Wat is de bedoeling van dat kistje en wat Jordy net gedaan heeft?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:37 schreef Kissingbird het volgende:
matthie : 2235
Pootje 2654
sharice 3000
Axel 3044
Jane 3500
Staat er nu gewoon niks op dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit van Axel, duidelijk te zienquote:Op maandag 10 maart 2025 05:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat er nu gewoon niks op dan?dacht dat groenige.. is wat geschreven wellicht? maar denk 0 euries geboden dan
Niks nogquote:Op maandag 10 maart 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Dat waken bij dat muntenvang ding schiet ook iet op zo. Zo te zien liegt er gewoon iemand bij te slapen.
Is er al zo munt in die blauwe kist gevallen?
ik weet het .. ik heb de bedragen net uitgetiktquote:Op maandag 10 maart 2025 05:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit van Axel, duidelijk te zien
[ afbeelding ]
Slapend liegen, wie en waarover dan.quote:
I know Postte het ook om het verschil te kunnen zien.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet het .. ik heb de bedragen net uitgetikt![]()
dacht in eerste instantie nog dat Jolien met geel of zo geschreven hadzag iets van een schittering maar Jolien heeft gewoon niks ingezet
Zoiets postte jij net, grapjequote:Op maandag 10 maart 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slapend liegen, wie en waarover dan.
Wel knap dat je slapend kan liegen
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze weekquote:Op maandag 10 maart 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dat kistje en wat Jordy net gedaan heeft?
Zag hem twee cheques in een enveloppe doen
Oke, en totaal bod of per persoon?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze week
ze mogen nog een keer een bod doen of het bod aanpassen.
edit : zoiets begreep ik van dat kistje
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?quote:Op maandag 10 maart 2025 05:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze moesten een bod doen.. laagste bod is genomineerd deze week
ze mogen nog een keer een bod doen of het bod aanpassen.
edit : zoiets begreep ik van dat kistje
Per persoon, wat ik begrijp kunnen ze minimaal nog 1 x dat bedrag veranderen. Geen idee of het vaker kan deze week.quote:
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen hol vanquote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Per persoon, wat ik begrijp kunnen ze minimaal nog 1 x dat bedrag veranderen. Geen idee of het vaker kan deze week.
niet meegekregen op de stream.
Vermoed eigenlijk dat bb haar niet zegt dat haar bod eruit is... die waant zich nu veilig.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?
Dat ze geen bod kan doen?
Geheime missie is gister voor gestemd door kijkers wie dat mocht doen. Is jordy gekozen. En janenhad hoogste bod gedaan en dat heeft hij in zijn envelop erbij gedaan. Nu heeft jordy een bod van 4500 dus. En is het hoogstequote:Op maandag 10 maart 2025 06:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is het nut om die cheque er bij Jane uit te halen?
Dat ze geen bod kan doen?
Hmm ok en stel dat ze nog wilt aanpassen?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed eigenlijk dat bb haar niet zegt dat haar bod eruit is... die waant zich nu veilig.
Denk zelf dat ze alleen nog geld erbij mogen leggen en verder niet horen dat die van Jane eruit is gehaald.. Lijkt me het meest logische.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ok en stel dat ze nog wilt aanpassen?
Ja dat Jordy is gekozen weet ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gehe
[..]
Geheime missie is gister voor gestemd door kijkers wie dat mocht doen. Is jordy gekozen. En janenhad hoogste bod gedaan en dat heeft hij in zijn envelop erbij gedaan. Nu heeft jordy een bod van 4500 dus. En is het hoogste
Ja behoorlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 06:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk zelf dat ze alleen nog geld erbij mogen leggen en verder niet horen dat die van Jane eruit is gehaald.. Lijkt me het meest logische.
Vaag weer dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |