Mogge kanjerquote:Op maandag 10 maart 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy weet het allemaal zo goed, mastermind![]()
Goedemorgen Cos
Hoi, alles oké met je qua gezondheid hoop het wel voor je. Fijne dag hequote:Op maandag 10 maart 2025 07:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy weet het allemaal zo goed, mastermind![]()
Goedemorgen Cos
Mogge skeet, hopelijk gaat er nog iets gebeuren vanmorgen (als ik weer terug ben, moet ff naar het rkzquote:
Gaat hier goed, hopelijk laatste week voor de thuiszorg wond naast de navel is bijna dichtquote:Op maandag 10 maart 2025 07:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoi, alles oké met je qua gezondheid hoop het wel voor je. Fijne dag he
Sterkte kanjerquote:Op maandag 10 maart 2025 07:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogge skeet, hopelijk gaat er nog iets gebeuren vanmorgen (als ik weer terug ben, moet ff naar het rkz
vaatonderzoek om 8:30 )
6500 duizend lijkt mij een foutjequote:Op maandag 10 maart 2025 06:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jordy zegt 6500 duizend.. maximale was 3500 euro.. rest tussen 2000 en 3000
1000 euro inzetten, zekerheid. 7500 duizend. Axel gaat dat nooit doen.
dit is wat hij letterlijk op de stream zei.
Oh fijne berichten voor je. Succes met onderzoek straksquote:Op maandag 10 maart 2025 07:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier goed, hopelijk laatste week voor de thuiszorg wond naast de navel is bijna dicht
Ze zijn niet buiten. Om half 7 lagen jolien en jordy ineens in bed. Geen 1 kunt gevallen vanaf gisteravondquote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Luie Febo. 2 streams op slaapkamers en geen beeld van buiten.
Nou ja, precies dat. Hij heeft de code gekregen, mocht alles bekijken en 1 bod wisselen. Zal geen volgorde gezegd zijn denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wel raar dat ze allemaal ineens slapen.
Wat ik ook niet snap is dat Jordy dus de code heeft gekregen via stemming van de kijker en dat hij een envelop mocht ruilen.
Maar ik las dat hij nadat hij dat gedaan heeft, de kist opnieuw heeft opengemaakt en in alle enveloppen gekeken?
Raar, zou de Febo het te koud hebben gevonden wellicht? Niet perse een vraag aan jou trouwens, meer in het algemeen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn niet buiten. Om half 7 lagen jolien en jordy ineens in bed. Geen 1 kunt gevallen vanaf gisteravond
123 dacht het niet hahaquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Volgens Alex en Jane heeft niemand ooit in Big brother het spel zo gespeeld. Ze denken dat de kijkers dit zullen waarderen
Ja off course alweerquote:Op zondag 9 maart 2025 23:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Axel vind eigenlijk dat pootje wel een keer op de bank mag. Ze hopen op een vrijstelling voor Jane of Axel en dan op kartel en eventueel pootje stemmen
Blijf dit raar vinden dat de fans zoveel invloed hebben op het spel.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Wel raar dat ze allemaal ineens slapen.
Wat ik ook niet snap is dat Jordy dus de code heeft gekregen via stemming van de kijker en dat hij een envelop mocht ruilen.
Maar ik las dat hij nadat hij dat gedaan heeft, de kist opnieuw heeft opengemaakt en in alle enveloppen gekeken?
Ja en hun zijn gekquote:Op zondag 9 maart 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
Ze willen pootje en Sharice overtuigen dat Axel of Jane de vrijstelling moeten pakken
Bedrag van Jordy + Jane ( wat hij heeft mogen stelen )quote:
Diepgeworteld. Het zijn Vriendin maar dat fenomeen is vreemd voor hun natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 23:51 schreef Luna68 het volgende:
Nu zegt Jane dat ze hoopt Matti nog aan hun kant te krijgen. Ze denkt dat het niet gaat lukken omdat hij zo diepgeworteld zit in dat andere groepje
Edit: vlgs mij loop ik achter
BB heeft 100x zoveel invloed als de fans.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf dit raar vinden dat de fans zoveel invloed hebben op het spel.
Ik vind ze moeten zelf het spel spelen, en niet dat een overal voor gekozen wordt
De favo van het spel krijgt dan alles toegeschoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |