Nee kon ik ook niet zien. Leek alsof hij 1 envelop nog eens open maakte..quote:Op maandag 10 maart 2025 05:26 schreef Flory- het volgende:
Jordy gaat wat te drinken halen.
En maakt binnen de kist weer open.
Kan niet goed zien wat hij nu doet?
Ja, hoorde ook wel geritsel met envelop(pen)quote:Op maandag 10 maart 2025 05:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee kon ik ook niet zien. Leek alsof hij 1 envelop nog eens open maakte..
Die van Axel even kijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 05:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja, hoorde ook wel geritsel met envelop(pen)
In feitje dus ook voor zichzelf gekocht en stiekem verstopt hebben En nu ook stiekem eten van de groep. Ben benieuwd of ze ook zo veroordeeld gaan worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 00:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja en iets over een theesetje, dat de kijkers dat wel gemeen zullen vinden ofzo. Maar dat ze hebben uitgelegd dat het eigenlijk hun eigen geld was bla bla bla bla
Lekkere kaaskroketjes, Jane denkt dat ze er zo wel buikpijn van zal krijgen. Dacht dat ik hier gelezen had dat ze haar kroketjes aan Jordy had gegeven
quote:Op maandag 10 maart 2025 05:31 schreef Flory- het volgende:
Hebben jullie nog andere bedragen gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ja zag dacht ik de L staan. En leek me logisch dat hij bijnemen zou kijken omdat die het meeste geld heeftquote:Op maandag 10 maart 2025 05:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb jij Axel zn naam gezien dan? Was niet te zien hoor welke hij pakte
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zag dacht ik de L staan. En leek me logisch dat hij bijnemen zou kijken omdat die het meeste geld heeft
Oke wat jij wil pfffquote:Op maandag 10 maart 2025 05:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.
Matti dus hoger ingezet qua bedrag terwijl hij gisteravond zei dat hij niet veel wilde doen. Denk dat jordy nu met die 3500 erbij het hoogste heeft. Maarja ik begreep dat ze nog een keer moeten inleggenquote:Op maandag 10 maart 2025 05:37 schreef Kissingbird het volgende:
matthie : 2235
Pootje 2654
sharice 3000
Axel 3044
Jane 3500
Op die van jolien staat wel iets maar alles is geschreven met een geel / groene kleur pfffquote:Op maandag 10 maart 2025 05:39 schreef Flory- het volgende:
Mattie 2235?
Het gaat zo snel (en ik Lig in bed)
Jolien leek niks op te staan of en 1
Is inderdaad niet te zien..quote:Op maandag 10 maart 2025 05:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat kan je nooit goed gezien hebben, hij zat schuin met zn rug naar de camera, hij had de kist tussen zijn benen en pakje een envelop eruit keek erin en deed de kist dicht, kan ook van Jolien geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 10 maart 2025 05:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is inderdaad niet te zien..Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is die van Jolienquote:Op maandag 10 maart 2025 05:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op die van jolien staat wel iets maar alles is geschreven met een geel / groene kleur pfff
Bedrag van matthie klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |