Ja.quote:
Benieuwd hoe het in de samenvatting komtquote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch bij plek 8, maar nu wel een beetje jammer, maar goed, het is eens wat anders inderdaad
Ik neem aan van wel, gezien hij de wereldindoorkampioen isquote:
Dubt er gewoon wat anders overheenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het in de samenvatting komt
Jij niet dan?quote:
Aha, ik heb het afgelopen jaar duidelijk te weinig atletiek gezien.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, gezien hij de wereldindoorkampioen is
Wie niet kun je beter vragen.quote:
Misschien wint Irizar dan wel.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het in de samenvatting komt
Alleen waarom was hij zo slecht op de mixed relay?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Altijd al geroepen dat Bonevacia nog wel een tijdje mee kon
Ik ga er wel vanuit dat we geen Belgisch Olympisch goud gaan zien van 'mquote:
Dat was Bol op het wk ookquote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen waarom was hij zo slecht op de mixed relay?
Lieke gaat nu dus ook vlammenquote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terwijl het trademark Léon is om de strijd om het goud te missen omdat hij bezig is met een vlaggetje in het achterveld.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:43 schreef Aguero het volgende:
Een Nederlandse commentator die puur met de strijd om de titel bezig is in plaats van met het vlaggetje
Geen druk.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |