Zij delen een grens die veel groter is dan de Oek/Russische grens.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze er niet meer alleen voor dan
Care.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het fake is.
Je ziet overal dezelfde tekst en geen enkel bewijs van een uitzending.
Busted.
Eerlijk dat je het gewoon toegeeftquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het fake is.
Je ziet overal dezelfde tekst en geen enkel bewijs van een uitzending.
Busted.
En dat gebeurt in het geval van de F35 volledig autonoom. Er zit gewoon een encrypted hdu (brick) in die alle data verzamelt inclusief eventuele ISR gegevens en die wordt na de vlucht fysiek meegenomen de secure facility in en daar uitgelezen. Zaken als allerlei wifi, 3g en ander soort draadloze verbindingen zijn volstrekte lulkoek.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je hebt er te veel vertrouwen in. Er zitten honderden computers in zo'n F-35 en die heeft in actieve staat tientallen draadloze verbindingen. Voor het onderhoud moet je eerst de computer uitlezen en waarschijnlijk updaten. Hij verzamelt continu data zodat de fabrikant de software kan debuggen en verbeteren. Al die software is state-of-the-art en wordt continu verbeterd.
Dus, nee, een echte uitschakelknop zit er niet in. Maar als jij zelf die software hebt ontworpen, kun je zo enkele tientallen "aanvalsvectors" oplepelen, zelfs als de gebruiker alle contact heeft verbroken.
Zo werkt dat tegenwoordig. Welkom tot de wereld van software.
Met wat, ze worden niet aangevallenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij delen een grens die veel groter is dan de Oek/Russische grens.
Succes.
Ik denk dat zijn intentie ook niet was om Poetin te promoten gezien zijn kritische comments op mijn doorvragen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerlijk dat je het gewoon toegeeftAan beide kanten van spectrum komt veel fake news voorbij
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha finland.
Finnish Defence Forces
Budget ¤6.2 billion (2024)
Percent of GDP 2.3% (2024)
https://en.m.wikipedia.or(...)0rates%20in%20Europe.quote:With an arsenal of 700 howitzers, 700 heavy mortars and 100 multiple rocket launchers, Finland has the largest artillery capability in western Europe.[7] Homeland defence willingness against a superior enemy is at 83%, one of the highest rates in Europe.[8]
Als het Finland vs Rusland is zal het nog geen weekje duren.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)0rates%20in%20Europe.
Een van de meest geoefende en voorbereide legers in de EU. Je mag lachen hoor. Maar Finland gaat een nog grotere slachting onder Russische troepen aanrichten dan Oekraïne in het geval van een inval. Geografisch is het een hel voor een invasie, met al die bossen en meren.
Denk ook dat u daar een punt heeft. Helaas dringt het bij menigeen nog niet helemaal door. Aan het binnenvallen van Oekraïne gaat eerder angst voor uitbreiding van de NAVO af bij Poetin.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze Poetin niet voor nodig.
Ik denk dat Poetin aangeeft dat we ff rustig moeten doen. Hij wil Europa niet innemen. En Russen haten is al helemaal geen goed idee.
Finland vs Rusland alleen zal een slachting worden, en dan voornamelijk aan russische zijde.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het Finland vs Rusland is zal het nog geen weekje duren.
Wat wil zo is is dat Finland per euro meer materieel heeft dan wij. Ze zijn efficiënter.
Ja, dat zou flink zelfmoord zijn. Scandinavië is altijd voorbereid op oorlog met Rusland. Ze hebben daar hele slechte ervaringen mee. En Finland is zowel onderdeel van de NAVO als de EU, dus dan weet Rusland zeker dat de rapen gaar zijn. En ze hebben alles in huis om het lang uit te houden en het Rusland in de tussentijd heel moeilijk te maken.quote:
Dat denk ik ook wel. Net zoals dat de Russische soldaten nu wel op zouden zijn evenals hun economie gesloopt.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Finland vs Rusland alleen zal een slachting worden, en dan voornamelijk aan russische zijde.
Nog een heel stuk op bnr vrijdag dat er wel alternatieven zijn. Lastig, uitdagend en starlink is wel goed, maar er zijn zeker alternatieven.quote:
Morgen: 'starlink niet meer beschikbaar'quote:Op zondag 9 maart 2025 18:06 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Poland moet ook dankje zeggenDeze debielen genieten te veel van de macht die ze hebben.
Rusland is het land van: "Doe wat ik zeg, want anders!" Dan komt de politie je ophalen. En met een beetje geluk ziet je familie je ooit nog terug.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Momo het volgende:
Ik denk trouwens helemaal niet dat Russen onmensen zijn, zelfs als iemand die pro Oekraine is. De huidige regering en marionetten daar om heen zijn helemaal kut. Vlak na WO2 zou je ook kunnen zeggen dat Duitsers vreselijke mensen waren. Zo veel mensen daar die toen mee hebben gewerkt aan de vernietiging van miljoenen joden. Dat kun je eigenlijk niet voorstellen dat mensen tot zoiets in staat zijn. Denk wel dat Rusland niet vooruit kan zo lang Putin en zijn vrienden nog leven.
Joh, de Britten hebben er ook 2. De Charles de Gaule kan wel wat maar is een sloepie vergeleken bij de Queen Elisabeth en de Prince of Wales.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Frankrijk ging dit jaar een nieuw, beter er groter nucleair vliegdekschip kopen. Dus daar zullen ze nu wel veel haast mee maken.
Ik zou die Polen ook adviseren om niet publiek via X dat soort discussies te voerenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Morgen: 'starlink niet meer beschikbaar'
Hij probeert Europeanen op te zetten tegen hun regeringen.quote:
Dat heeft wel minimaal een generatie nodig. Nu is het vrij makkelijk om zoiets te zeggen van een afstand. Jij hebt helemaal niks verloren of opgeofferd. Maar als je eigen familie of vrienden afgeslacht ziet worden of je hebt noodgedwongen moeten vluchten, dan praat je wel iets minder genuanceerd vermoed ik. Laten we eerst maar zorgen dat de Russen oprotten uit Oekraïne en daarna herstelbetalingen en boete gaan doen voor hun daden.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef Momo het volgende:
Ik denk trouwens helemaal niet dat Russen onmensen zijn, zelfs als iemand die pro Oekraine is. De huidige regering en marionetten daar om heen zijn helemaal kut. Vlak na WO2 zou je ook kunnen zeggen dat Duitsers vreselijke mensen waren. Zo veel mensen daar die toen mee hebben gewerkt aan de vernietiging van miljoenen joden. Dat kun je eigenlijk niet voorstellen dat mensen tot zoiets in staat zijn. Denk wel dat Rusland niet vooruit kan zo lang Putin en zijn vrienden nog leven.
Of juist wèl, iedereen ziet wat een mafklapper Musk isquote:Op zondag 9 maart 2025 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou die Polen ook adviseren om niet publiek via X dat soort discussies te voeren
Wat moeten wij ermee? Europa moet een leger opbouwen om zichzelf te kunnen verdedigen...daar hebben we geen vliegdekschepen voor nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Joh, de Britten hebben er ook 2. De Charles de Gaule kan wel wat maar is een sloepie vergeleken bij de Queen Elisabeth en de Prince of Wales.
Dus snap dat wel van Fr. Daarbij, de Britten zijn wel uit de EU maar ze staan nog wel militair aan onze kan he.
En wie kan in Europa, waarom zijn hier zo weinig van die dingen beschikbaar? In Den Helder mag er ook wel 1 komen, we zijn toch een kuststaat gvd!?
Lees de reacties onder zijn brainfarts eens.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of juist wèl, iedereen ziet wat een mafklapper Musk is
Hij trekt inderdaad mafklappers aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lees de reacties onder zijn brainfarts eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |