abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217000236
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan, sommigen -waaronder jij- kijken niet verder dan hun neus lang is, of zijn mensen die makkelijk in het ootje te nemen zijn.
Maargoed. Ik heb voldoende bewezen dat de over rapportage aan dode Russische soldaten nogal potsierlijk is. En daar maakt menig user in dit topic zich schuldig aan.
Jouw "Ik geloof niet ..." posts met betrekking tot dit onderwerp noem ik geen bewijs, net zo min als het noemen van het aantal actieve soldaten in het russische leger een bewijs is voor dit cijfer.
pi_217000276
quote:

[..]
Dat kan, sommigen -waaronder jij- kijken niet verder dan hun neus lang is, of zijn mensen die makkelijk in het ootje te nemen zijn.
Maargoed. Ik heb voldoende bewezen dat de over rapportage aan dode Russische soldaten nogal potsierlijk is. En daar maakt menig user in dit topic zich schuldig aan.
Als je baas met de oorlog stopt is dit ook zo over
pi_217000303
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 17:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat eerder negatieve ontwikkelingen werden genegeerd, en nu worden die toegedicht aan Trump en co.
in de beeldvorming nemen ze een houding aan dat ze minder meebewegen met Zelenski, maar iemand actief tegenwerken lijkt mij niet. Dat is misdadig.
Iemand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
  maandag 10 maart 2025 @ 18:33:06 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000313
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Iemand actief tegenwerken doen ze wel, en ja, dat is misdadig! ( En meer dan dat). Fijn dat je dat ook inziet.
Weet je wat nog hallucinanter is? Trump denkt dat dit dè weg is voor zijn Nobelprijs voor de vrede!
Heb je daar ook bewijs van?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 18:33:53 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000327
quote:

[..]
Maar geen enkele user maakt het zo bont als jij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:34:53 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000333
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Kun je dan even uitleggen hoe Trump Rusland helpt momenteel?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217000342
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
_O-
pi_217000355
Geen ruzie maken he, Jongens en Meiden!
  Moderator maandag 10 maart 2025 @ 18:36:49 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217000356
Verder heb je niks bewezen, enkel dat je de cijfers die genoemd worden niet gelooft

Je hebt net als de rest geen idee hoe hoog of laag het daadwerkelijk ligt, denk dat de beide strijdende partijen dat zelf nog niet eens weten

Maar niemand, niemand behalve jij zegt dat de Russen bijna op zijn

Behalve jij

Iedere dag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:37:06 #210
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000360
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
_O-
Nou?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 maart 2025 @ 18:37:22 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000363
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar geen enkele user maakt het zo bont als jij
Hoezo?

Ik ben nooit zo heel stellig over het aantal slachtoffers. Wel heb ik daar veel vragen bij en geprobeerd dat te onderzoeken.
Tot voorkort ging men nog heel goed op berichten dat Russen ezeltjes nodig hebben, of dat soldaten hondenvoer te vreten kregen.
Nu de realiteit een beetje begint in te dalen ebt dat wat weg, maar toch.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  maandag 10 maart 2025 @ 18:37:32 #212
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000367
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
  maandag 10 maart 2025 @ 18:38:18 #213
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000375
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:36 schreef sp3c het volgende:
Verder heb je niks bewezen, enkel dat je de cijfers die genoemd worden niet gelooft

Je hebt net als de rest geen idee hoe hoog of laag het daadwerkelijk ligt, denk dat de beide strijdende partijen dat zelf nog niet eens weten

Maar niemand, niemand behalve jij zegt dat de Russen bijna op zijn

Behalve jij

Iedere dag
Ga even terug naar het begin van onze conversatie en lees wat ik schreef en waarover het ging.
pi_217000414
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heb je daar ook bewijs van?
Dat Trump zijn zinnen op die Nobelprijs heeft gezet? Heb je de laatste jaren onder een steen geleefd of zo?
Dat ze actief tegenwerken? Heb je die ontmoeting met Zelensky gezien en volg je het nieuws een beetje? Niet twitter en zo, maar kranten?
en, by the way, om een ï te krijgen op je tablet moet je de i vasthouden, dan kan je kiezen voor ï of î of ì en zelfs į , en op een computer typ je eerst aanhalingstekens en dan de i. Als je dat doet kan je in het vervolg ook Oekraïne spellen, en hoef je niet steeds « Oek » te gebruiken alsof je retarded bent. Je kan het ook in je autocorrectie instellen, zodat het automatisch aangevuld wordt, maar het gaat me iets te ver om een 80-jarige met iets te weinig benul van computers hier uit te leggen hoe dat moet.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:42:49 #215
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000431
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat Trump zijn zinnen op die Nobelprijs heeft gezet? Heb je de laatste jaren onder een steen geleefd of zo?
Dat ze actief tegenwerken? Heb je die ontmoeting met Zelensky gezien en volg je het nieuws een beetje? Niet twitter en zo, maar kranten?

Bewijs hiervan:
quote:
pi_217000435
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou?
Dat staat ook al meerdere keren in deze reeks uitgelegd. Verder geen zin om mee te gaan in een discussiereeks die enkel wordt gebruikt om Russische propaganda te verspreiden. :W
pi_217000457
Russische propagandisten die om objectief bewijs vragen. Hilarisch als het niet zou bijdragen aan een klimaat waardoor Oekraïense levens verloren gaan.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:46:19 #219
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000471
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Dat staat ook al meerdere keren in deze reeks uitgelegd. Verder geen zin om mee te gaan in een discussiereeks die enkel wordt gebruikt om Russische propaganda te verspreiden. :W
We zijn oprecht benieuwd welke militaire hardware of inlichtingen bijvoorbeeld USA heeft geleverd aan de Russen.
Als daar bewijs van is dan ben ik genoodzaakt om mijn mening omtrent Trump en zijn beweging heel rap te herzien.
pi_217000484
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We zijn oprecht benieuwd welke militaire hardware of inlichtingen bijvoorbeeld USA heeft geleverd aan de Russen.
Als daar bewijs van is dan ben ik genoodzaakt om mijn mening omtrent Trump en zijn beweging heel rap te herzien.
Oprecht :D
  maandag 10 maart 2025 @ 18:47:20 #221
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217000485
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Russische propagandisten die om objectief bewijs vragen. Hilarisch als het niet zou bijdragen aan een klimaat waardoor Oekraïense levens verloren gaan.
Probeer jij met deze reactie niet te verhullen dat er eigenlijk helemaal geen bewijs is voor steun van USA aan Rusland in militaire of economische zin?
pi_217000493
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
"We".
  maandag 10 maart 2025 @ 18:47:55 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000497
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Goedkope cop out. Als je gewoon geen feiten ten tafel kunt brengen zeg het dan gewoon eerlijk.

Vooralsnog vechten de Oekraïners o.a. met Amerikaanse wapens. En dat er diplomatieke druk is tot vredesonderhandelingen lag in de lijn der verwachtingen, het was nota bene een speerpunt van Trump.
  maandag 10 maart 2025 @ 18:48:57 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217000510
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien kan jij beter uitleggen hoe niet!
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goedkope cop out. Als je gewoon geen feiten ten tafel kunt brengen zeg het dan gewoon eerlijk.

Vooralsnog vechten de Oekraïners o.a. met Amerikaanse wapens. En dat er diplomatieke druk is tot vredesonderhandelingen lag in de lijn der verwachtingen, het was nota bene een speerpunt van Trump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')