Het zal toch een keer zijn beurt moeten zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de bank gaat komen en vrijdag naar huis gaat
maar is toch niet gezegd?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ze dan hun pot zien en weten of er iets uit hun pot is gestolen.
Ach hij zit inmiddels weer op z’n rots? Kijken hoelang het duurt voordat het een TOPspel wordt.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy over de anderen die denken dat ze god zijn
Volgens mij denkt hij juist dat hij god is en het gepeupel hem niet genoeg aanbidtquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy over de anderen die denken dat ze god zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet de anderen toch opvallen dat zijn gedrag nu anders is dan gisteren?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij juist dat hij god is en het gepeupel hem niet genoeg aanbidt
Alles draait om Jordy..quote:Op maandag 10 maart 2025 09:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ach hij zit inmiddels weer op z’n rots? Kijken hoelang het duurt voordat het een TOPspel wordt.
Dat was al na gister met de moneymaker. Toen werd er al gezegd dat hij opeens vrolijk was dus iedereen denkt dat het komt omdat ie weer wat heeft mogen doen. Hij speelt dit wel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het moet de anderen toch opvallen dat zijn gedrag nu anders is dan gisteren?
Eigenlijk verraadt hij gewoon zichzelf elke keer .
Ik heb niet 1 x het woord haat gehoordquote:Op maandag 10 maart 2025 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Matt klagen dat Axel lang onder de douche staat en gaan verder met hun haat sessie over Axel.
![]()
Haat haat haat
Ze willen meer inzetten dan ze gezegd hebben. Hadden met Sharice en pootje afgesproken dat Sharice de vrijstelling zou pakken, maar die willen ze zelf pakkenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: hebben we nu gewoon akkoord gegeven of niet?
Axel : nee. Kijken wat er verdiend gaat worden.
(geen idee waar het over gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |