dankje, deze uitleg was ik al aan het zoeken. Daar is Jolien gisteren ook al over bezig geweest.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:35 schreef OmaJacky het volgende:
De fout zit denk ik bij Jolien. Die heeft haar bedrag fout.
Jane en axel hebben de boodschappen laten betalen door 3 bewoners.
2x 511 en 1x 512.
Ze hebben de 2 armste 1200 moeten betalen. Van die 1200 is dus zo'n 500 pp voor boodschappen afgehaald en van Mattie nog zo'n 500.
Dus Jolien en Jordy hebben zo'n 700 extra in hun pot.
Doordat Jolien haar bedrag niet goed heeft onthouden denkt ze dat er 2000 uit is gehaald.
Dus ze zal zo'n 1500 ernaast zitten.
Door haar berekening denken ze nu dat er geld van haar is gestolen ipv dat er geld uit de kist met biedingen is gestolen.
JOlien denkt dat ze 2000 mist toch en Peter roept er is geld gejat nu denken iedereen dat dat over Jolien gaat terwijl Peter het over cheque heeft lijkt mijnquote:Op maandag 10 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo foutief
Tis BB die een poging doet sensa te maken
Heeft niks met Jolien te maken
Jaquote:Op maandag 10 maart 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOlien denkt dat ze 2000 mist toch en Peter roept er is geld gejat nu denken iedereen dat dat over Jolien gaat terwijl Peter het over cheque heeft lijkt mijn
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission misluktquote:Op maandag 10 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo foutief
Tis BB die een poging doet sensa te maken
Heeft niks met Jolien te maken
Nee want dat geld is al van totaal geld af dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission mislukt
Het is het bedrag wat ze in hebben moeten zettenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en ja als Jane der geld op vraagt komt ze er achter natuurlijk en zo is dan secret mission mislukt
Van Peterquote:Op maandag 10 maart 2025 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Charice zegt: ik snap soms niks wat er uit die snavel komt...
ja de Queen die alles bepaald hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |