Oh Femke bol! Dan blijf ik even kijken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Zipportal het volgende:
18:50 – 4x 400 meter estafette vrouwen, finale (Femke Bol, Lieke Klaver, Cathelijn Peeters, Myrte van der Schoot, Nina Franke, Eveline Saalberg, Madelief van Leur)
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
Wordt Menno een keer kampioen, zullen weinig mensen het nog geen herinneren
Meuwly hoeren neuken nooit meer werken genotquote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Pino112 het volgende:
De hoeren van het tennisbondsbureau mogen zo door naar die van atteletiek!!
@:DeeBee
Natuurlijk wel een gelijk toernooi als het EK korte baan met zwemmenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een tijden mensen, WIJ zijn een atletiekland, dat ik het ooit nog mee heb mogen maken.
Toen ik zelf baanatletiek deed pakten we een medaille elke vijf jaar en was het juichen voor brons.
Toen werd Edwin Jongejans sportman van het jaar omdat hij een medaille haalde op de één meter plank schoonspringen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een tijden mensen, WIJ zijn een atletiekland, dat ik het ooit nog mee heb mogen maken.
Toen ik zelf baanatletiek deed pakten we een medaille elke vijf jaar en was het juichen voor brons.
Genietenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef RipCity het volgende:
Wel een ADHD-toernooi zeg van het een naar het ander.
Dat deed die bewust, zodat de medailles erna extra mooi waren.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij de spelen was het exact andersom toen zaten we hier in zak en as.
Ja anders zou hij een WR lopenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Bij Klein Ikkink oogt het altijd alsof het heel soepel gaaf om daarna toch stil te vallen op het eind..
Dat zou ze kunnen zijn met wat minder plakplaatjes.quote:
Kun je net zo goed doorlopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef Szura het volgende:
Bij 60m ben je na een valse start al halverwege
Ook bijna dezelfde tijd.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:44 schreef Faraday01 het volgende:
Dosso heeft een postuur dat lijkt op Nelli Cooman vroeger
En van Kjeld Nuisquote:Op zondag 9 maart 2025 18:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Qua maniertjes en gebaren had het familie van Remco Evenepoel kunnen zijn.
Qua prestaties iets minderquote:Op zondag 9 maart 2025 18:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet met zijn handjes zien wapperen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Daarom heeft de rest bewust heel veel goud gewonnen vandaag, zodat niemand dit meer weetquote:
Allemaal slim opgevangenquote:
Dom volk. Je kan ook niet winnen op ontbijt van bonen in tomatensaus.quote:
Eerst effe lachgas inhaleren.quote:
Saalberg en De Witte kunnen met pensioenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:56 schreef Szura het volgende:
Die Franke liep prima, Saalberg en Peeters mogen wel gaan oppassen zo
Die moeten sowieso wel een stap gaan zetten, lijkt me, komt wel meer talent aanquote:Op zondag 9 maart 2025 18:56 schreef Szura het volgende:
Die Franke liep prima, Saalberg en Peeters mogen wel gaan oppassen zo
Vanmiddag op de hometrainer net aanquote:
Was toch ook al juniore die NR van Bol klopte?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moeten sowieso wel een stap gaan zetten, lijkt me, komt wel meer talent aan
Ja, Van der Schoot loopt al harder.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Was toch ook al juniore die NR van Bol klopte?
Of is dat Madelief van Leur?
De lamme tegen de blinden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:05 schreef Dutch_view het volgende:
De regisseur zit op hete kolen en wil naar het voetjebal
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ikkink knalt vol op een uitgelopene
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef VoMy het volgende:
Het zag er tijdens de race al tricky uit, maar waarom mocht NL niet gewoon binnen wisselen? Hele tijd op kop gerend toch?
Dat is inderdaad raar die volgorde wordt bepaald bij het doorkomen voor de laatste bocht(op een 400 meter baan althans)quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef VoMy het volgende:
Het zag er tijdens de race al tricky uit, maar waarom mocht NL niet gewoon binnen wisselen? Hele tijd op kop gerend toch?
Heb geen racefietsquote:Op zondag 9 maart 2025 19:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het was te koud voor je om naar buiten te gaan?
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinalequote:
Het commentaar van Haan was tenenkrommend slecht dit toernooi, volledig ten onder gegaan aan het vlaggetje helaas.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:53 schreef VoMy het volgende:
Overigens is dit dus zoiets waarbij ik me tijdens de race nog afvroeg waarom én of het geen obstructie was, maar door gebrek aan terugkoppeling van de commentatoren gedacht dat het wel niks zou zijn geweest. Iets meer aandacht voor de details ipv enkel de Nederlandse loper met het stokje is dan toch prettig @:LeonHaan.
Dat lijkt me ook iets dat Sedoc moet zien en op terug moet komen. Maar toen hadden ze allemaal last van haastquote:Op zondag 9 maart 2025 19:53 schreef VoMy het volgende:
Overigens is dit dus zoiets waarbij ik me tijdens de race nog afvroeg waarom én of het geen obstructie was, maar door gebrek aan terugkoppeling van de commentatoren gedacht dat het wel niks zou zijn geweest. Iets meer aandacht voor de details ipv enkel de Nederlandse loper met het stokje is dan toch prettig @:LeonHaan.
Op zich had hij best kunnen blijven staanquote:
Op bewegend beeld lijkt Anning er nauwelijks last van te hebbenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich had hij best kunnen blijven staan
Ja wanneer is dat moment dat dat bepaald .. Buiten op 200m. dus na de 1e ronde ... volgens mij lagen we aldoor op kop ..quote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag wel dat het ongelukkig uitkwam met Peeters en die Britse maar dat gebeurt zo vaak. Tevens zou Nederland inderdaad uiterst binnenkant moeten mogen staan
Française 49.80 dacht ikquote:Op zondag 9 maart 2025 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke slotloopster ging dan zo hard bij het 5e of 6e land?
Op basis van de baan bij de start misschien al? Maar normaal gesproken is het na 1 atlete jaquote:Op zondag 9 maart 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wanneer is dat moment dat dat bepaald .. Buiten op 200m. dus na de 1e ronde ... volgens mij lagen we aldoor op kop ..
quote:In preparation for the second and third exchanges, the receivers must line up in the same order (from the inside of the track out) as the teams are placed with 200m remaining on that leg.
Schuimbekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Afgelopen OS ook met Hoogland die genaaid werd. Maar die Keirin was extreemquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Reden voor diskwalificatie: Peeters die voor Anning langs ging na de wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
Die staan ergens hierboven in dit topic (van de top-4 dan, daar mist blijkbaar de snelste slotloopster)quote:Op zondag 9 maart 2025 20:50 schreef Adrie072 het volgende:
Die Tsjechische ook nog knap derde, weet iemand waar je de rondetijden per deelneemster kan vinden?
Hier op de website:quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
Shit site, moet me eerst registreren...quote:Op zondag 9 maart 2025 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier op de website:
https://live.european-ath(...)--------FNL-000100--
Ah sorry ja .. ik heb een world/europ ahletics accountquote:Op zondag 9 maart 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shit site, moet me eerst registreren...
Zo maak je je sport populair!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shit site, moet me eerst registreren...
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reden voor diskwalificatie: Peeters die voor Anning langs ging na de wissel.
Teruggedraaid omdat GB niet voorop liep en toch aan de binnenkant wisselde, las ik.
7xquote:
Geen liefhebber.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
Die Smidt geefr wel altijd goede interviews
Die lag opeens wel een stuk verder achter, ook wel dom dat Peeters naar binnen stapte. Maar vond dit eigenlijk wel minder erg dan die actie van Smidt, al wordt er indoor wel soepeler gekeken wat dat betreft volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef Marcoss het volgende:
Anning leek er amper last van te hebben, maar heel slim was het niet..
En dus nog steeds in handen van Nelli Fiere-Coomanquote:
Ik gok 6.95quote:Op zondag 9 maart 2025 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dus nog steeds in handen van Nelli Fiere-Cooman![]()
Wat zou die wel niet gelopen hebben met het materiaal van nu?
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!quote:
Omdat het een faler 1e klas is bij grote toernooienquote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!
Tot nu toe was het beste resultaat op WK/EK een 5e plek, maar vaker is het rond de 8e tot 12e plek. Soms überhaupt geen geldige sprong in de finale.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!
https://www.ad.nl/andere-(...)roken-hart~a15bca55/quote:Maureen Koster laat van zich horen na dramatische val bij EK: ‘Lichte hersenschudding en een gebroken hart’
Maureen Koster heeft aan haar val zondag bij de EK indoor een lichte hersenschudding en blauwe plekken overgehouden. ‘Het voelt nog steeds onwerkelijk’, meldt de 32-jarige atlete, die inmiddels weer aan de betere hand is.
Koster kwam op de 3000 meter ongelukkig ten val. Tot grote schrik van het publiek in Apeldoorn, dat zag hoe de medische staf doeken tevoorschijn haalde om de Boskoopse af te schermen. Na een paar minuten werd ze per brancard afgevoerd. De organisatie stelde iedereen snel gerust door te laten weten dat Koster bij kennis en aanspreekbaar was.
Een dag later geeft Koster zelf ook een teken van leven met een selfie op Instagram, genomen voor haar race, ‘om het drama een beetje in evenwicht te brengen’, schrijft ze. ‘Het voelt nog steeds onwerkelijk wat er gisteravond is gebeurd. Gelukkig gaat het goed met me, afgezien van een lichte hersenschudding, een paar blauwe plekken en een gebroken hart. Ik hoop echt dat ik snel weer op de been ben. Hartelijk dank voor al jullie lieve berichten.’
Koster hoopte tien jaar na haar eerste succes opnieuw een medaille te veroveren. Op de EK indoor in 2015 pakte ze brons op de 3000 meter. Vorig jaar kreeg ze negen jaar na dato het zilver uitgereikt van die race. De Russische winnares Jelena Korobkina bleek doping te hebben gebruikt en dat kwam pas in september 2023 aan het licht.
Moesten ze per brancard ook via die trap langs de mixedzone of bleek er toch nog een andere uitgang te zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat écht belangrijk is: de schade lijkt mee te vallen...
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)roken-hart~a15bca55/
Die hoge trap en mixed zone hoort bij het persgebied, daar moesten atleten verplicht langs om interviews te geven.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Moesten ze per brancard ook via die trap langs de mixedzone of bleek er toch nog een andere uitgang te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |