quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ikkink knalt vol op een uitgelopene
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef VoMy het volgende:
Het zag er tijdens de race al tricky uit, maar waarom mocht NL niet gewoon binnen wisselen? Hele tijd op kop gerend toch?
Dat is inderdaad raar die volgorde wordt bepaald bij het doorkomen voor de laatste bocht(op een 400 meter baan althans)quote:Op zondag 9 maart 2025 19:47 schreef VoMy het volgende:
Het zag er tijdens de race al tricky uit, maar waarom mocht NL niet gewoon binnen wisselen? Hele tijd op kop gerend toch?
Heb geen racefietsquote:Op zondag 9 maart 2025 19:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het was te koud voor je om naar buiten te gaan?
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinalequote:
Het commentaar van Haan was tenenkrommend slecht dit toernooi, volledig ten onder gegaan aan het vlaggetje helaas.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:53 schreef VoMy het volgende:
Overigens is dit dus zoiets waarbij ik me tijdens de race nog afvroeg waarom én of het geen obstructie was, maar door gebrek aan terugkoppeling van de commentatoren gedacht dat het wel niks zou zijn geweest. Iets meer aandacht voor de details ipv enkel de Nederlandse loper met het stokje is dan toch prettig @:LeonHaan.
Dat lijkt me ook iets dat Sedoc moet zien en op terug moet komen. Maar toen hadden ze allemaal last van haastquote:Op zondag 9 maart 2025 19:53 schreef VoMy het volgende:
Overigens is dit dus zoiets waarbij ik me tijdens de race nog afvroeg waarom én of het geen obstructie was, maar door gebrek aan terugkoppeling van de commentatoren gedacht dat het wel niks zou zijn geweest. Iets meer aandacht voor de details ipv enkel de Nederlandse loper met het stokje is dan toch prettig @:LeonHaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |