Trump is een verrader van NATO en Ukraine. Mijn bewijs staat de afgelopen paar weken in de krant.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je dit stelt mag je wel met bewijs komen.
Meen ik oprecht. Dit is nogal een beschuldiging die je hier doet.
Ik zeg "kan niet anders" oftewel ik heb geen bewijs maar kan niet tot een andere conclusie komen. Vind je het niet iets te toevalig dat net nu er gesproken wordt over wel/niet uitzetten Starlink dat Starlink ineens tegen Oekraïne werkt terwijl het tot voor kort juist in Oekraïens voordeel werkte?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dit gaat specifiek over dat het gebruik van Starlink nu ineens plotseling negatief effect heeft voor Oekraïne en positief werkt voor Rusland. Net nu de VS de duimschroeven aandraait bij Oekraïne en er gespeculeerd wordt dat Starlink misschien wel wordt uitgezet.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Russen en Koreanen zijn gewoon bezig met een offensief en de ammunitie, versterkingen en voertuigen raken op in Sumy doordat de steun on hold is gezet.
Ik vind het top dat jij altijd aandacht vraagt voor de feiten, bewijs, en argumenten.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sumy? Je reageerde toch op Koersk?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Russen en Koreanen zijn gewoon bezig met een offensief en de ammunitie, versterkingen en voertuigen raken op in Sumy doordat de steun on hold is gezet.
Ja, dat is vooral gebaseerd op antipathie jegens Musk en Trump.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee dit gaat specifiek over dat het gebruik van Starlink nu ineens plotseling negatief effect heeft voor Oekraïne en positief werkt voor Rusland. Net nu de VS de duimschroeven aandraait bij Oekraïne en er gespeculeerd wordt dat Starlink misschien wel wordt uitgezet.
Ja, dat klopt. Maar militaire logistiek in de richting van Koersk wordt toch ontsloten via Sumy?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sumy? Je reageerde toch op Koersk?
De verliezen in Koersk gaan opeens wel bijzonder hard, dat stopzetten van de munitie uit de VS zou niet zo snel moeten gaan. Oekraïne kan nog wel wat maanden doorvechten.
Waarschijnlijk heeft het toch met Starlink of Amerikaanse inlichtingen te maken.
Ze zullen de nieuwe realiteit moeten accepteren en stoppen met huilen.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Trump is een verrader van NATO en Ukraine. Mijn bewijs staat de afgelopen paar weken in de krant.
Die antipathie is volledig gebaseerd op hun gedrag.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dat is vooral gebaseerd op antipathie jegens Musk en Trump.
Dat zal. Maar ontslaat dat iedereen van de plicht om je bij de feiten te houden?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die antipathie is volledig gebaseerd op hun gedrag.
Ja, stel je voor dat het monopoly op zonder bewijs iets roepen niet langer bij team Putin/Trump ligt. Dan is het hek van de dam.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Maar de Russen hebben dit natuurlijk al lang van te voren gepland. Deze actie lijkt mij niet iets wat je zo maar uit de losse pols uitvoerd. Dat had mogelijk al eerder kunnen lekken.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De verliezen in Koersk gaan opeens wel bijzonder hard, dat stopzetten van de munitie uit de VS zou niet zo snel moeten gaan. Oekraïne kan nog wel wat maanden doorvechten.
Waarschijnlijk heeft het toch met Starlink of Amerikaanse inlichtingen te maken.
Ik denk vooral dat eerder negatieve ontwikkelingen werden genegeerd, en nu worden die toegedicht aan Trump en co.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zeg "kan niet anders" oftewel ik heb geen bewijs maar kan niet tot een andere conclusie komen. Vind je het niet iets te toevalig dat net nu er gesproken wordt over wel/niet uitzetten Starlink dat Starlink ineens tegen Oekraïne werkt terwijl het tot voor kort juist in Oekraïens voordeel werkte?
Ik denk dat mensen best weten dat het sinds 2014 al best kut gaat daar hoor. Denk dat niemand dat Trump in de schoenen schuift.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat de massa media de huidige ontwikkelingen (verliezen Oekraine) dat vooral Trump in de schoenen wil schuiven.
Dat het al heel lang niet goed gaat wordt maar even genegeerd.
Ik bedoel vooral dat militaire tegenvallers Trump wordt aangerekend. Terwijl Oekraieners nog voor maanden wapens hebben.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best weten dat het sinds 2014 al best kut gaat daar hoor. Denk dat niemand dat Trump in de schoenen schuift.
Het is dan ook uitsluitend Putin die schuld heeft. Dat hij de laatste maanden vakkundig wordt ondersteund vanuit het Witte Huis maakt het alleen niet makkelijker voor Oekraïne.
De deal in het voordeel van Rusland met als zeer waarschijnlijk het gevolg een nieuwe oorlog binnen een paar jaar zijn zeker de schuld van Trump.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat de massa media de huidige ontwikkelingen (verliezen Oekraine) dat vooral Trump in de schoenen wil schuiven.
Met wat?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen best weten dat het sinds 2014 al best kut gaat daar hoor. Denk dat niemand dat Trump in de schoenen schuift.
Het is dan ook uitsluitend Putin die schuld heeft. Dat hij de laatste maanden vakkundig wordt ondersteund vanuit het Witte Huis maakt het alleen niet makkelijker voor Oekraïne.
Mij is verteld dat de wapens van de Russen stom zijn, en de mannen nagenoeg dood. Sommige statistieken 500-800quote:Op maandag 10 maart 2025 17:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De deal in het voordeel van Rusland met als zeer waarschijnlijk het gevolg een nieuwe oorlog binnen een paar jaar zijn zeker de schuld van Trump.
Wat een dijenkletser weer.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de wapens van de Russen stom zijn, en de mannen nagenoeg dood. Sommige statistieken 500-800
Jij vertelt dit altijdquote:Op maandag 10 maart 2025 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de wapens van de Russen stom zijn, en de mannen nagenoeg dood. Sommige statistieken 500-800
Trump is kutquote:Op maandag 10 maart 2025 17:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Als je dit topic een paar dagen later leest, dan zie je dat een heleboel tweets die onvriendelijk zijn over Musk/Trump/Poetin of positief over Oekraïne/Zelenski verdwenen zijn.
Maar dat moet je dan op Xitter doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Trump is kut
Musk is kut
Poetin is kut
Zelenski laat ik in het midden
Oekraïne is totaal niet kut, wel fucked
Quote me over een paar dagen
Ik vind het flauw dat je als moderatie iets glashard ontkent dat dagelijks gepost wordt.quote:
Het offensief was al gaande voordat dat gebeurde, op de deepstate kaart kun je een van de beslissende acties op 06.03 duidelijk zien, daarmee is druk komen te staan op de enige aanvoerroute naar het gebied en werden de posities direct moeilijk te behouden. Daarnaast zijn er een aantal bruggen vernietigd.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik snap je niet meer. Is de Amerikaanse steun nu wel/geen belangrijke factor voor het succes van het Oekraïense leger?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Amerikaanse steun is heel belangrijk voor Oekraine. Zonder steun is er geen kans op bestendiging van de situatie.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap je niet meer. Is de Amerikaanse steun nu wel/geen belangrijke factor voor het succes van het Oekraïense leger?
Want als dat volgens jou wel het geval is, dan is "Stopzetten Amerikaanse hulp door Trump ---> mindere resultaten Oekraïne op het slagveld" een logische gevolgtrekking toch, ook als het al slecht ging voor Oekraïne?
Of zeg je nu eigenlijk dat Oekraïne helemaal niet zo afhankelijk is van de Amerikanen?
Na herovering Kursk onderhandelingsakkoord?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het offensief was al gaande voordat dat gebeurde, op de deepstate kaart kun je een van de beslissende acties op 06.03 duidelijk zien, daarmee is druk komen te staan op de enige aanvoerroute naar het gebied en werden de posities direct moeilijk te behouden. Daarnaast zijn er een aantal bruggen vernietigd.
https://deepstatemap.live/en#11/51.1162393/34.9667358
Gelukkig ben jij er om ons te voorzien van de duiding vanuit het Kremlin. Iedereen weer tevredenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amerikaanse steun is heel belangrijk voor Oekraine. Zonder steun is er geen kans op bestendiging van de situatie.
Echter ook mét steun boerde Oekraine achter uit. Dat Oekraine verliest is lang ontkent, maar nu ziet men mogelijkheid om dat aan Trump te wijten.
Dat zal de onderhandelingen zeker makkelijker maken. Ik zie op de overige fronten ook weinig actie verder.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na herovering Kursk onderhandelingsakkoord?
Dus jouw conclusie is obv de kaarten en progressies dat beiden legers het verder wel gezegend vinden en dat het lijkt dat iedereen voorsorteert op een staakt het vuren?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zal de onderhandelingen zeker makkelijker maken. Ik zie op de overige fronten ook weinig actie verder.
Er zit van beide kanten niet veel meer in op het moment, heeft niks met best vinden te makenquote:Op maandag 10 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jouw conclusie is obv de kaarten en progressies dat beiden legers het verder wel gezegend vinden en dat het lijkt dat iedereen voorsorteert op een staakt het vuren?
Buiten Kursk dan hé, de netto voortgang van Russische troepen buiten Kursk is +10km2 in de laatste tien dagen.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jouw conclusie is obv de kaarten en progressies dat beiden legers het verder wel gezegend vinden en dat het lijkt dat iedereen voorsorteert op een staakt het vuren?
Daar is ie weer. Is al zovaak uitgelegd, maar je weigert te luisteren naar de uitleg van anderen en herhaald steeds hetzelfde.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het flauw dat je als moderatie iets glashard ontkent dat dagelijks gepost wordt.
Ik bedoel deze post
https://x.com/DefenceU/status/1898988129287037434
[ afbeelding ]
Er is niks uitgelegd.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:09 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Daar is ie weer. Is al zovaak uitgelegd, maar je weigert te luisteren naar de uitleg van anderen en herhaald steeds hetzelfde.
Daar staat niet dat de wapens stom en de mannen nagenoeg dood zijn he?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het flauw dat je als moderatie iets glashard ontkent dat dagelijks gepost wordt.
Ik bedoel deze post
https://x.com/DefenceU/status/1898988129287037434
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2025 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar staat niet dat de wapens stom en de mannen nagenoeg dood zijn he?
Alleen jij zegt dit
Constant
Fake news, care. Maar iets dat al tot in den treuren is uitgelegd nog maar een keer opbrengen. Boehoequote:Op zondag 9 maart 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Care.
Hij heeft in verschillende podcasts wel eens zoiets dergelijks gezegd.
Zo kijkt letterlijk dit hele topic bij je dagelijkse pogingquote:
Dat kan, sommigen -waaronder jij- kijken niet verder dan hun neus lang is, of zijn mensen die makkelijk in het ootje te nemen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zo kijkt letterlijk dit hele topic bij je dagelijkse poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |