SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Hij heeft ook verlof na vandaag, dus dat scheelt.quote:
Ik was nog aan het denken of er een stripfiguur is waar hij op lijktquote:Op maandag 10 juni 2024 12:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat vind je van het hoofd van die Rooth?
Daar kan wel een kilo of 10 eraf jaquote:Op maandag 10 juni 2024 12:42 schreef franklop het volgende:
Smidt oogt wel erg gespierd in zijn bovenlichaam
Heeft die zich nog niet gekwalificeerd?quote:Op maandag 10 juni 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mayer is m genokt na 1 poging, die is dus totaal fragiel en gaat echt alleen voor de limiet
Die heeft al 2 jaar geen meerkamp gedraaidquote:Op maandag 10 juni 2024 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft die zich nog niet gekwalificeerd?
Sporza heeft succes.quote:
Ohquote:Op maandag 10 juni 2024 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft al 2 jaar geen meerkamp gedraaid
Het lijkt wel shorttrackquote:
Ik snap er echt niks van. Dan ga je als andere atleet die er ook bij lag toch ook protesteren? Gaan we dan finale met 20 man lopen?quote:
quote:
Over de rooiequote:
Ze leek bij de horde na de laatste bocht echt totaal niet uit te komen.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peeters niet geweldig. Maar wel goed genoeg.
Het zijn er uiteindelijk 17 geworden.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Dan ga je als andere atleet die er ook bij lag toch ook protesteren? Gaan we dan finale met 20 man lopen?
Hoog tienkamp is nog wel leuk maar het begin van zo'n finale polshoog is mokersaai jaquote:Op maandag 10 juni 2024 18:00 schreef Szura het volgende:
Hoop leegte weer in het begin van het avondprogramma
Zou jij toch ook gewoon gaan ? Ik iig wel.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoog tienkamp is nog wel leuk maar het begin van zo'n finale polshoog is mokersaai ja
In Vlaanderen houden ze van vogelen.quote:
2e foutsprong op 1.96 nu.quote:
Bedankt Marco.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag is Rooth best wel goed bezig
Op mijn laptopquote:Op maandag 10 juni 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
Top 4 op de tienkamp zit nog wel mooi dicht bij elkaar tot nu toe. Zijn er nog ergens prognoses beschikbaar?
quote:
Wiiiiiiiiilmaaaaaaaquote:
Gelukt!quote:
Het is geen Berlino nee.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:16 schreef franklop het volgende:
Er is niet echt een goede mascotte, of wel?
Nee, niet meer, laatste geldige poging op 1.96.quote:
Ze hebben een willekeurige vorm uit een stuk piepschuim gesneden en die roze gespoten. En dat is het.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:16 schreef franklop het volgende:
Er is niet echt een goede mascotte, of wel?
Ah, heb je iets om te delen wat de verwachting is na het hoogspringen?quote:
Ik zal hem zo even updaten en dan zal ik wel wat roepen. Ik ga er vaniut dat het nu een Noorse 1-2 wordt. Kaul heeft het aardig verneukt, Erm en Gletty stonden al wat achter en schroeien niet hard, Mayer zou als het meezit nog wel derdes kunnen worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, heb je iets om te delen wat de verwachting is na het hoogspringen?
Ook geen Coolyquote:
Okie. Thanks.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, niet meer, laatste geldige poging op 1.96.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft niet voor nageslacht kunnen zorgen
Dank, Mayer zal wel voorzichtig doen denk ik, dan zit je wel goed met je voorspelling van Noortjes op 1 en 2.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn forecast:
Skotheim 8692
Mayer 8689 (Kun je rekenen?)
Rooth 8651
Erm 8583
Gletty 8579
Kaul 8545
Oiglane zit er dan nog ergens tussen, en dan volgt, ja, niets.
Gletty en Erm plussen wel wat meer, Rooth heeft na zijn uitschieter toch wat minder geleverdquote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dank, Mayer zal wel voorzichtig doen denk ik, dan zit je wel goed met je voorspelling van Noortjes op 1 en 2.
Kwam ook opeens van p6 ofzoquote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Bonevacia totįįl over het hoofd gezien, lekker gewerkt Leon.
De Belg ook nietquote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
NOS commentator mongool zag het niet eens…
Inderdaad. Wat een achterlijke.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Bij de Belg kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Leo Haan?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef Aguero het volgende:
Een Nederlandse commentator die puur met de strijd om de titel bezig is in plaats van met het vlaggetje
Logisch bij plek 8, maar nu wel een beetje jammer, maar goed, het is eens wat anders inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef Aguero het volgende:
Een Nederlandse commentator die puur met de strijd om de titel bezig is in plaats van met het vlaggetje
Die had een excuusquote:
Welke belg?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die focusten zich waarschijnlijk op de Belg.
Gewoon met je eigen Rendac ogen kijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die focusten zich waarschijnlijk op de Belg.
Doe ik bij de rest ook, maar had even niet zo veel zin in het enorme hypen op Doom en Sacoor wat al een uur bezig was.quote:
Wou het net zeggen dat zie je niet vaakquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef Aguero het volgende:
Tornadosquote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe ik bij de rest ook, maar had even niet zo veel zin in het enorme hypen op Doom en Sacoor wat al een uur bezig was.
Ja.quote:
Benieuwd hoe het in de samenvatting komtquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch bij plek 8, maar nu wel een beetje jammer, maar goed, het is eens wat anders inderdaad
Ik neem aan van wel, gezien hij de wereldindoorkampioen isquote:
Dubt er gewoon wat anders overheenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het in de samenvatting komt
Jij niet dan?quote:
Aha, ik heb het afgelopen jaar duidelijk te weinig atletiek gezien.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, gezien hij de wereldindoorkampioen is
Wie niet kun je beter vragen.quote:
Misschien wint Irizar dan wel.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het in de samenvatting komt
Alleen waarom was hij zo slecht op de mixed relay?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Altijd al geroepen dat Bonevacia nog wel een tijdje mee kon
Ik ga er wel vanuit dat we geen Belgisch Olympisch goud gaan zien van 'mquote:
Dat was Bol op het wk ookquote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen waarom was hij zo slecht op de mixed relay?
Lieke gaat nu dus ook vlammenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terwijl het trademark Léon is om de strijd om het goud te missen omdat hij bezig is met een vlaggetje in het achterveld.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef Aguero het volgende:
Geen druk.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja, zonde was dat.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorig jaar 44.92, maar dit jaar wel een stap gezet.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef Marcoss het volgende:
Doom kwam wel dit jaar voor het eerst door, geloof ik.. en nu gaaf het zowat elke wedstrijd (veel) harder
Sanders?quote:
4e lijkt mij wel wat voor haarquote:
Dat verklaard het!quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef Marcoss het volgende:
Doom kwam wel dit jaar voor het eerst door, geloof ik.. en nu gaaf het zowat elke wedstrijd (veel) harder
Klavertje 4quote:Op maandag 10 juni 2024 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaver moet hier wel 3e kunnen worden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Liep prima. Er waren er twee veel beterquote:
Twee tienden harder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |