SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Ik dacht al ja, die liep toch dik in de 48?quote:
Die komt van een andere planeet, dus die doet niet mee voor WL.quote:
Ja, ze negeren haar gewoon bewust aangezien ze ons ook negeert.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die komt van een andere planeet, dus die doet niet mee voor WL.
Klopt ook niet volgens de NOS en verscheidene users hierquote:
Moet toch iemand de Amerikaantjes kort houden op de Spelen he?quote:
Stuk of 4 denk ik?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel 48-lopers starten er in Parijs?
Psoas.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belg heeft veel last van zijn SOA’s?
Net op tijd teruggezapt naar Sporzaquote:
Doe er maar 1 met jus d'orangequote:
Welke nr is dat bij Ziggo?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net op tijd teruggezapt naar Sporza
En Paulino.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet toch iemand de Amerikaantjes kort houden op de Spelen he?
53quote:
53quote:
Prijs ook nog.quote:
Op de OS zal ze voor metaal toch onder de 49 moeten zou je denkenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:57 schreef kilon het volgende:
Die Poolse haalt geween een halve seconde van haar PR af. Dat zal Klaver ook moeten doen om kans te maken op iets.
Een finale wordt al lastig denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op de OS zal ze voor metaal toch onder de 49 moeten zou je denken
Dat sowieso, maar voor de 4x400 wil je ook zeker twee lopers hebben die 49 laag kunnen lopen.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op de OS zal ze voor metaal toch onder de 49 moeten zou je denken
Ik heb niet zoveel interesse in K3.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil eigenlijk polsstokhoogspringen zien..
Nu bij De Belg.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil eigenlijk polsstokhoogspringen zien..
En dan een vroege uitval missenquote:Op maandag 10 juni 2024 22:02 schreef wimderon het volgende:
Altijd leuk, onderbroken loopfinales voor mislukte pogingen (met uitgebreide uitloop en herhaling) in het veld.
3000 meter hoor, is best tijd voorquote:Op maandag 10 juni 2024 22:02 schreef wimderon het volgende:
Altijd leuk, onderbroken loopfinales voor mislukte pogingen (met uitgebreide uitloop en herhaling) in het veld.
Mekhissi.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe heette die vervelende Fransman op de steeple ook alweer?
Simon Froome, met z'n medicijnkast.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen we Simon Vroemen nog?
Toen Nederland een marginaal atletiekland was won hij ooit zilver op het EK.
Niveau op polshoog is niet enorm laatste jaren.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Szura het volgende:
Oh dat was het alweer
Kampioen met 4.78 lol
Ook wel de vraag of ze daar outdoor individueel echt een keer voor gaat (dus niet tussendoor bij focus op de horden)quote:
Zoek je Simon Vroemen op in het woordenboek dan staat daar 'doping' achter.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Heel misschien in het jaar na de Spelen. Dat is het moment er wel voor zonder groot doel binnen een paar jaar. En als McLaughlin dan ook overstapt kan je altijd nog bij het wk de gouden medaille op de horden oprapen tussendoor.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel de vraag of ze daar outdoor individueel echt een keer voor gaat (dus niet tussendoor bij focus op de horden)
Waarbij de Kenianen en andere Afrikaanse toppers ook nog eens een hele slechte horde techniek hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeple blijft toch wel het stomste onderdeel op de baan. Ook omdat dat altijd gewonnen wordt door Keniaantjes. Al vind ik de 5k niet veel beter. En de 400 horden.
Is inderdaad wel boeiender op een EK dan een WKquote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeple blijft toch wel het stomste onderdeel op de baan. Ook omdat dat altijd gewonnen wordt door Keniaantjes. Al vind ik de 5k niet veel beter. En de 400 horden.
Op de 400 horden winnen toch geen Kenianen?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op de Steeplequote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze Fransman had dat toch juist wel?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij de Kenianen en andere Afrikaanse toppers ook nog eens een hele slechte horde techniek hebben.
McLaughlin is sowieso weer 4 jaar verdwenen straks..quote:Op maandag 10 juni 2024 22:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Heel misschien in het jaar na de Spelen. Dat is het moment er wel voor zonder groot doel binnen een paar jaar. En als McLaughlin dan ook overstapt kan je altijd nog bij het wk de gouden medaille op de horden oprapen tussendoor.
Dat zag je al 2 rondjes voor het eind joh. Niet echt verbaasd.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:09 schreef Szura het volgende:
Spanjool zakt door z’n hoeven
Ach @:mexicanobakker
Een Fransman is toch geen Afrikaan?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onze Fransman had dat toch juist wel?
Die Tornado's had ik al benoemdquote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op de 400 horden winnen toch geen Kenianen?
Diep in de nacht.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
En nu moeten we drie kwartier wachten op de 200 meter finale
Eerst nog even genieten van de meerkamp.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ze legt de focus er niet op maar iemand die 49.17 kan lopen indoor komt echt wel uit op sub 49 outdoor als ze zich alleen richt op de 400m vlak.quote:
Diep in de nacht.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
En erkend dopeurquote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Welk onderdeel loopt hij?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:14 schreef Szura het volgende:
Ondertussen kunnen we ook genieten van Wijnaldum in oranje
@Slobeend bibbert al, Gini wordt door Koetje klaar gestoomd voor de basisquote:Op maandag 10 juni 2024 22:14 schreef Szura het volgende:
Paralympische 400m blind dravenquote:
1 jaar jonger dan Liemarvinquote:Op maandag 10 juni 2024 22:14 schreef Szura het volgende:
Hink stap springen. In de zandbak.quote:
Kogelslingeraarsterquote:Op maandag 10 juni 2024 22:17 schreef Szura het volgende:
Dunne hamerwerpster bovenaan
Dit juichen we toe
Heeft ook schijt aan die lelijke sportbrillenquote:Op maandag 10 juni 2024 22:17 schreef Szura het volgende:
Dunne hamerwerpster bovenaan
Dit juichen we toe
Wanneer doe jij mee als Qatarees op het WK?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En erkend dopeur
Trainde vaak bij mijn lokale vereniging
Naalden in de kleedkamer?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En erkend dopeur
Trainde vaak bij mijn lokale vereniging
Niet “trekken aan die hamer” aldus Sporzaquote:Op maandag 10 juni 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet hem niet het net in gooien.
Ken dat uit de boeken, maar geen idee hoe die sport in elkaar zit (nooit gezien). Iets met een netje aan een stok ofzo?quote:
Pesic danquote:
Constante blessures dacht ik?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Mayer aan de hand?
Die moet zich nog kwalificeren voor de OS.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Wel op koers toch?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet zich nog kwalificeren voor de OS.
Marcel?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Wel te hopen dat die er straks bij is.quote:
Natuurlijk niet, als het niet in eigen land zou zijn zou die het misschien niet eens echt proberen.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mayer nu al hier zo zuinig loopt vraag ik me af of hij wel fit genoeg is om te pieken in Parijs straks
Goede pasta.quote:
Wat zei die?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gejank van Van der Plaetsen
Het is steeds net niet. Niet helemaal raak maar ook niet slecht.quote:
Altijd tegen Vlaanderenquote:Op maandag 10 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is steeds net niet. Niet helemaal raak maar ook niet slecht.
En dan klagen over organisatie
Dat ie hele stadion rond moet lopen voor volgende nummer. Heel veel stappen moeten zetten zonder tienkamp erbij. Pakt graag zijn rust.
Dat het slechtste organisatie is die hij heeft meegemaakt
Met 8700 ben je wel een flinke meneer toch?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rooth ook een mooi PR. Die staat nu op 8700 in de voorkast.
Er zijn tijden geweest dat je daarmee Olympisch goud kon halen ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met 8700 ben je wel een flinke meneer toch?
Arnoud Okken indoor EK-goud hoogtepunt van het jaar.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Eerst even het neonazi-anthem allen.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een keer FRATELLI D'ITALIA erbij
Dat de bejaarde Poolse nog steeds om goud meedeed zegt ook genoegquote:Op maandag 10 juni 2024 22:47 schreef kilon het volgende:
Die afstanden bij het kogelslingeren zijn toch ook niet zo geweldig.
Terwijl het feitelijke koningsnummer natuurlijk de 50km snelwandelen is.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:51 schreef kilon het volgende:
Het blijft oneerlijk hoe de 200 meter, maar zeker vooral de 100 meter, zoveel meer aandacht krijgt met de introductie.
Tuurlijk, koningsnummer dit dat. Maar het is zo niet nodig.
En Tesselaar?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 Rooth 8700
2 Skotheim 8698
3 Mayer 8674
4 Gletty 8616
5 Erm 8595
5 Kaul 8500
Nee, wel in Zwitserland, want die hebben Reais en kunnen het dus betalen.quote:
Nee. Staat op 7996.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Tesselaar?
Maakt hij kans op de limiet?
Dat dachten we gisteren ook.quote:
Buitenbanen kunnen niet winnen aldus een user op de OS in 2016quote:
begint?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gedweep met die vlaggen begint me te irriteren.
Was ook eerste wat ik dachtquote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft een achterlijk iets inderdaad dat gedoe met die vlaggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Bij elke finale liggen de vlaggen voor de drie ‘winnaars’ al klaar. Waar het in het verleden nog een spontane actie was om met de nationale vlag te rennen is het nu een moetje geworden en onderdeel van het hele vieren.quote:
Medicijnen om het te verhelpen zal hij niet mogen hebben omdat ze op de dopinglijst staan?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje Tesselaar heeft nog meer acne dan Schippuuuuurs
Dat bedoel ik, is al een aantal jaren irritant aan het worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij elke finale liggen de vlaggen voor de drie ‘winnaars’ al klaar. Waar het in het verleden nog een spontane actie was om met de nationale vlag te rennen is het nu een moetje geworden en onderdeel van het hele vieren.
Musstolini.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht dat Duitsers in Italië wel beter behandeld zouden worden.
Bol gaat een titel pakken in de avondsessie, waarin ook de tienkamp wordt beslist (wat sowieso interessant is om hele dag te volgen).quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:43 schreef tong80 het volgende:
Waar moeten we vandaag op letten of wat kunnen we verwachten ?
Die deed alleen maar de 800m dacht ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Alsnog geen Laros trouwens op de 1500m ?
Die gaat hier geen top 3 eindigen, maar dat zagen we al wel even aankomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dat Kaul wel echt wat inlevert nu, na zijn matige hoogspringen.
Blessures/uit vorm, voorafgaand aan dit toernooi?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat hier geen top 3 eindigen, maar dat zagen we al wel even aankomen.
En ook gewoon sterke concurrentie. Na hoog was hij eigenlijk al weggespeeld. Maar ook alweer een tijd niet echt fit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blessures/uit vorm, voorafgaand aan dit toernooi?
Natuurlijk niet. Die mag blij zijn als ie de 8000 haalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:16 schreef VoMy het volgende:
Kunnen WE nu opeens een medalje gaan winnen met Jeff?
Edit: Nee, want Gletty is nog steeds op alle volgende onderdelen beter behalve de 800m. En de top-3 is ook al gevlogen.
Nee hij hoorde de schot kennelijk niet dus bleef hij staan en vertrok pas 2 seconden later.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:33 schreef franklop het volgende:
Had even gemist, maar wat was er bij Gletty gebeurd? WErd hij gehinderd?
Publieke omroep moet 110 miljoen bezuinigen. Om te beginnen bij dit soort evenementen waar de NOS toch niets klaar speelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit hebben we vijf minuten geleden al gezien Sporza
Jezus
het schotquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hij hoorde de schot kennelijk niet dus bleef hij staan en vertrok pas 2 seconden later.
Denk dat Ikkink te snel naar binnen ging maar de herhaling blijft uit vooralsnog..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is toch gewoon DSQ voor blokkeerbritten
2:58.45quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:54 schreef VoMy het volgende:
Erg genoten van de tussensprint in de laatste bocht van de derde Hongaar die vervolgens op het rechte eind weer compleet stilviel.
Voor OS-kwalificatie op tijdbasis moet Nederland toch ruim onder de 3.00?
Ja is ook niet echt een realistisch doel voor NL.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is wel echt ver-ver-ver verwijderd van wat we zojuist hebben gezien.
Gewoon ergens op 1500m hoogte gaan rennen. Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja is ook niet echt een realistisch doel voor NL.
Zolang het in een officiele wedstrijd is, is het prima geloof ik. Even kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gewoon ergens op 1500m hoogte gaan rennen. Of telt dat niet?
Verschil was 1.5 seconde voor een Q, en Ikkink knalde echt vol op die Brit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:03 schreef PippenScottie het volgende:
Met twee seconden verschil kan je die Brit ook niet de schuld geven
Komen toch ook wat nieuwe namen aan juist?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker stoppen met mannen estafette. Zit geen progressie in.
Nou ja ze gaan niet naar de spelen dus voor deze zomer heb je je zin.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker stoppen met mannen estafette. Zit geen progressie in.
Ja die ene jongen uit Amerika of zo is wel goed. Maar de rest groeit niet echt door, integendeel.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Komen toch ook wat nieuwe namen aan juist?
Nee precies, het zegt al genoeg dat alleen Bonevacia in staat was om de individuele limiet te lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die ene jongen uit Amerika of zo is wel goed. Maar de rest groeit niet echt door, integendeel.
Ze houdt het wiel niet meerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van de Wiel ken ik niet, ben benieuwd
Daar klinkt toch wel de afgunst in door jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |