Om de twee uur zou beter zijn voor onze afwisselingquote:Op zondag 9 maart 2025 23:15 schreef Luna68 het volgende:
Ze zaten er om half 11, dan zou het tot half 2 zijn denk ik?
quote:Op zondag 9 maart 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Om de twee uur zou beter zijn voor onze afwisseling
Boeiend gesprek over herrijzende tulpenquote:Op zondag 9 maart 2025 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
beter had een ander duo even de nachtshift afgetrapt want dit is echt net niks
Ja ze gaat er niet gewoon in meegaanquote:Op zondag 9 maart 2025 23:18 schreef Luna68 het volgende:
De opmerking van Sharice eerder dat ze niet weet of Mattie en Jane samenspelen, vond ik wel scherp van haar. Weet ook niet goed waar ik Matti moet plaatsen, hij praat met iedereen mee
Que? Hoezo zouden ze ‘echt niets met elkaar hebben’? 😅quote:Op zondag 9 maart 2025 23:29 schreef Flow3r het volgende:
We kijken naar 2 mensen die echt niets met elkaar hebben, die geforceerd een gesprek gaande proberen te houden met af en toe een neplachje tussendoor , vermakelijk wel
Zie het ook zo, maar de gesprekjes met Jane iedere x en hoe hij op haar reageert zorgen wel voor twijfelquote:Op zondag 9 maart 2025 23:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja ze gaat er niet gewoon in meegaan
Eerst goed nadenken en de situatie afwachten
Ze moet sowieso eerst kijken waar de vrijstelling en nominatie vallen
En dan afwegen wie er nu meer te vertrouwen is, kartel of Jaxel
Alles wat ik gezien en gehoord heb op stream wijst er wel op dat Matti echt wel tegen Jane is na vorige week
Hij gaat dat wel niet zo duidelijk tegen haar zeggen ofcourse
Maar heeft er echt geen probleem mee haar op de bank te gooien
Zijn #1 target nu is Axel, #2 is Jane
Ik kan het mis hebben maar Axel lijkt me nou ook niet echt een persoon om diepe gesprekken mee te voerenquote:Op zondag 9 maart 2025 23:29 schreef Flow3r het volgende:
We kijken naar 2 mensen die echt niets met elkaar hebben, die geforceerd een gesprek gaande proberen te houden met af en toe een neplachje tussendoor , vermakelijk wel
Sharice zei ook nog tegen Pootje dat ze haar GC dan voor niks heeft gekocht.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja ze gaat er niet gewoon in meegaan
Eerst goed nadenken en de situatie afwachten
Ze moet sowieso eerst kijken waar de vrijstelling en nominatie vallen
En dan afwegen wie er nu meer te vertrouwen is, kartel of Jaxel
Alles wat ik gezien en gehoord heb op stream wijst er wel op dat Matti echt wel tegen Jane is na vorige week
Hij gaat dat wel niet zo duidelijk tegen haar zeggen ofcourse
Maar heeft er echt geen probleem mee haar op de bank te gooien
Zijn #1 target nu is Axel, #2 is Jane
Axel en diepgaande gesprekken? Zoals hij zelf zou zeggen 123 ik denk het niequote:Op zondag 9 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar Axel lijkt me nou ook niet echt een persoon om diepe gesprekken mee te voeren
lekker laten denkenquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Volgens Alex en Jane heeft niemand ooit in Big brother het spel zo gespeeld. Ze denken dat de kijkers dit zullen waarderen
Ze denken dat niet, ze vragen zich het gewoon af.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Volgens Alex en Jane heeft niemand ooit in Big brother het spel zo gespeeld. Ze denken dat de kijkers dit zullen waarderen
Ik kijk regelmatig via de Belg en dan waardeer ik nietsquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Klopt valt me ook opquote:Op zondag 9 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar Axel lijkt me nou ook niet echt een persoon om diepe gesprekken mee te voeren
Maar dit is sowieso niet waarquote:Op zondag 9 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice zei ook nog tegen Pootje dat ze haar GC dan voor niks heeft gekocht.
"Een scheet in een netzak"
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Heel eerlijk, ik waardeer hun spel ergens welquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
En dat terwijl Matti zelf alles uit de kast haalt om Pootje en Sharice aan kant Kartel te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:50 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane hoopt nogsteeds mattie aan hun kant te krijgen
Dat heb ik ook het spel dat ze spelen kan ik echt wel waarderen maar de arrogante houding trek ik nietquote:Op zondag 9 maart 2025 23:50 schreef maxelu het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik waardeer hun spel ergens wel
Het is hard en gedurfd
Maar ik ben geen fan van de ménsen die ze zijn... en dus zal ik niet op hun stemmen
Zo saai, de hele tijd dezelfde domme verhaaltjes die al duizenden keren verteld zijn en alleen over het spel gaan en elke keer dat gna gna gna lachje na elk zinnetje van Axel, zit geen enkele diepgang in die gesprekken tussen Axel een Janequote:Op zondag 9 maart 2025 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
beter had een ander duo even de nachtshift afgetrapt want dit is echt net niks
zal wel bij het luxe ontbijt van vanochtend hebben gezetenquote:Op maandag 10 maart 2025 00:12 schreef Juultje1981 het volgende:
Hebben ze het vleeswaar ook verdeeld? Of “jatten” jan en Axel dit nu?
Ja dat zat bij het luxe ontbijt maar het k had ze gister horen zeggen daar rustig aan mee te doen zodat ze er meerdere dagen van kunnen nemenquote:Op maandag 10 maart 2025 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal wel bij het luxe ontbijt van vanochtend hebben gezeten
ja joh slaat ook nergens opquote:Op maandag 10 maart 2025 00:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja dat zat bij het luxe ontbijt maar het k had ze gister horen zeggen daar rustig aan mee te doen zodat ze er meerdere dagen van kunnen nemen
Ja en iets over een theesetje, dat de kijkers dat wel gemeen zullen vinden ofzo. Maar dat ze hebben uitgelegd dat het eigenlijk hun eigen geld was bla bla bla blaquote:Op maandag 10 maart 2025 00:19 schreef Lux069 het volgende:
Die twee hebben echt rare gesprekken hoor.
'Wat wij hebben gedaan, zouden de kartel fans moeten waarderen'.
'We sponsoren mattie'
Ah, laten we even kijken hoe ver de kroketjes zijn.
Axel: 'Ah, die was ik al vergeten'
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 maart 2025 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
wat komt er toch een hoop onzin uit die twee. ik ben er klaar mee
Beter gaat het denk ik niet wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 00:21 schreef Lrod01 het volgende:
Er komt ook geen enkel interessant gesprek of iets van enige diepgang uit die 2 he?Verder dan niveau brugklas vmbo komt het niet. Ik geef op.
Ik verstond dat er alleen een district op hun paspoort staat.quote:Op maandag 10 maart 2025 00:26 schreef Lux069 het volgende:
Jane heeft geen idee waar haar ouders geboren zijn.
'staat niet echt een district op het paspoort'
Lekker veel interesse in je ouders![]()
SL
Ze weten waar de poort is, toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 00:43 schreef Lux069 het volgende:
Axel kan het woord 'top' niet meer horen.
Jane: Ja, het krijgt nu gewoon een negatieve associatie'
Topdag, topspel.
Axel: Ja het woord is opzich prima, ik kan het alleen niet meer horen.![]()
Axel: Ik mis de koffie.
oh neeeeeequote:Op maandag 10 maart 2025 00:43 schreef Lux069 het volgende:
Axel kan het woord 'top' niet meer horen.
Jane: Ja, het krijgt nu gewoon een negatieve associatie'
Topdag, topspel.
Axel: Ja het woord is opzich prima, ik kan het alleen niet meer horen.![]()
Axel: Ik mis de koffie.
Ja zit haar echt dwars. Matti wordt ook nog even door de mangel gehaald en SLquote:Op maandag 10 maart 2025 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane toch wel pissed dat Sharice de 400 aan Jordy heeft gegeven
quote:Op maandag 10 maart 2025 01:32 schreef kater1 het volgende:
Jane nou je er toch bent Jordy gewoon een eerlijke vraag wat vind je van ons
Jordy in spelopzicht niet mijn type maar jullie zijn wel gezellige mensen eigenlijk Peppie en Kokkie alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn
Geen idee. Jordy gaat slapen, Jane: Toch heb ik te doen met die jongen. Vind het zielig of zo.quote:Op maandag 10 maart 2025 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Jordy nu vannacht die kist openen met die code? ik snap er niet veel van
Axel vindt het niet zieligquote:Op maandag 10 maart 2025 01:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Geen idee. Jordy gaat slapen, Jane: Toch heb ik te doen met die jongen. Vind het zielig of zo.
Ik dacht het wel, denk dat hij daarom ook z’n bed uit wasquote:Op maandag 10 maart 2025 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet Jordy nu vannacht die kist openen met die code? ik snap er niet veel van
quote:Op maandag 10 maart 2025 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Deze shift kunnen we wel over slaan
vmkjfdg(I908vmxm zot, aldus Pootje
vcmQ9ai09 o(()** MM KKK
En nie anders fmvxk 09()*kjjlkjjkh
is dat soms de code van Jordy voor de schatkist 😁😆😅🤣quote:Op maandag 10 maart 2025 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Deze shift kunnen we wel over slaan
vmkjfdg(I908vmxm zot, aldus Pootje
vcmQ9ai09 o(()** MM KKK
En nie anders fmvxk 09()*kjjlkjjkh
Zoiets ving ik ook nog op, naanbrood?quote:Op maandag 10 maart 2025 01:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie zo brood gaat maken
Best eng dat ik hem ga verstaan
stoete moaken en in de oven doanquote:Op maandag 10 maart 2025 02:21 schreef kater1 het volgende:
Sharice ligt nog steeds alleen. geen idee wat Pootje doet.
jaquote:Op maandag 10 maart 2025 05:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jane 3500 bod nu in die van jordy erbij
Nee kon ik ook niet zien. Leek alsof hij 1 envelop nog eens open maakte..quote:Op maandag 10 maart 2025 05:26 schreef Flory- het volgende:
Jordy gaat wat te drinken halen.
En maakt binnen de kist weer open.
Kan niet goed zien wat hij nu doet?
Ja, hoorde ook wel geritsel met envelop(pen)quote:Op maandag 10 maart 2025 05:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee kon ik ook niet zien. Leek alsof hij 1 envelop nog eens open maakte..
Die van Axel even kijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 05:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, hoorde ook wel geritsel met envelop(pen)
In feitje dus ook voor zichzelf gekocht en stiekem verstopt hebben En nu ook stiekem eten van de groep. Ben benieuwd of ze ook zo veroordeeld gaan worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 00:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja en iets over een theesetje, dat de kijkers dat wel gemeen zullen vinden ofzo. Maar dat ze hebben uitgelegd dat het eigenlijk hun eigen geld was bla bla bla bla
Lekkere kaaskroketjes, Jane denkt dat ze er zo wel buikpijn van zal krijgen. Dacht dat ik hier gelezen had dat ze haar kroketjes aan Jordy had gegeven
quote:Op maandag 10 maart 2025 05:31 schreef Flory- het volgende:
Hebben jullie nog andere bedragen gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ja zag dacht ik de L staan. En leek me logisch dat hij bijnemen zou kijken omdat die het meeste geld heeftquote:Op maandag 10 maart 2025 05:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb jij Axel zn naam gezien dan? Was niet te zien hoor welke hij pakte
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zag dacht ik de L staan. En leek me logisch dat hij bijnemen zou kijken omdat die het meeste geld heeft
Oke wat jij wil pfffquote:Op maandag 10 maart 2025 05:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.
Matti dus hoger ingezet qua bedrag terwijl hij gisteravond zei dat hij niet veel wilde doen. Denk dat jordy nu met die 3500 erbij het hoogste heeft. Maarja ik begreep dat ze nog een keer moeten inleggenquote:Op maandag 10 maart 2025 05:37 schreef Kissingbird het volgende:
matthie : 2235
Pootje 2654
sharice 3000
Axel 3044
Jane 3500
Op die van jolien staat wel iets maar alles is geschreven met een geel / groene kleur pfffquote:Op maandag 10 maart 2025 05:39 schreef Flory- het volgende:
Mattie 2235?
Het gaat zo snel (en ik Lig in bed)
Jolien leek niks op te staan of en 1
Is inderdaad niet te zien..quote:Op maandag 10 maart 2025 05:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 10 maart 2025 05:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is inderdaad niet te zien..Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is die van Jolienquote:Op maandag 10 maart 2025 05:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op die van jolien staat wel iets maar alles is geschreven met een geel / groene kleur pfff
Bedrag van matthie klopt.
Wat is de bedoeling van dat kistje en wat Jordy net gedaan heeft?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:37 schreef Kissingbird het volgende:
matthie : 2235
Pootje 2654
sharice 3000
Axel 3044
Jane 3500
Staat er nu gewoon niks op dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit van Axel, duidelijk te zienquote:Op maandag 10 maart 2025 05:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat er nu gewoon niks op dan?dacht dat groenige.. is wat geschreven wellicht? maar denk 0 euries geboden dan
Niks nogquote:Op maandag 10 maart 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Dat waken bij dat muntenvang ding schiet ook iet op zo. Zo te zien liegt er gewoon iemand bij te slapen.
Is er al zo munt in die blauwe kist gevallen?
ik weet het .. ik heb de bedragen net uitgetiktquote:Op maandag 10 maart 2025 05:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit van Axel, duidelijk te zien
[ afbeelding ]
Slapend liegen, wie en waarover dan.quote:
I know Postte het ook om het verschil te kunnen zien.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet het .. ik heb de bedragen net uitgetikt![]()
dacht in eerste instantie nog dat Jolien met geel of zo geschreven hadzag iets van een schittering maar Jolien heeft gewoon niks ingezet
Zoiets postte jij net, grapjequote:Op maandag 10 maart 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slapend liegen, wie en waarover dan.
Wel knap dat je slapend kan liegen
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze weekquote:Op maandag 10 maart 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dat kistje en wat Jordy net gedaan heeft?
Zag hem twee cheques in een enveloppe doen
Oke, en totaal bod of per persoon?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze week
ze mogen nog een keer een bod doen of het bod aanpassen.
edit : zoiets begreep ik van dat kistje
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze week
ze mogen nog een keer een bod doen of het bod aanpassen.
edit : zoiets begreep ik van dat kistje
Per persoon, wat ik begrijp kunnen ze minimaal nog 1 x dat bedrag veranderen. Geen idee of het vaker kan deze week.quote:
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen hol vanquote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Per persoon, wat ik begrijp kunnen ze minimaal nog 1 x dat bedrag veranderen. Geen idee of het vaker kan deze week.
niet meegekregen op de stream.
Vermoed eigenlijk dat bb haar niet zegt dat haar bod eruit is... die waant zich nu veilig.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?
Dat ze geen bod kan doen?
Geheime missie is gister voor gestemd door kijkers wie dat mocht doen. Is jordy gekozen. En janenhad hoogste bod gedaan en dat heeft hij in zijn envelop erbij gedaan. Nu heeft jordy een bod van 4500 dus. En is het hoogstequote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?
Dat ze geen bod kan doen?
Hmm ok en stel dat ze nog wilt aanpassen?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed eigenlijk dat bb haar niet zegt dat haar bod eruit is... die waant zich nu veilig.
Denk zelf dat ze alleen nog geld erbij mogen leggen en verder niet horen dat die van Jane eruit is gehaald.. Lijkt me het meest logische.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ok en stel dat ze nog wilt aanpassen?
Ja dat Jordy is gekozen weet ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gehe
[..]
Geheime missie is gister voor gestemd door kijkers wie dat mocht doen. Is jordy gekozen. En janenhad hoogste bod gedaan en dat heeft hij in zijn envelop erbij gedaan. Nu heeft jordy een bod van 4500 dus. En is het hoogste
Ja behoorlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 06:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk zelf dat ze alleen nog geld erbij mogen leggen en verder niet horen dat die van Jane eruit is gehaald.. Lijkt me het meest logische.
Vaag weer dit
Inderdaad dan ziet ze het al. Zou jammer zijn vanwege het effect van de week.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ok en stel dat ze nog wilt aanpassen?
ja en zodat ze niet het laagste bedrag in het kistje heeft.....quote:Op maandag 10 maart 2025 06:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy doet echt zijn best om jolien te overtuigen dat ze meer geld moet inzetten omdat het geld anders toch verdwijnt aan spellen of eten enzo
Ja 1000 of zo dacht hij.daarom jolien adviseren minstens 1000 te doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en zodat ze niet het laagste bedrag in het kistje heeft.....
jane nu 0 euro
Jolien 1
Jane gaat wellicht nog geld erbij bieden.
Heeft zelf 1000 gedaan en nu 3500 van jane erbij mogen pakken. Hij benoemde nu 4500 te hebben en dat hij denkt dat axel niet zoveel gaat bieden.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:20 schreef Flory- het volgende:
Hoe kan Jordy zoveel inzetten dan? Hoeveel geld heeft hij?
Geen idee hoeveel hij precies heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:20 schreef Flory- het volgende:
Hoe kan Jordy zoveel inzetten dan? Hoeveel geld heeft hij?
Hij moet toch het geld zelf wel hebben dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft zelf 1000 gedaan en nu 3500 van jane erbij mogen pakken. Hij benoemde nu 4500 te hebben en dat hij denkt dat axel niet zoveel gaat bieden.
jordy zegt 6500 duizend.. maximale was 3500 euro.. rest tussen 2000 en 3000quote:Op maandag 10 maart 2025 06:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft zelf 1000 gedaan en nu 3500 van jane erbij mogen pakken. Hij benoemde nu 4500 te hebben en dat hij denkt dat axel niet zoveel gaat bieden.
Ja door dat gejank dacht ik dat hij amper geld hadquote:Op maandag 10 maart 2025 06:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel hij precies heeft.
Weet alleen dat hij gister geld erbij heeft gekregen door die actie van Jane en Axel.
Was ook verbaasd dat hij blijkbaar veel geld heeft nu.
Ja die 1000 had hij, was rond de 3000 wat hij had. Nu weer wat erbij ondertussen. En verstandig van jane gepaktquote:Op maandag 10 maart 2025 06:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij moet toch het geld zelf wel hebben dan?
Vergeleken met alle anderen had hij het minste van allemaalquote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja door dat gejank dacht ik dat hij amper geld had
Die 6500 was wat hij zou kunnen inzetten nu hij al zelf 1000 heeft gedaan en 3500 van jane. Dus denk dat hij zelf nog rond de 2000 heeft.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jordy zegt 6500 duizend.. maximale was 3500 euro.. rest tussen 2000 en 3000
1000 euro inzetten, zekerheid. 7500 duizend. Axel gaat dat nooit doen.
dit is wat hij letterlijk op de stream zei.
ik heb het opgevat als:quote:Op maandag 10 maart 2025 06:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 6500 was wat hij zou kunnen inzetten nu hij al zelf 1000 heeft gedaan en 3500 van jane. Dus denk dat hij zelf nog rond de 2000 heeft.
Hij had 1000 na dat ene spel wat ze moesten spelen en ze minimaal 1000 moesten laten staanquote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja door dat gejank dacht ik dat hij amper geld had
quote:
Hoe raar is dit nou weerquote:Op maandag 10 maart 2025 06:28 schreef Kissingbird het volgende:
beeld terug op beide slaapkamers waar ze liggen te slapen
1 munt toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had 1000 na dat ene spel wat ze moesten spelen en ze minimaal 1000 moesten laten staan
Daarna is het eten er af gegaan, en ik weet niet hoeveel munten hij buiten heeft gepakt
Nee 4500 heeft hij nu erin zitten. Want hij zij nog axel gaat dat denk jk nooit er in doen. En max 6500 zei hij in beginquote:Op maandag 10 maart 2025 06:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb het opgevat als:
hij heeft nu 6500 in zijn envelop zitten en gaat nog een keer 1000 inzetten bij een volgende bieding.
Hun shift was nog niet klaar toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:30 schreef Kissingbird het volgende:
jup jolien en jordy liggen in bed
zie er 5 in bed liggen
ja dit is echt heeel vaagquote:Op maandag 10 maart 2025 06:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hun shift was nog niet klaar toch?
Jolien zat er net!
Pff ik wel jaquote:Op maandag 10 maart 2025 06:32 schreef Flory- het volgende:
Misschien heb ik zelf ook nog wat slaap nodig![]()
Ik heb geen idee, heb gisteren avond en vannacht niet gekeken.quote:
Die liggen er ook allebei geloof ik hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dit is echt heeel vaag
Ligt Jane nu wel of niet in bed?
Laatste munt was Jordy tijdens het gooien met waterballonnen, erna niks meerquote:Op maandag 10 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb gisteren avond en vannacht niet gekeken.
Lekker dan, zit je daar de hele nacht vooropquote:Op maandag 10 maart 2025 06:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Laatste munt was Jordy tijdens het gooien met waterballonnen, erna niks meer
Jordy had 3046 euro. Mocht niet alles inzetten want moest minimaal 1000 laten staan voor eten en zo. Vandaag er 400 en 100 bijgekregen. En 1200 van Axel en jane en toen 512 eraf voor al het eten. Als ik goed heb geteld heeft hij nu 3046+688=3734 moet die 1000 vanaf die hij heeft ingezet voor die envelop dus zou hij nog 2734 over hebben en mag daarvan er nog 1734 bij doen in die enveloppe. Dan zou hij 3500 jane 1000 van zichzelf en dan eventueel nu 1734 erbij 6234 kunnen bieden.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had 1000 na dat ene spel wat ze moesten spelen en ze minimaal 1000 moesten laten staan
Daarna is het eten er af gegaan, en ik weet niet hoeveel munten hij buiten heeft gepakt
Ja inderdaad, en nu opeens allemaal in bedquote:Op maandag 10 maart 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, zit je daar de hele nacht voorop
O oke, wat zat hij dan te miepen de hele dag dat hij niets had?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy had 3046 euro. Mocht niet alles inzetten want moest minimaal 1000 laten staan voor eten en zo. Vandaag er 400 en 100 bijgekregen. En 1200 van Axel en jane en toen 512 eraf voor al het eten. Als ik goed heb geteld heeft hij nu 3046+688=3734 moet die 1000 vanaf die hij heeft ingezet voor die envelop dus zou hij nog 2734 over hebben en mag daarvan er nog 1734 bij doen in die enveloppe. Dan zou hij 3500 jane 1000 van zichzelf en dan eventueel nu 1734 erbij 6234 kunnen bieden.
Echt heel vreemd.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en nu opeens allemaal in bed
Het.minste had van iedereenquote:Op maandag 10 maart 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, wat zat hij dan te miepen de hele dag dat hij niets had?
Geen reden om zo te sjankebekken toch de hele dag, wat de hele dag al een paar dagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy en Sharice naar de gelddrukkerij deel 2 - 9 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy weet het allemaal zo goed, mastermindquote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogge kanjerquote:Op maandag 10 maart 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy weet het allemaal zo goed, mastermind![]()
Goedemorgen Cos
Hoi, alles oké met je qua gezondheid hoop het wel voor je. Fijne dag hequote:Op maandag 10 maart 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy weet het allemaal zo goed, mastermind![]()
Goedemorgen Cos
Mogge skeet, hopelijk gaat er nog iets gebeuren vanmorgen (als ik weer terug ben, moet ff naar het rkzquote:
Gaat hier goed, hopelijk laatste week voor de thuiszorg wond naast de navel is bijna dichtquote:Op maandag 10 maart 2025 07:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoi, alles oké met je qua gezondheid hoop het wel voor je. Fijne dag he
Sterkte kanjerquote:Op maandag 10 maart 2025 07:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogge skeet, hopelijk gaat er nog iets gebeuren vanmorgen (als ik weer terug ben, moet ff naar het rkz
vaatonderzoek om 8:30 )
6500 duizend lijkt mij een foutjequote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh fijne berichten voor je. Succes met onderzoek straksquote:Op maandag 10 maart 2025 07:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier goed, hopelijk laatste week voor de thuiszorg wond naast de navel is bijna dicht
Ze zijn niet buiten. Om half 7 lagen jolien en jordy ineens in bed. Geen 1 kunt gevallen vanaf gisteravondquote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Luie Febo. 2 streams op slaapkamers en geen beeld van buiten.
Nou ja, precies dat. Hij heeft de code gekregen, mocht alles bekijken en 1 bod wisselen. Zal geen volgorde gezegd zijn denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wel raar dat ze allemaal ineens slapen.
Wat ik ook niet snap is dat Jordy dus de code heeft gekregen via stemming van de kijker en dat hij een envelop mocht ruilen.
Maar ik las dat hij nadat hij dat gedaan heeft, de kist opnieuw heeft opengemaakt en in alle enveloppen gekeken?
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn niet buiten. Om half 7 lagen jolien en jordy ineens in bed. Geen 1 kunt gevallen vanaf gisteravond
123 dacht het niet hahaquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Ja off course alweerquote:Op zondag 9 maart 2025 23:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel vind eigenlijk dat pootje wel een keer op de bank mag. Ze hopen op een vrijstelling voor Jane of Axel en dan op kartel en eventueel pootje stemmen
Blijf dit raar vinden dat de fans zoveel invloed hebben op het spel.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wel raar dat ze allemaal ineens slapen.
Wat ik ook niet snap is dat Jordy dus de code heeft gekregen via stemming van de kijker en dat hij een envelop mocht ruilen.
Maar ik las dat hij nadat hij dat gedaan heeft, de kist opnieuw heeft opengemaakt en in alle enveloppen gekeken?
Ja en hun zijn gekquote:Op zondag 9 maart 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
Ze willen pootje en Sharice overtuigen dat Axel of Jane de vrijstelling moeten pakken
Bedrag van Jordy + Jane ( wat hij heeft mogen stelen )quote:
Diepgeworteld. Het zijn Vriendin maar dat fenomeen is vreemd voor hun natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 23:51 schreef Luna68 het volgende:
Nu zegt Jane dat ze hoopt Matti nog aan hun kant te krijgen. Ze denkt dat het niet gaat lukken omdat hij zo diepgeworteld zit in dat andere groepje
Edit: vlgs mij loop ik achter
BB heeft 100x zoveel invloed als de fans.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf dit raar vinden dat de fans zoveel invloed hebben op het spel.
Ik vind ze moeten zelf het spel spelen, en niet dat een overal voor gekozen wordt
De favo van het spel krijgt dan alles toegeschoven
De munten vastgevrorenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.
Was na een SL ineens. Iedereen in bed. Jolien had net de plaatst van Matt ingenomen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.
Alweer ? Dat is de 2de dacht danquote:Op maandag 10 maart 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat liggen die 2 vol van zichzelf te oreren zeg.
Enveloppen door BB er uitgehaald?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Raar geluid. Jordy bozig > ik zei het toch we moesten naar binnen...stampt door de gang en zegt: huh de deur is dicht...dan douche arlarm...Jordy loopt naar binnen en doet iets bij de kist gooit met iets en zegt: ik dacht het al
Waarom is is hij zo saggerijnig?
Denk omdat ze ineens naar binnen meesten vanmorgen. Hij gekozen is voor secret mission en het nu alsnog weer kan omdraaien naar de andere kant.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zooitje in de suite ... en in de slaapkamer trouwens ook. Erger dan andere jaren heb ik het idee.
Denk het ook. Ligt er nu aan of ze de originele enveloppen krijgen met die cheques of nieuwe want anders weten ze gelijk al dat het bij Jane weg is.quote:
Ga ik ook maar even doen begrijp dat Jordy hem kan openen dusquote:Op maandag 10 maart 2025 07:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zit ff terug te lezen over die kist....
* Ireth wacht wel op de uitzending
quote:Op maandag 10 maart 2025 08:17 schreef Roxiebb het volgende:
Deze nacht heeft Jordy het bod van
Jane 3500¤ bij in zijn envelop gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |