Zegt ie gekke dingen?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Stukje psychologische beïnvloeding van de hoogste plank, op nationale TV in Kroatië
[ x ]
Frankrijk ging dit jaar een nieuw, beter er groter nucleair vliegdekschip kopen. Dus daar zullen ze nu wel veel haast mee maken.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben je ook zo 20/25 jaar verder.![]()
Is bovendien ook helemaal geen sprake van momenteel (op wat gedachten fietserij na dan).
Hij probeert ons op te zetten tegen de leiders.quote:
Hebben ze Poetin niet voor nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij probeert ons op te zetten tegen de leiders.
Dus ja.
Ja zei die ook over Oekraïne.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze Poetin niet voor nodig.
Ik denk dat Poetin aangeeft dat we ff rustig moeten doen. Hij wil Europa niet innemen. En Russen haten is al helemaal geen goed idee.
Dit is wat hij heel goed kan als oud inlichtingen officier. Via psychologie mensen om de vinger winden.quote:
Over Oekraine heeft ie andere dingen gezegd.quote:
Ongetwijfeld, je zou bijna denken dat het een politicus is.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wat hij heel goed kan als oud inlichtingen officier. Via psychologie mensen om de vinger winden.
Dat doet hij beter dan pak m beet…Trump.
Je hebt er te veel vertrouwen in. Er zitten honderden computers in zo'n F-35 en die heeft in actieve staat tientallen draadloze verbindingen. Voor het onderhoud moet je eerst de computer uitlezen en waarschijnlijk updaten. Hij verzamelt continu data zodat de fabrikant de software kan debuggen en verbeteren. Al die software is state-of-the-art en wordt continu verbeterd.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dingen treden volledig autonoom op, het zou wat zijn dat je in verbinding moet staan met je stealth kist...
Ik zie veel vage alternative news account precies dit bericht plaatsen, maar hebben we eigenlijk een Kroatische bron? Is dit niet verzonnen?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Stukje psychologische beïnvloeding van de hoogste plank, op nationale TV in Kroatië
[ x ]
Die hebben het allemaal al. Ze hebben schuilkelders en wapens voor de hele bevolking.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha finland.
Finnish Defence Forces
Budget ¤6.2 billion (2024)
Percent of GDP 2.3% (2024)
Het is vooral wat hij NIET zegt wat er aan schort.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, je zou bijna denken dat het een politicus is.
Maar ik beoordeel vooral of wat hij zegt waar of onwaar is. En volgens mij zegt ie geen gekke dingen.
Wat vind jij?
Ook wat ik dacht, maar nog niet gecheckt.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie veel vage alternative news account precies dit bericht plaatsen, maar hebben we eigenlijk een Kroatische bron? Is dit niet verzonnen?
Ze hebben wel onze oude 100 leo's voor een habbekrats.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die hebben het allemaal al. Ze hebben schuilkelders en wapens voor de hele bevolking.
Het zou op HRT4 zijn geweest?, ik zie hier niksquote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook wat ik dacht, maar nog niet gecheckt.
Ik had ook niet verwacht dat ie excuses ging maken voor alle oorlogsmisdaden die zijn soldaten hebben gepleegd in Oekraine.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is vooral wat hij NIET zegt wat er aan schort.
Maar anyways, hij maakt nu dankbaar gebruik van de Amerikaanse wantoestanden.
Nog even en de helft van de Europese bevolking wil samen met Rusland optrekken ipv met de Amerikanen.
Gelukkig staan ze er niet meer alleen voor danquote:Op zondag 9 maart 2025 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze hebben wel onze oude 100 leo's voor een habbekrats.![]()
Met 6 miljard doe je niet zoveel. Daarmee heb je een bedrijfsvoering organisatie.
Dat geldt voor elk type toestel.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:01 schreef BEFEM het volgende:
En alle ecosystemen er omheen die nodig zijn? Hoe lang kan een F35 zelfstandig werken als alles er omheen plat ligt?
Dat staat compleet los van de F35.quote:In principe kan microsoft gewoon een corrupte windowsupdate uitvoeren en heel je land ligt plat. Behalve misschien je paar F35
Yup.quote:Sowieso ben je van al je munitie en onderdelen afhankelijk van de Amerikanen dus hoe lang kan je überhaupt gebruik maken in geval van ruzie met de VS?
Ik denk dat het fake is.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zou op HRT4 zijn geweest?, ik zie hier niks
https://www.hrt.hr/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |