Schuimbekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Afgelopen OS ook met Hoogland die genaaid werd. Maar die Keirin was extreemquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten we de OS van 2016 erbij halen weer? Met name de keirinfinale
Reden voor diskwalificatie: Peeters die voor Anning langs ging na de wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
Die staan ergens hierboven in dit topic (van de top-4 dan, daar mist blijkbaar de snelste slotloopster)quote:Op zondag 9 maart 2025 20:50 schreef Adrie072 het volgende:
Die Tsjechische ook nog knap derde, weet iemand waar je de rondetijden per deelneemster kan vinden?
Hier op de website:quote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef Szura het volgende:
Maar iemand al ergens een argumentatie gezien voor de DSQ en het weer terugdraaien?
Shit site, moet me eerst registreren...quote:Op zondag 9 maart 2025 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier op de website:
https://live.european-ath(...)--------FNL-000100--
Ah sorry ja .. ik heb een world/europ ahletics accountquote:Op zondag 9 maart 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shit site, moet me eerst registreren...
Zo maak je je sport populair!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shit site, moet me eerst registreren...
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reden voor diskwalificatie: Peeters die voor Anning langs ging na de wissel.
Teruggedraaid omdat GB niet voorop liep en toch aan de binnenkant wisselde, las ik.
7xquote:
Geen liefhebber.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
Die Smidt geefr wel altijd goede interviews
Die lag opeens wel een stuk verder achter, ook wel dom dat Peeters naar binnen stapte. Maar vond dit eigenlijk wel minder erg dan die actie van Smidt, al wordt er indoor wel soepeler gekeken wat dat betreft volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef Marcoss het volgende:
Anning leek er amper last van te hebben, maar heel slim was het niet..
En dus nog steeds in handen van Nelli Fiere-Coomanquote:
Ik gok 6.95quote:Op zondag 9 maart 2025 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dus nog steeds in handen van Nelli Fiere-Cooman![]()
Wat zou die wel niet gelopen hebben met het materiaal van nu?
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!quote:
Omdat het een faler 1e klas is bij grote toernooienquote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!
Tot nu toe was het beste resultaat op WK/EK een 5e plek, maar vaker is het rond de 8e tot 12e plek. Soms überhaupt geen geldige sprong in de finale.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs'? Nu Mondo niet meedoet, hoort hij gewoon bij de Europese top hoor! Ben wel blij voor hem!
https://www.ad.nl/andere-(...)roken-hart~a15bca55/quote:Maureen Koster laat van zich horen na dramatische val bij EK: ‘Lichte hersenschudding en een gebroken hart’
Maureen Koster heeft aan haar val zondag bij de EK indoor een lichte hersenschudding en blauwe plekken overgehouden. ‘Het voelt nog steeds onwerkelijk’, meldt de 32-jarige atlete, die inmiddels weer aan de betere hand is.
Koster kwam op de 3000 meter ongelukkig ten val. Tot grote schrik van het publiek in Apeldoorn, dat zag hoe de medische staf doeken tevoorschijn haalde om de Boskoopse af te schermen. Na een paar minuten werd ze per brancard afgevoerd. De organisatie stelde iedereen snel gerust door te laten weten dat Koster bij kennis en aanspreekbaar was.
Een dag later geeft Koster zelf ook een teken van leven met een selfie op Instagram, genomen voor haar race, ‘om het drama een beetje in evenwicht te brengen’, schrijft ze. ‘Het voelt nog steeds onwerkelijk wat er gisteravond is gebeurd. Gelukkig gaat het goed met me, afgezien van een lichte hersenschudding, een paar blauwe plekken en een gebroken hart. Ik hoop echt dat ik snel weer op de been ben. Hartelijk dank voor al jullie lieve berichten.’
Koster hoopte tien jaar na haar eerste succes opnieuw een medaille te veroveren. Op de EK indoor in 2015 pakte ze brons op de 3000 meter. Vorig jaar kreeg ze negen jaar na dato het zilver uitgereikt van die race. De Russische winnares Jelena Korobkina bleek doping te hebben gebruikt en dat kwam pas in september 2023 aan het licht.
Moesten ze per brancard ook via die trap langs de mixedzone of bleek er toch nog een andere uitgang te zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat écht belangrijk is: de schade lijkt mee te vallen...
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)roken-hart~a15bca55/
Die hoge trap en mixed zone hoort bij het persgebied, daar moesten atleten verplicht langs om interviews te geven.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Moesten ze per brancard ook via die trap langs de mixedzone of bleek er toch nog een andere uitgang te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |