Axel en diepgaande gesprekken? Zoals hij zelf zou zeggen 123 ik denk het niequote:Op zondag 9 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar Axel lijkt me nou ook niet echt een persoon om diepe gesprekken mee te voeren
lekker laten denkenquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Volgens Alex en Jane heeft niemand ooit in Big brother het spel zo gespeeld. Ze denken dat de kijkers dit zullen waarderen
Ze denken dat niet, ze vragen zich het gewoon af.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Volgens Alex en Jane heeft niemand ooit in Big brother het spel zo gespeeld. Ze denken dat de kijkers dit zullen waarderen
Ik kijk regelmatig via de Belg en dan waardeer ik nietsquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
Klopt valt me ook opquote:Op zondag 9 maart 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben maar Axel lijkt me nou ook niet echt een persoon om diepe gesprekken mee te voeren
Maar dit is sowieso niet waarquote:Op zondag 9 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sharice zei ook nog tegen Pootje dat ze haar GC dan voor niks heeft gekocht.
"Een scheet in een netzak"
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Heel eerlijk, ik waardeer hun spel ergens welquote:Op zondag 9 maart 2025 23:42 schreef Varen het volgende:
En dat terwijl Matti zelf alles uit de kast haalt om Pootje en Sharice aan kant Kartel te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:50 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane hoopt nogsteeds mattie aan hun kant te krijgen
Dat heb ik ook het spel dat ze spelen kan ik echt wel waarderen maar de arrogante houding trek ik nietquote:Op zondag 9 maart 2025 23:50 schreef maxelu het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik waardeer hun spel ergens wel
Het is hard en gedurfd
Maar ik ben geen fan van de ménsen die ze zijn... en dus zal ik niet op hun stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |