Oh Femke bol! Dan blijf ik even kijken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Zipportal het volgende:
18:50 – 4x 400 meter estafette vrouwen, finale (Femke Bol, Lieke Klaver, Cathelijn Peeters, Myrte van der Schoot, Nina Franke, Eveline Saalberg, Madelief van Leur)
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
Wordt Menno een keer kampioen, zullen weinig mensen het nog geen herinneren
Meuwly hoeren neuken nooit meer werken genotquote:Op zondag 9 maart 2025 18:31 schreef Pino112 het volgende:
De hoeren van het tennisbondsbureau mogen zo door naar die van atteletiek!!
@:DeeBee
Natuurlijk wel een gelijk toernooi als het EK korte baan met zwemmenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een tijden mensen, WIJ zijn een atletiekland, dat ik het ooit nog mee heb mogen maken.
Toen ik zelf baanatletiek deed pakten we een medaille elke vijf jaar en was het juichen voor brons.
Toen werd Edwin Jongejans sportman van het jaar omdat hij een medaille haalde op de één meter plank schoonspringen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een tijden mensen, WIJ zijn een atletiekland, dat ik het ooit nog mee heb mogen maken.
Toen ik zelf baanatletiek deed pakten we een medaille elke vijf jaar en was het juichen voor brons.
Genietenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef RipCity het volgende:
Wel een ADHD-toernooi zeg van het een naar het ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |