Nee alleen er is geld gejatquote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. heeft Peter geklikt dat Jordy geld gejat heeft? Da's flauw van de febo.
Nee alleen dat er geld gejat is. Niet wie, waarom en waar.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
En anderen door de FEBOquote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Jory wordt wel heel erg bevoordeeld door de kijker
Ja en niet dat hij daar dankbaar voor is. Neuh hij wil meer en meer tis net rupsje nooit genoegquote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Die zit lekker thuisquote:
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs dat vind ik al bedenkelijk .. was een secret mission van de febo zelf.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee alleen dat er geld gejat is. Niet wie, waarom en waar.
Jammer die invullingen soms, van mij hoeven ze allebei niet te winnen, Axel vind ik wat te oppervlakkig en te veel op het spel gericht, Jordy is Jordy lacht Jordy huilt, een tussenweg is er niet, Jordy kan wel goede interessante gesprekken voeren, jammer dat zijn gedrag soms wat in overmoed doorslaat het lijkt me best een goede vent in de omgangquote:Op maandag 10 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 x het woord haat gehoord
secret mission is secret mission daar gaat niemand over vallen. Goed gespeeld dan lijkt mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
Nee dat zal pas bekend worden op het moment dat de uiteindelijke uitslag van de biedingen er zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In mijn ogen geen stelen, is secret mission van bb geweest. Dan moeten ze het niet zo brengen vind ik. Want nu werden in feite axel en jane ten onrechte beschuldigd. Maar zou vandaag wel bekend worden bij jane en daarna zegt bb van jordy gefeliciteerd met je secret mission. Dus iedereen over hem heen vallen.
Ze moeten nog een keer geld erin stoppenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee dat zal pas bekend worden op het moment dat de uiteindelijke uitslag van de biedingen er zijn.
Dan zullen ze er pas achter komen wie de vrijstelling en nominatie te pakken hebben.
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.
Daarom hou ik ook niet van stemmen voor spelelementen Dan krijgen bepaalde mensen nooit iets.
Volgens mij hebben ze allemaal wel een voordeel gehad bij spelelementen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je favo bent als er dan gekozen moet worden hebben andere geen kans.
Daarom hou ik ook niet van stemmen voor spelelementen Dan krijgen bepaalde mensen nooit iets.
Matti was vorige week met het Rankingquote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.
Mattie , Sharice en Pootje vallen continu buiten de boot.
Jammer
Of jolien ligt eraan of bb het voor opnieuw inzetten laat zien dat haar geld weg is kan ze opnieuw veel inzetten.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
secret mission is secret mission daar gaat niemand over vallen. Goed gespeeld dan lijkt mij.
Misschien dat wel degene waar het geld van weg is wat saggerijnig er van kan worden. Want die zit dan op de bank. Ik denk dat dat Jane dan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |