Nee je schrijft het verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2025 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat schrijf ik...maar heb volgorde ff veranderd
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootjequote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je terug leest zie je dat er plots niemand meer was
We weten niet waarom
Misschien werkte die muntenbaan niet goed.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze moesten plots naar binnen zei Jolien net.
Misschien omdat BB mannetjes iets moesten doen?
Nee hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 08:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootje
Neehee ze zijn wakker gemaakt en hebben buiten gezeten maar moesten plots naar binnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermoed dat ze niet wakker gemaakt zijn dan hun hadden om 5 uur wakker gemaakt moeten worden was de afspraak met pootje
Iedereen loopt met zijn mic omquote:Op maandag 10 maart 2025 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zorg gewoon voor deugdelijke spullen febo.
er loopt een kat over de febo knoppen!!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen loopt met zijn mic om
Zie niemand iets raars doen
Is het thuiswerkdagquote:Op maandag 10 maart 2025 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
er loopt een kat over de febo knoppen!!
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..quote:Op maandag 10 maart 2025 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy kistje checken. Hij vertrouwt het toch niet helemaal geloof ik.
Misschien zit er een nieuw slotje op.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..
raar die deur op slot en plots allemaal naar binnen
Jolien zei ook dat er buiten iets was veranderd.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als de FEBO weer iets heeft uitgevroten..
raar die deur op slot en plots allemaal naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |