Op zich had hij best kunnen blijven staanquote:
Op bewegend beeld lijkt Anning er nauwelijks last van te hebbenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich had hij best kunnen blijven staan
Ja wanneer is dat moment dat dat bepaald .. Buiten op 200m. dus na de 1e ronde ... volgens mij lagen we aldoor op kop ..quote:Op zondag 9 maart 2025 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag wel dat het ongelukkig uitkwam met Peeters en die Britse maar dat gebeurt zo vaak. Tevens zou Nederland inderdaad uiterst binnenkant moeten mogen staan
Française 49.80 dacht ikquote:Op zondag 9 maart 2025 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welke slotloopster ging dan zo hard bij het 5e of 6e land?
Op basis van de baan bij de start misschien al? Maar normaal gesproken is het na 1 atlete jaquote:Op zondag 9 maart 2025 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wanneer is dat moment dat dat bepaald .. Buiten op 200m. dus na de 1e ronde ... volgens mij lagen we aldoor op kop ..
quote:In preparation for the second and third exchanges, the receivers must line up in the same order (from the inside of the track out) as the teams are placed with 200m remaining on that leg.
Schuimbekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Afgelopen OS ook met Hoogland die genaaid werd. Maar die Keirin was extreemquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Reden voor diskwalificatie: Peeters die voor Anning langs ging na de wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
Die staan ergens hierboven in dit topic (van de top-4 dan, daar mist blijkbaar de snelste slotloopster)quote:Op zondag 9 maart 2025 20:50 schreef Adrie072 het volgende:
Die Tsjechische ook nog knap derde, weet iemand waar je de rondetijden per deelneemster kan vinden?
Hier op de website:quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |