Is secret mission dus als hij vervult is hij genomineerd of zo.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurt voor Jordy zich verluld en de rest van het huis het weet van z'n nachtelijke actie. Hij is niet zo goed in geheimen bewaren.
Even hopen dat de febo hier meeleest en ze straks blind een extra bod moeten doen. En waarom zouden ze ook hun envelop weer moeten zien. Ze weten toch wat er in staat, althans, dat denken ze.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt er nu echt aan of ze de oude enveloppe terugkrijgen met hun 1e bod of een lege en daar weer een bod in kunnen doen zonder dat ze het oude bod zien van zichzelf. Dan heeft deze stemming hiervoor nut en anders totaal niet. En zou leuk effect hebben van de week.
Misschien gezichtsuitdrukking net zoals sharice. Ze kunnen niet de hele dag met een fake smile oplopen lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft voordeel gekregen van een kijkers stemming en mocht met Charice meer naar de geldmaakmachine en mocht van haar het geld houden. En hij heeft in de kist mogen kijken stiekem, secret mission ofzo en dus kan daar doen wat hij wil en toch kijkt hij boos.
Daar kan hij geloof ik niet zo veel aan doen, hij kijkt altijd zo.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft voordeel gekregen van een kijkers stemming en mocht met Charice mee naar de geldmaakmachine en mocht van haar het geld houden. En hij heeft in de kist mogen kijken stiekem, secret mission ofzo en dus kan daar doen wat hij wil en toch kijkt hij boos.
Nou, vorig week was hij happy de peppie hoor..geen boos gezicht de hele tijd blijquote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien gezichtsuitdrukking net zoals sharice. Ze kunnen niet de hele dag met een fake smile oplopen lijkt me.
Nou ook donkere blikken hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, vorig week was hij happy de peppie hoor..geen boos gezicht de hele tijd blij
Als je terug leest zie je dat er plots niemand meer wasquote:Op maandag 10 maart 2025 08:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben die andere hun nou niet wakker gemaakt? of was het klaar met dat munt rol gebeuren?
Nou ook donkere blikken hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, vorig week was hij happy de peppie hoor..geen boos gezicht de hele tijd blij
Was om half 7 een sl en 5 min later lagen jolien en jordy in bed. Nu blijkt er buiten dingen gedaan. Hele nacht geen munt gevallenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:28 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben die andere hun nou niet wakker gemaakt? of was het klaar met dat munt rol gebeuren?
Drukkerij spel was hij gekozen vanuit de groep, niet door de kijkersquote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft voordeel gekregen van een kijkers stemming en mocht met Charice mee naar de geldmaakmachine en mocht van haar het geld houden. En hij heeft in de kist mogen kijken stiekem, secret mission ofzo en dus kan daar doen wat hij wil en toch kijkt hij boos.
Kloptquote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Drukkerij spel was hij gekozen vanuit de groep, niet door de kijkers
Ze moesten plots naar binnen zei Jolien net.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je terug leest zie je dat er plots niemand meer was
We weten niet waarom
quote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Roxiebb het volgende:
Jordy is deze nacht door de kijkers op secret mission gestuurd en heeft de kist geopend. Hij zag dat Jane het hoogste bod had en heeft die bij in zijn envelop gestoken, daarnet zag hij dat de enveloppen weg waren of er anders in lagen omdat hij zei er is wat met de kist gebeurd. Bb had de deur gesloten na zijn shift.
Dat schrijf ik...maar heb volgorde ff veranderdquote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Drukkerij spel was hij gekozen vanuit de groep, niet door de kijkers
Nee je schrijft het verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat schrijf ik...maar heb volgorde ff veranderd
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootjequote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je terug leest zie je dat er plots niemand meer was
We weten niet waarom
Misschien werkte die muntenbaan niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze moesten plots naar binnen zei Jolien net.
Misschien omdat BB mannetjes iets moesten doen?
Nee hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 08:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootje
Neehee ze zijn wakker gemaakt en hebben buiten gezeten maar moesten plots naar binnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootje
Iedereen loopt met zijn mic omquote:Op maandag 10 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zorg gewoon voor deugdelijke spullen febo.
er loopt een kat over de febo knoppen!!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen loopt met zijn mic om
Zie niemand iets raars doen
Is het thuiswerkdagquote:Op maandag 10 maart 2025 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
er loopt een kat over de febo knoppen!!
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..quote:Op maandag 10 maart 2025 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy kistje checken. Hij vertrouwt het toch niet helemaal geloof ik.
Misschien zit er een nieuw slotje op.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..
raar die deur op slot en plots allemaal naar binnen
Jolien zei ook dat er buiten iets was veranderd.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..
raar die deur op slot en plots allemaal naar binnen
Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jolien zei ook dat er buiten iets was veranderd.
En gezien Jordy's reactie is er ook iets gebeurd met de kist.
Was gewoon op de site van BBquote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?
En dat de code nu is veranderd? Voor iemand anders?
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te geloven axel ligt weer in bed te pitten. Dat doet hij echt heel veel op een dag.
Ja van dat stemmen was gisteren idd, maar wat er dan nu is veranderd met de kist is geloof ik nog niet duidelijkquote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat er gestemd is wie de code van het kistje kreeg ( wanneer is niet duidelijk en zal wel instagram zijn) maar mensen hebben gestemd en nr 1 was dan Jordy maar er zullen ook wel nr 2 zijn en nr 3 ofzo?
En dat de code nu is veranderd? Voor iemand anders?
Ja of leeg gehaald.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja van dat stemmen was gisteren idd, maar wat er dan nu is veranderd met de kist is geloof ik nog niet duidelijkNieuwe code/slotje zou goed kunnen.
Dan moet hij naar huis gaan. Hij slaapt al vanaf het begin overal.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.
Al die negativiteit om hem heen. Het gezeik en gezeur.
Ik denk dat hij lol wil maken met zijn vrienden.
En niet constant duelleren.
Ik zou er ook moe van worden.
Ik las hier dat Jordy in de kist keek en ontstemd was omdat de enveloppen anders lagen. ( hij had ze op een bepaalde manier neergelegd. ??quote:
Het lijkt me ook geestdodend om daar nu te zittenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat voor spuitersquote:Op maandag 10 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Matti
Hoeveel van die spuiters hingen er buiten
Jolien
6
Matti
Dus er wordt weer 1 iemand buitenspel gezet
Goedemorgen, even een vraag over svquote:Op maandag 10 maart 2025 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurt voor Jordy zich verluld en de rest van het huis het weet van z'n nachtelijke actie. Hij is niet zo goed in geheimen bewaren.
Dat weet niemand rinardoquote:Op maandag 10 maart 2025 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, even een vraag over sv
Als Jane dan haar envelop ziet dan ziet ze toch dat haar kaart weg is? Of krijgen ze dat niet te zien?
Weet jij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oke dankquote:Op maandag 10 maart 2025 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet niemand rinardo
Alleen Bb
Je kan er alleen zo weinig meequote:
Hoezo doet bb dit nu weer zo brengen. Het is niet gestolen maar een secret missie.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Peter
Er is geld gestolen
Er is geld gestolen
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er alleen zo weinig mee
Of zou hij bedoelen het geld van Jordy van Jane heeft gepakt en in zijn enveloppe heeft gedaan?
Ik denk wel dat het daarover gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zou hij bedoelen het geld van Jordy van Jane heeft gepakt en in zijn enveloppe heeft gedaan?
De enige die dat weet is Jordy natuurlijk,quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het daarover gaat.
Zo te zien houden ze daar nog geen rekening mee
Ik vind het wel leuk, ff twijfel zaaien. Gaat vast weer leuke streams opleveren.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
Flauw dat bb dit doet om zo te brengen.
Ja, en die liegt voorlopig alsof het gedrukt staatquote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De enige die dat weet is Jordy natuurlijk,
Mwahhquote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
Flauw dat bb dit doet om zo te brengen.
Ja hij moet wel, was een secretmissie toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, en die liegt voorlopig alsof het gedrukt staat
volgens mij welquote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij moet wel, was een secretmissie toch?
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij moet wel, was een secretmissie toch?
Mocht het zo zijn dat het daarom ging en het komt uit. Dan ben ik benieuwd naar de reactie van de anderen.quote:
Logisch dat hij dan zijn mond houdt. Ik hou hier wel van.quote:
In ieder geval 500 en nog wat voor het etenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Jolien mist 2000. WIe heeft dat dan gepakt?
Jolien denkt dat ze 2000 mist, maar dat is volgens mij niet zo.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Jolien mist 2000. WIe heeft dat dan gepakt?
Ja dat is bekend, maar die andere 1500. Nou afwachten maar weer. Of ze heeft zich verrekend.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
In ieder geval 500 en nog wat voor het eten
Wij zien ook niet allesquote:Op maandag 10 maart 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is bekend, maar die andere 1500. Nou afwachten maar weer. Of ze heeft zich verrekend.
En Jordy lacht "ik wist niet eens dat ik een pincode had".quote:Op maandag 10 maart 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
BB heeft gezegd
Niet je pincode met anderen delen
Tegen Jolien
Tegen Sharice is het ook gezegdquote:Op maandag 10 maart 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Jordy lacht "ik wist niet eens dat ik een pincode had".
Dat snap ik. Maar even goed zei Jordy dat hij niet wist een code te hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegen Sharice is het ook gezegd
Maar gaat over de kluis
Niet over het kistje waar Jordy de code van had
Denk dat in de uitzending vanavond wel duidelijk zal worden wat er is gebeurd met geld erbij en hoeveel van de boodschappen eraf. Jane zegt net dat ze 1259/1295 euro aan Jolien en Jordy hebben moeten geven, maar vannacht hadden ze het over 10% en dat zou uitkomen op 1170 euroquote:Op maandag 10 maart 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
Jane verlult zichzelf eigenlijk
Als je goed oplet
Ze blijft maar hangen op het eten etc
Is nog steeds geen 2.000,-quote:Op maandag 10 maart 2025 09:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat in de uitzending vanavond wel duidelijk zal worden wat er is gebeurd met geld erbij en hoeveel van de boodschappen eraf. Jane zegt net dat ze 1259/1295 euro aan Jolien en Jordy hebben moeten geven, maar vannacht hadden ze het over 10% en dat zou uitkomen op 1170 euro
Dat was gisteren, ze hebben gekocht zodat ze DM werden. Daarom moesten ze die 1259/of 1295 aan de 2 armste moeten gegeven. Toen er boodschappen gedaan moesten worden hebben ze dat weer van de drie armste terug gepakt om boodschappen te doenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Denk dat in de uitzending vanavond wel duidelijk zal worden wat er is gebeurd met geld erbij en hoeveel van de boodschappen eraf. Jane zegt net dat ze 1259/1295 euro aan Jolien en Jordy hebben moeten geven, maar vannacht hadden ze het over 10% en dat zou uitkomen op 1170 euro
Klopt maar denk dat het saldo dat Jolien heeft gezien al met die 1170 euro erbij was. Dan nog is er een bedrag van rond de 800 euro die zij mist, dat zou wel van de boodschappen kunnen zijn en dan hebben Axel en Jane gelogen dat zij haar 512 hebben laten betalen, maar datgaan we dan in de uitzending zienquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien weet sowieso niet wat ze aan de boodschappen hebben betaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 09:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt maar denk dat het saldo dat Jolien heeft gezien al met die 1170 euro erbij was. Dan nog is er een bedrag van rond de 800 euro die zij mist, dat zou wel van de boodschappen kunnen zijn en dan hebben Axel en Jane gelogen dat zij haar 512 hebben laten betalen, maar datgaan we dan in de uitzending zien
Oh ik dacht aan de twee armstenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was gisteren, ze hebben gekocht zodat ze DM werden. Daarom moesten ze die 1259/of 1295 aan de drie armste moeten gegeven. Toen er boodschappen gedaan moesten worden hebben ze dat weer van de drie armste terug gepakt om boodschappen te doen
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armstequote:
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armste
Maar dat maakt het bedrag er niet minder om
Ze heeft toch wel bij Jordy, Jolien en Matt het geld weggehaald voor de boodschappen?
Dat zeiden ze wel, maar dat hoeft geen waarheid te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armste
Maar dat maakt het bedrag er niet minder om
Ze heeft toch wel bij Jordy, Jolien en Matt het geld weggehaald voor de boodschappen?
bedoeld Peter niet dat van die cheque wat Jordy heeft gedaan uit die kistquote:Op maandag 10 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Peter
Er is geld gestolen
Er is geld gestolen
ja denk dat dus wel eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zou ze der eigen niet misschien misrekenen ( gebeurd mijn ook wel eens)quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
Jolien
Bij mij was wel plots veel minder
2 k weg
Dat zal vast de bedoeling zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoeld Peter niet dat van die cheque wat Jordy heeft gedaan uit die kist
Kanquote:Op maandag 10 maart 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze der eigen niet misschien misrekenen ( gebeurd mijn ook wel eens)
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 09:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]maar het ‘gestolen’ geld van Jolien komt in dit geval goed uit
Ben jij Joyce?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat hij die negativiteit en sfeer zelf veroorzaakt heeft xD
Dat was vorig jaar bijna het eindbedrag dus dat klopt nietquote:Op maandag 10 maart 2025 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedrag van Jordy + Jane ( wat hij heeft mogen stelen )
ja hij heeft niet van Jolien gejat hahaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Logisch dat hij dan zijn mond houdt. Ik hou hier wel van.
Iedereen aan het gissen en gokken![]()
En Jordy houdt wijzelijk zijn mond.
Hoezo foutiefquote:Op maandag 10 maart 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
oh oh das niet de bedoeling dat er nu achtergekomen word dat Jane geld mist denk ik, dan zal die secret mission wel foutief wezen ( ja dat is door Jolien onbedoeld dan) als het uitkomt![]()
Jane had 3500 in het kistjequote:Op maandag 10 maart 2025 09:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar bijna het eindbedrag dus dat klopt niet
Ja tuurlijk, daarom snap ik het nut hiervan niet.Eerst ons laten stemmen dan jordy de code geven om cheque te pakken en dan dit laten zeggen. Hadden ze het net zo goed niet hoeven doen allemaal. Dit is stemming maken in de groep en voor gedoe zorgen. Bemoeien met de groepssfeer. Snap het wel voor rv maken maar dat doen ze al zelf genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die 3500 + wat Jordy had ingezetquote:Op maandag 10 maart 2025 09:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
6500 klinkt logischer , ,maar dat stond er niet
ja dat is dus omdat Jolien dan over haar eventuele misrekende geld begon dan komen ze daarom achter dat geld en jordy secret misson is misluktquote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom een secret mission geven en dan binnen 8 uur het al verklappen in de groep. En in feite is het niet stelen naar cheque verplaatsen. Haha. Maar deze secret mission slaat nu dus nergens op want vandaag weet jane al dat het uit haar enveloppe is gehaald. Dus totaal niet leuk. Had liever gezien dat ze ineens genomineerd was of jordy of een ander de vrijstelling ipv jane
ja begint vrij vervelende vormen aan te nemenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Jane en Axel denken echt alles te kunnen bepalen
dat arme Axel het oh zo zwaar heeftquote:
Er stond letterlijk 6500 duizendquote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die 3500 + wat Jordy had ingezet
Ik weet niet welk bedrag dat was
3500 is de cheque van jane die jordy uit dat kistje heeft gepakt en in zijn enveloppe mogen doen. Nogmaals zoals het nu wordt gebracht benoemen ze jordy als dief. Terwijl dit echt een secret mission is. Hadden ze dan verwacht dat jordy had gezegd nee dat wil ik niet doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die 3500 + wat Jordy had ingezet
Ik weet niet welk bedrag dat was
ze weet toch wat die hadden en in konden zetten?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Jane
Je hebt sowieso meer ingelegd als de groep naast ons
( hoe weet zij dat ?)
dit dusquote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat hij die negativiteit en sfeer zelf veroorzaakt heeft xD
Jordy heeft nu 4500 in enveloppe. Kan zelf nog max 2000 of zo erbij doen dan op 6500 wat hij komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er stond letterlijk 6500 duizend
En dat kan niet
ze begreep me welquote:
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er stond letterlijk 6500 duizend
En dat kan niet
Hé die secret mission primaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3500 is de cheque van jane die jordy uit dat kistje heeft gepakt en in zijn enveloppe mogen doen. Nogmaals zoals het nu wordt gebracht benoemen ze jordy als dief. Terwijl dit echt een secret mission is. Hadden ze dan verwacht dat jordy had gezegd nee dat wil ik niet doen.
Lees nou eens goed!!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2025 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft nu 4500 in enveloppe. Kan zelf nog max 2000 of zo erbij doen dan op 6500 wat hij komt.
dankje, deze uitleg was ik al aan het zoeken. Daar is Jolien gisteren ook al over bezig geweest.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:35 schreef OmaJacky het volgende:
De fout zit denk ik bij Jolien. Die heeft haar bedrag fout.
Jane en axel hebben de boodschappen laten betalen door 3 bewoners.
2x 511 en 1x 512.
Ze hebben de 2 armste 1200 moeten betalen. Van die 1200 is dus zo'n 500 pp voor boodschappen afgehaald en van Mattie nog zo'n 500.
Dus Jolien en Jordy hebben zo'n 700 extra in hun pot.
Doordat Jolien haar bedrag niet goed heeft onthouden denkt ze dat er 2000 uit is gehaald.
Dus ze zal zo'n 1500 ernaast zitten.
Door haar berekening denken ze nu dat er geld van haar is gestolen ipv dat er geld uit de kist met biedingen is gestolen.
JOlien denkt dat ze 2000 mist toch en Peter roept er is geld gejat nu denken iedereen dat dat over Jolien gaat terwijl Peter het over cheque heeft lijkt mijnquote:Op maandag 10 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo foutief
Tis BB die een poging doet sensa te maken
Heeft niks met Jolien te maken
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOlien denkt dat ze 2000 mist toch en Peter roept er is geld gejat nu denken iedereen dat dat over Jolien gaat terwijl Peter het over cheque heeft lijkt mijn
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission misluktquote:Op maandag 10 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo foutief
Tis BB die een poging doet sensa te maken
Heeft niks met Jolien te maken
Nee want dat geld is al van totaal geld af dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission mislukt
Het is het bedrag wat ze in hebben moeten zettenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission mislukt
Van Peterquote:Op maandag 10 maart 2025 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Charice zegt: ik snap soms niks wat er uit die snavel komt...
ja de Queen die alles bepaald hequote:
Nee want dat geld is van haar pot afgehaald en staat op een brief in een envelop. Zij weet niet dat dat bod uit haar envelop is gehaald en in Jordy z'n envelop is gegaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij had het over Pootjequote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer over mensen die alleen maar voor de poen hier zijn...
![]()
Hij vergeet nog voor de show
Jolien rekende verkeerd inderdaad. Ze hield met haar 'begin bedrag' geen rekening met die 1200 en voegde die er nog eens aan toe.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, deze uitleg was ik al aan het zoeken. Daar is Jolien gisteren ook al over bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Jordy is het heel veel: Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer over mensen die alleen maar voor de poen hier zijn...
![]()
Hij vergeet nog voor de show
hoe komt hij daar nou bijquote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jane : de papegaai snitcht alleen maar
Axel: mochten we vanmiddag een cheque uitschrijven dan gaan we het zien.
Juist ja het is pure projectiequote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Jordy is het heel veel: Wat je zegt ben je zelf.
Hij herkent dingen omdat hij net zo is.
Pootje probeert overal doorheen te glibberen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Pootje is wat meer terughoudend met info delen
Met team Jaxel
Misschien moet sharice wat meer gaan geloven in team chapeau
verwacht blijkbaar dat ze de cheque eruit mogen halen en mogen zien.quote:
Ik denk dat hij op de bank gaat komen en vrijdag naar huis gaatquote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pootje probeert overal doorheen te glibberen.
Het zal toch een keer zijn beurt moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de bank gaat komen en vrijdag naar huis gaat
maar is toch niet gezegd?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ze dan hun pot zien en weten of er iets uit hun pot is gestolen.
Ach hij zit inmiddels weer op z’n rots? Kijken hoelang het duurt voordat het een TOPspel wordt.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy over de anderen die denken dat ze god zijn
Volgens mij denkt hij juist dat hij god is en het gepeupel hem niet genoeg aanbidtquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy over de anderen die denken dat ze god zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet de anderen toch opvallen dat zijn gedrag nu anders is dan gisteren?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij juist dat hij god is en het gepeupel hem niet genoeg aanbidt
Alles draait om Jordy..quote:Op maandag 10 maart 2025 09:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ach hij zit inmiddels weer op z’n rots? Kijken hoelang het duurt voordat het een TOPspel wordt.
Dat was al na gister met de moneymaker. Toen werd er al gezegd dat hij opeens vrolijk was dus iedereen denkt dat het komt omdat ie weer wat heeft mogen doen. Hij speelt dit wel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het moet de anderen toch opvallen dat zijn gedrag nu anders is dan gisteren?
Eigenlijk verraadt hij gewoon zichzelf elke keer .
Ik heb niet 1 x het woord haat gehoordquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Matt klagen dat Axel lang onder de douche staat en gaan verder met hun haat sessie over Axel.
![]()
Haat haat haat
Ze willen meer inzetten dan ze gezegd hebben. Hadden met Sharice en pootje afgesproken dat Sharice de vrijstelling zou pakken, maar die willen ze zelf pakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: hebben we nu gewoon akkoord gegeven of niet?
Axel : nee. Kijken wat er verdiend gaat worden.
(geen idee waar het over gaat)
Hij zou het nog beter spelen als hij nu nog steeds zou doen alsof hij zit te mokkenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:53 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Dat was al na gister met de moneymaker. Toen werd er al gezegd dat hij opeens vrolijk was dus iedereen denkt dat het komt omdat ie weer wat heeft mogen doen. Hij speelt dit wel goed
Met de hoop dat ze een nominatie kunnen afkopen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
Het geld boeit ze geen reet ,en maar bezig zijn met het geld
Dat mag welquote:Op maandag 10 maart 2025 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is het spel. Net zoals het het spel is dat Jordy nu 3500 bij Jane heeft weggenomen. Mag Jane ook niet pissed over worden.
Vlaams en goed opgevoed..quote:Op maandag 10 maart 2025 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe kan je zo woedend doen en praten en dat als je degene ziet in de beleefdheid mode schieten ? ( Matt)
Jawelquote:Op maandag 10 maart 2025 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dat is het spel. Net zoals het het spel is dat Jordy nu 3500 bij Jane heeft weggenomen. Mag Jane ook niet pissed over worden.
Nee alleen er is geld gejatquote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. heeft Peter geklikt dat Jordy geld gejat heeft? Da's flauw van de febo.
Nee alleen dat er geld gejat is. Niet wie, waarom en waar.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
En anderen door de FEBOquote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Jory wordt wel heel erg bevoordeeld door de kijker
Ja en niet dat hij daar dankbaar voor is. Neuh hij wil meer en meer tis net rupsje nooit genoegquote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Die zit lekker thuisquote:
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs dat vind ik al bedenkelijk .. was een secret mission van de febo zelf.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee alleen dat er geld gejat is. Niet wie, waarom en waar.
Jammer die invullingen soms, van mij hoeven ze allebei niet te winnen, Axel vind ik wat te oppervlakkig en te veel op het spel gericht, Jordy is Jordy lacht Jordy huilt, een tussenweg is er niet, Jordy kan wel goede interessante gesprekken voeren, jammer dat zijn gedrag soms wat in overmoed doorslaat het lijkt me best een goede vent in de omgangquote:Op maandag 10 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 x het woord haat gehoord
secret mission is secret mission daar gaat niemand over vallen. Goed gespeeld dan lijkt mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Nee dat zal pas bekend worden op het moment dat de uiteindelijke uitslag van de biedingen er zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.
Ze moeten nog een keer geld erin stoppenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat zal pas bekend worden op het moment dat de uiteindelijke uitslag van de biedingen er zijn.
Dan zullen ze er pas achter komen wie de vrijstelling en nominatie te pakken hebben.
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.
Daarom hou ik ook niet van stemmen voor spelelementen Dan krijgen bepaalde mensen nooit iets.
Volgens mij hebben ze allemaal wel een voordeel gehad bij spelelementen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.
Daarom hou ik ook niet van stemmen voor spelelementen Dan krijgen bepaalde mensen nooit iets.
Matti was vorige week met het Rankingquote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.
Mattie , Sharice en Pootje vallen continu buiten de boot.
Jammer
Of jolien ligt eraan of bb het voor opnieuw inzetten laat zien dat haar geld weg is kan ze opnieuw veel inzetten.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
secret mission is secret mission daar gaat niemand over vallen. Goed gespeeld dan lijkt mij.
Misschien dat wel degene waar het geld van weg is wat saggerijnig er van kan worden. Want die zit dan op de bank. Ik denk dat dat Jane dan is.
Klopt het draait de hele tijd om 4 personenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.
Mattie , Sharice en Pootje vallen continu buiten de boot.
Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |