En dan een vroege uitval missenquote:Op maandag 10 juni 2024 22:02 schreef wimderon het volgende:
Altijd leuk, onderbroken loopfinales voor mislukte pogingen (met uitgebreide uitloop en herhaling) in het veld.
3000 meter hoor, is best tijd voorquote:Op maandag 10 juni 2024 22:02 schreef wimderon het volgende:
Altijd leuk, onderbroken loopfinales voor mislukte pogingen (met uitgebreide uitloop en herhaling) in het veld.
Mekhissi.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe heette die vervelende Fransman op de steeple ook alweer?
Simon Froome, met z'n medicijnkast.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen we Simon Vroemen nog?
Toen Nederland een marginaal atletiekland was won hij ooit zilver op het EK.
Niveau op polshoog is niet enorm laatste jaren.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:03 schreef Szura het volgende:
Oh dat was het alweer
Kampioen met 4.78 lol
Ook wel de vraag of ze daar outdoor individueel echt een keer voor gaat (dus niet tussendoor bij focus op de horden)quote:
Zoek je Simon Vroemen op in het woordenboek dan staat daar 'doping' achter.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen we Simon Vroemen nog?
Toen Nederland een marginaal atletiekland was won hij ooit zilver op het EK.
Heel misschien in het jaar na de Spelen. Dat is het moment er wel voor zonder groot doel binnen een paar jaar. En als McLaughlin dan ook overstapt kan je altijd nog bij het wk de gouden medaille op de horden oprapen tussendoor.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel de vraag of ze daar outdoor individueel echt een keer voor gaat (dus niet tussendoor bij focus op de horden)
Waarbij de Kenianen en andere Afrikaanse toppers ook nog eens een hele slechte horde techniek hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeple blijft toch wel het stomste onderdeel op de baan. Ook omdat dat altijd gewonnen wordt door Keniaantjes. Al vind ik de 5k niet veel beter. En de 400 horden.
Is inderdaad wel boeiender op een EK dan een WKquote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeple blijft toch wel het stomste onderdeel op de baan. Ook omdat dat altijd gewonnen wordt door Keniaantjes. Al vind ik de 5k niet veel beter. En de 400 horden.
Op de 400 horden winnen toch geen Kenianen?quote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op de Steeplequote:Op maandag 10 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |