens neer te plempen en iedereen die ook maar enigszins objectief probeert te beschouwen als Rusland-troll weg te zetten.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is net zo flauw als dat gedweep met die arme Oekraïners die dood gaan omdat wij wapens leveren waarmee ze zich tegen een Russische inval proberen te verdedigen
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor dode Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje een heel erg flauwe opmerking die 0 bijdraagt aan de discussie. Maar schijnbaar mag je alleen juichen voor Russische doden want elke objectieve observatie wordt weg gezet als Rusland-getroll.
Elk standpunt want niet in het verlengde ligt van "De Russen moeten oprotten uit Oekraïne" wordt hier ook weg gezet als getroll en propaganda.
Op zich wel mee eensquote:Op maandag 10 maart 2025 18:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Welk gedweep heb je het over? Er worden serieuze aantijgingen gedaan aan de Amerikanen met 0 bewijs. Dat wordt hier nog verdedigd ook. Helemaal prima als je de Amerikanen als de grote vijand wil zien maar laten we wel gewoon houden aan de feiten ipv onderbuikgevoelens neer te plempen en iedereen die ook maar enigszins objectief probeert te beschouwen als Rusland-troll weg te zetten.
Wij vragen netjes om bronnen dat USA de Russen actief steunt. En vervolgens wordt er niks anders geschreeuwd dat alleen de vraag al uiting is van desinformatie.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.
Je reacties zeggen heel wat anders. Op serieuze vragen reageer je met nietszeggende emoticons en moet de rest maar raden wat je ermee bedoeld (al weten we het allemaal wel).quote:Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook dit is weer een verdraaiing van de waarheid, er juicht hier namelijk niemand voor Russen. Maar zo wordt er wel gepoogd om te doen alsof er enige moraliteit zit bij deze users. Het is pure Russische propaganda, het doen alsof er geen ruimte zou zijn voor tegenspraak is daar net zo onderdeel van.
Juist, en dat mag toch net zo goed benoemd worden zonder voor Russische troll te worden versleten.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:03 schreef sp3c het volgende:
Die bronnen zijn er niet, niemand weet dit
Waarschijnlijk is het gewoon propaganda van de Oekraïense kant, die doen daar ook gewoon aan natuurlijk
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens
Als ik het zie haal ik het sowieso al weg dus dat is het probleem niet
Ik verdraaid niks, ben het enkel met de post eensquote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.
Dat wordt verdraaid naar het delen van wapens of inlichtingen naar Rusland. Dat is wat anders, maar heeft geen zin. Want ook onder deze post ga je zien dat er allemaal redenaties die komen die het narratief verder verdraaien. Dus ja, dan is er weer meer desinfo.
Nee jij ook niet, maar de users die ineens roepen om 'bewijs'.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik verdraaid niks, ben het enkel met de post eens
Ik zou vooral voor jezelf proberen te sprekenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Juist, en dat mag toch net zo goed benoemd worden zonder voor Russische troll te worden versleten.
Want laten we wel wezen, wij trappen wat minder in de Russische propaganda omdat wij onze waarheid hebben maar wie zegt ons dat dat wél DE waarheid is?
En nu lieg jij weer. Stop daar eens mee! Het gaat om o.a onderstaande posts waarvoor een bron wordt gevraagd.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook hier worden de woorden van de betreffende user verdraaid. Het heeft dus helemaal geen zin op de vraag in te gaan. Dat het gedrag van Trump Oekraïne actief tegenwerkt en dus Poetin in de hand speelt is hier al tig keer uitgelegd.
Jouw reactie op de vraag hoe Trump Rusland helpt. Jouw reactie impliceert dat jij de vraag belachelijk vindt en dus instemt metde stelling dat Amerika Rusland steunt.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Iemand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
Deze user is het daar ook mee eens.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Misschien kan jij beter uitleggen hoe niet!
Of ben je een beetje gehersenspoeld door alle schijtlollige memes van Trump en Musk in vatnik of met Stalin op de foto?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat wordt verdraaid naar het delen van wapens of inlichtingen naar Rusland. Dat is wat anders, maar heeft geen zin. Want ook onder deze post ga je zien dat er allemaal redenaties die komen die het narratief verder verdraaien. Dus ja, dan is er weer meer desinfo.
Het is heel normaal om bewijs te leveren bij een stevige stelling zoals Amerikaanse hulp aan Rusland.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee jij ook niet, maar de users die ineens roepen om 'bewijs'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |