De munten vastgevrorenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.
Was na een SL ineens. Iedereen in bed. Jolien had net de plaatst van Matt ingenomen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.
Alweer ? Dat is de 2de dacht danquote:Op maandag 10 maart 2025 00:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat liggen die 2 vol van zichzelf te oreren zeg.
Enveloppen door BB er uitgehaald?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Raar geluid. Jordy bozig > ik zei het toch we moesten naar binnen...stampt door de gang en zegt: huh de deur is dicht...dan douche arlarm...Jordy loopt naar binnen en doet iets bij de kist gooit met iets en zegt: ik dacht het al
Waarom is is hij zo saggerijnig?
Denk omdat ze ineens naar binnen meesten vanmorgen. Hij gekozen is voor secret mission en het nu alsnog weer kan omdraaien naar de andere kant.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zooitje in de suite ... en in de slaapkamer trouwens ook. Erger dan andere jaren heb ik het idee.
Denk het ook. Ligt er nu aan of ze de originele enveloppen krijgen met die cheques of nieuwe want anders weten ze gelijk al dat het bij Jane weg is.quote:
Ga ik ook maar even doen begrijp dat Jordy hem kan openen dusquote:Op maandag 10 maart 2025 07:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zit ff terug te lezen over die kist....
* Ireth wacht wel op de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |