quote:Op maandag 10 maart 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel er niet veel zin meer in heeft.
Al die negativiteit om hem heen. Het gezeik en gezeur.
Ik denk dat hij lol wil maken met zijn vrienden.
En niet constant duelleren.
Ik zou er ook moe van worden.
Jolien weet sowieso niet wat ze aan de boodschappen hebben betaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 09:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Klopt maar denk dat het saldo dat Jolien heeft gezien al met die 1170 euro erbij was. Dan nog is er een bedrag van rond de 800 euro die zij mist, dat zou wel van de boodschappen kunnen zijn en dan hebben Axel en Jane gelogen dat zij haar 512 hebben laten betalen, maar datgaan we dan in de uitzending zien
Oh ik dacht aan de twee armstenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was gisteren, ze hebben gekocht zodat ze DM werden. Daarom moesten ze die 1259/of 1295 aan de drie armste moeten gegeven. Toen er boodschappen gedaan moesten worden hebben ze dat weer van de drie armste terug gepakt om boodschappen te doen
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armstequote:
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armste
Maar dat maakt het bedrag er niet minder om
Ze heeft toch wel bij Jordy, Jolien en Matt het geld weggehaald voor de boodschappen?
Dat zeiden ze wel, maar dat hoeft geen waarheid te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit ik fout, dacht aan de drie armste
Maar dat maakt het bedrag er niet minder om
Ze heeft toch wel bij Jordy, Jolien en Matt het geld weggehaald voor de boodschappen?
bedoeld Peter niet dat van die cheque wat Jordy heeft gedaan uit die kistquote:Op maandag 10 maart 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
Peter
Er is geld gestolen
Er is geld gestolen
ja denk dat dus wel eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er alleen zo weinig mee
Of zou hij bedoelen het geld van Jordy van Jane heeft gepakt en in zijn enveloppe heeft gedaan?
zou ze der eigen niet misschien misrekenen ( gebeurd mijn ook wel eens)quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
Jolien
Bij mij was wel plots veel minder
2 k weg
Dat zal vast de bedoeling zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoeld Peter niet dat van die cheque wat Jordy heeft gedaan uit die kist
Kanquote:Op maandag 10 maart 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze der eigen niet misschien misrekenen ( gebeurd mijn ook wel eens)
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoeld Peter niet dat van die cheque wat Jordy heeft gedaan uit die kist
Dat is dan wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2025 09:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]maar het ‘gestolen’ geld van Jolien komt in dit geval goed uit
Ben jij Joyce?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat hij die negativiteit en sfeer zelf veroorzaakt heeft xD
Dat was vorig jaar bijna het eindbedrag dus dat klopt nietquote:Op maandag 10 maart 2025 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedrag van Jordy + Jane ( wat hij heeft mogen stelen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |