Buitenbanen kunnen niet winnen aldus een user op de OS in 2016quote:
begint?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gedweep met die vlaggen begint me te irriteren.
Was ook eerste wat ik dachtquote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft een achterlijk iets inderdaad dat gedoe met die vlaggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Bij elke finale liggen de vlaggen voor de drie ‘winnaars’ al klaar. Waar het in het verleden nog een spontane actie was om met de nationale vlag te rennen is het nu een moetje geworden en onderdeel van het hele vieren.quote:
Medicijnen om het te verhelpen zal hij niet mogen hebben omdat ze op de dopinglijst staan?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje Tesselaar heeft nog meer acne dan Schippuuuuurs
Dat bedoel ik, is al een aantal jaren irritant aan het worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij elke finale liggen de vlaggen voor de drie ‘winnaars’ al klaar. Waar het in het verleden nog een spontane actie was om met de nationale vlag te rennen is het nu een moetje geworden en onderdeel van het hele vieren.
Musstolini.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht dat Duitsers in Italiė wel beter behandeld zouden worden.
Bol gaat een titel pakken in de avondsessie, waarin ook de tienkamp wordt beslist (wat sowieso interessant is om hele dag te volgen).quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:43 schreef tong80 het volgende:
Waar moeten we vandaag op letten of wat kunnen we verwachten ?
Die deed alleen maar de 800m dacht ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Alsnog geen Laros trouwens op de 1500m ?
Die gaat hier geen top 3 eindigen, maar dat zagen we al wel even aankomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dat Kaul wel echt wat inlevert nu, na zijn matige hoogspringen.
Blessures/uit vorm, voorafgaand aan dit toernooi?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat hier geen top 3 eindigen, maar dat zagen we al wel even aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |