Luuk heeft geluk dat ik niet weet wie je ander in de basis moet zetten, maar anders...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou zelf trouwens Boscagli lekker reserve zetten. Is verdedigend zeer zwak nu hij bezig is met een transfer. Was al nooit een geweldenaar, maar de laatste tijd is het gewoon nog niet acceptabel op amateurniveau.
Ik kan me nog herinneren dat iemand hier mij voor gek verklaarde toen ik zei dat ik liever De Jong dan Pepi geblesseerd had gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luuk heeft geluk dat ik niet weet wie je ander in de basis moet zetten, maar anders...
Als Pepi fit was geweest, dan had Luuk inderdaad veel minder minuten gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luuk heeft geluk dat ik niet weet wie je ander in de basis moet zetten, maar anders...
Mauro bracht inderdaad het gif wat dit team echt nodig heeft. Schouten vond ik beter in de passing dan een tijd terug, maar veel te lief in de duels.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:04 schreef ISVV het volgende:
Mauro is wel heel goed bezig. Schouten ook weer wat sterker.
Stond weer fantastisch lucht te dekken bij de 2-1 inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:04 schreef ISVV het volgende:
Mauro is wel heel goed bezig. Schouten ook weer wat sterker.
Dan nog, over de hele wedstrijd genomen echt een stuk beter / minder slecht dan de afgelopen weken. Die goal was vooral te wijten aan Boscagli (en Benitez houdt al weken niets tegen natuurlijk).quote:Op zondag 9 maart 2025 01:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stond weer fantastisch lucht te dekken bij de 2-1 inderdaad.
Geen idee wat er met die gast aan de hand is, hij zal vast niet vergeten zijn hoe die moet voetballen, maar het is echt dramatisch sinds z'n blessure.
Je merkt alleen qua balcontrole nog dat hij weinig ritme heeft, maar hij hield niet bepaald in inderdaad. Hoop dat hij dat zo durft door te zetten en niet bij kleine pijntjes in de paniek schiet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:46 schreef Buitendam het volgende:
Dest klapte er ook weer op alsof ie nooit weg is geweest
Dat die middenvelder 1 tegen 1 komt te staan ligt niet alleen aan Boscagli.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan nog, over de hele wedstrijd genomen echt een stuk beter / minder slecht dan de afgelopen weken. Die goal was vooral te wijten aan Boscagli (en Benitez houdt al weken niets tegen natuurlijk).
Nee, daarom zei ik ook 'vooral'. Maar hoe Boscagli de situatie vervolgens (niet) afhandelt is wel erg matig.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat die middenvelder 1 tegen 1 komt te staan ligt niet alleen aan Boscagli.
gewoonquote:Op zondag 9 maart 2025 11:38 schreef Solispolar het volgende:
Gisteren was gewoon redelijk tot goed (bij vlagen). Als je dit gewoon een seizoen lang laat zien dan word je gewoon met 10 punten verschil kampioen.
@maxi-mus vindt dit leuk.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DG9Hi_0svz7/
Heb niks met Waterreus, maar die zei al een maand of 2 geleden of zo dat de act van Bosz wel wat vermoeiend is, als ze met 5-0 winnen heeft hij van alles aan te merken, is er verloren, dan is het allemaal prima.quote:
"De lach is teruggekeerd"quote:Op zondag 9 maart 2025 11:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DG9Hi_0svz7/
Ach, elke trainer heeft toch zo zijn act? Die van Feyenoord met zijn middencirkelbesprekingen en bijbelse overdenkingen op Instragram. Die van Ajax is helemaal knettergek dat hij de geboorte van zijn kind mist onder het mom 'kijk mij eens even bezig zijn met deze club'.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb niks met Waterreus, maar die zei al een maand of 2 geleden of zo dat de act van Bosz wel wat vermoeiend is, als ze met 5-0 winnen heeft hij van alles aan te merken, is er verloren, dan is het allemaal prima.
Eensquote:Op zondag 9 maart 2025 08:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan nog, over de hele wedstrijd genomen echt een stuk beter / minder slecht dan de afgelopen weken. Die goal was vooral te wijten aan Boscagli (en Benitez houdt al weken niets tegen natuurlijk).
Vorige week is het al verloren gegaan. 6 punten met ajax nog thuis was nog te doen geweest om spanning terug te brengen met winst. 5 punten (als we winnen) worden ze niet zo nerveus meer van. En wij nog feyenoord uit dus heb 't al opgegeven.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef ISVV het volgende:
Wel vervelend dat Ajax weer wint, al wankelen ze echt steeds vaker. Komende twee weekenden worden heel, heel belangrijk.
Joh, bij Ajax valt het kwartje week in, week uit steeds de goede kant op. Vergeet het nou maar. Statistisch gezien kan het allemaal niets, maar de praktijk is weerbarstiger.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef ISVV het volgende:
Wel vervelend dat Ajax weer wint, al wankelen ze echt steeds vaker. Komende twee weekenden worden heel, heel belangrijk.
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vorige week is het al verloren gegaan. 6 punten met ajax nog thuis was nog te doen geweest om spanning terug te brengen met winst. 5 punten (als we winnen) worden ze niet zo nerveus meer van. En wij nog feyenoord uit dus heb 't al opgegeven.
Ik geef het nog niet op, zeker omdat Ajax volgende week tegen AZ moet. Het moet natuurlijk allemaal goed vallen, maar over twee weken op dit tijdstip kan het zomaar twee puntjes verschil zijn met dan nog zeven wedstrijden te gaan. Hopelijk is Tillman dan weer terug en kan Dest wat meer minuten maken, dan kan het echt nog wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, bij Ajax valt het kwartje week in, week uit steeds de goede kant op. Vergeet het nou maar. Statistisch gezien kan het allemaal niets, maar de praktijk is weerbarstiger.
Zo erg is het ook weer niet als PSV maar 2e wordt.
Nee, dat kan nietquote:Op zondag 9 maart 2025 17:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
maar over twee weken op dit tijdstip kan het zomaar twee puntjes verschil zijn met dan nog zeven wedstrijden te gaan.
Natuurlijk kan het nog. Maar ik heb in mijn leven nog nooit meegemaakt dat zo’n matige ploeg zoveel wind mee had en daarmee de 1e plaats haalde. Dus ik ben er ook wel vanuit gegaan dat het een keer moet ophouden.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het nog niet op, zeker omdat Ajax volgende week tegen AZ moet. Het moet natuurlijk allemaal goed vallen, maar over twee weken op dit tijdstip kan het zomaar twee puntjes verschil zijn met dan nog zeven wedstrijden te gaan. Hopelijk is Tillman dan weer terug en kan Dest wat meer minuten maken, dan kan het echt nog wel.
Ik vind het te vroeg om te zeggen dat het al een gelopen race is, al snap ik jullie standpunt.
Als je er weinig tegen krijgt hoef je er ook weinig te maken, ik zie ook liever ander voetbal, maar dit is geen wankelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef ISVV het volgende:
lelijk, langzaam maar zeer effectief. Statistisch ook gewoon terecht. Geen wankelen iddquote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je er weinig tegen krijgt hoef je er ook weinig te maken, ik zie ook liever ander voetbal, maar dit is geen wankelen.
Maar als PSV gewoon gedaan had wat het moet doen, dan stond je nog steeds bovenaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
Maar vooralsnog zit ik er zo in: mits 2e, seizoen vergeten en realiseren dat Ajax gewoon nog altijd een enorm probleem heeft en volgend jaar zo maar weer kan staan waar Feyenoord nu staat.
Ja, maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als PSV gewoon gedaan had wat het moet doen, dan stond je nog steeds bovenaan.
En vooral dat laatste gaat m niet worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Als 020 1 fout maakt en psv wint de wedstrijd tegen 020 kan het nog spannend worden
maar dan moet je zelf ook blijven winnen
Spannend blijft het toch wel tussen Ajax en PSV ongeacht of het verschil 8 punten blijft. Hoewel 010 wel uitgespeeld is dit seizoen.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Als 020 1 fout maakt en psv wint de wedstrijd tegen 020 kan het nog spannend worden
maar dan moet je zelf ook blijven winnen
We maken woensdag inter kapoet!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Spannend blijft het toch wel tussen Ajax en PSV ongeacht of het verschil 8 punten blijft. Hoewel 010 wel uitgespeeld is dit seizoen.
Dat hoop ik niet klaas, want dan zit ik alweer in het vliegtuig terug.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We maken woensdag inter kapoet!
Klaas is een eckte eckte, dat merk je aan alles.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet klaas, want dan zit ik alweer in het vliegtuig terug.
Klaas gaat zometeen zijn weekprogramma doornemen met zijn begeleider.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas is een eckte eckte, dat merk je aan alles.
Hahahahaha!quote:Op maandag 10 maart 2025 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We maken woensdag inter kapoet!
Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of PSV het aantal tegengoals onder de 5 kan houden.
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:42 schreef De_Bok het volgende:
[..]
Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.
Snapt niemand nog . Hij en Babadi.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je weet het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spanning loopt me dun door de broek Scrummie. Kunnen de Eindhovenaren het nog omdraaien?!
Denk niet dat veel mensen het gaat kijken. Zet de livescore wel aan en zap wel ff als ik piepje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.quote:
Precies, goed gedaan door Bosz. Hoe moeilijk kan het nou zijn, zeker in de fase waarin we zitten/zaten zorg je als speler toch dat het aan dat soort dingen niet schort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een groot derde been.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom heeft dit waardeloze AI plaatje drie benen?
Goeie om in de selectie te hebben maar zit sportief hier echt aan zijn top en zou ook niet als 'zekere basisspeler' op de loonlijst moeten staan.quote:
Ik ken IRL wel een aantal mensen wat er ook echt ontzettend veel moeite mee heeft. In de basis zeg je als je vaak te laat komt:"ik vind dit niet belangrijk genoeg om er wat moeite voor te doen om op tijd te komen".quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies, goed gedaan door Bosz. Hoe moeilijk kan het nou zijn, zeker in de fase waarin we zitten/zaten zorg je als speler toch dat het aan dat soort dingen niet schort.
Dat is vooral zuidelijker in Afrika. Marokkanen staan juist bekend om hun micropenissen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een groot derde been.
Vooral, zoals ISVV al zegt, in de fase waarin PSV zich de afgelopen weken vindt. Te laat komen voor de halve finale beker etc, echt heel treurig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken IRL wel een aantal mensen wat er ook echt ontzettend veel moeite mee heeft. In de basis zeg je als je vaak te laat komt:"ik vind dit niet belangrijk genoeg om er wat moeite voor te doen om op tijd te komen".
Ze kunnen het namelijk stuk voor stuk wel, nog niet eentje die ooit zijn vakantievlucht gemist heeft bijvoorbeeld van dat groepje.
Over het algemeen is het geen ramp maar in een professionele setting kan je het niet zomaar laten gaan, zéker niet als topvoetballer.
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral, zoals ISVV al zegt, in de fase waarin PSV zich de afgelopen weken vindt. Te laat komen voor de halve finale beker etc, echt heel treurig.
Hij heeft echt veel talent, en zou zomaar de top kunnen halen als het mee zit, maar een wekker gebruiken is teveel gevraagd oidGeen idee wat er in de jeugd bij PSV mis gaat, maar dit is de zoveelste jongen met een matige discipline.
Het lag volgens Valentijn Driessen aan het feit dat hij graag in de auto zit. Daarom was hij te laat in een bespreking gisteren, een bespreking waarbij alle betrokkenen dus al in het juiste/hetzelfde hotel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.
Is niet het type waar ik dat meteen achter zocht nee, zeker gezien het feit dat hij een echte powerplayer is ipv een voetballer die op zijn talent teert en er de kantjes vanaf loopt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.
Is ook wel zo, maar het is wel teleurstellend te noemen dat een speler na meerdere malen geen verbetering laat zien als het intern aangegeven is. Snap de teleurstelling en opmerkingen van een Perisic en Til een week of 2 geleden nu wel wat beter, als er blijkbaar dit soort dingen in de selectie spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is niet het type waar ik dat meteen achter zocht nee, zeker gezien het feit dat hij een echte powerplayer is ipv een voetballer die op zijn talent teert en er de kantjes vanaf loopt.
Maar goed, dit moet je verder ook niet te groot te maken. Als hij nu nog niet zijn lesje geleerd heeft wordt het iets anders.
Dat is ook afhankelijk van anderen, Ajax had met het huidige aantal punten er vrij dicht op gezeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Het was niet eens top, maar als je deze 70% gewoon wekelijks haalde dan stond je nu al bijna op de platte kar
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Solispolar het volgende:
HoppaAjax punten laten liggen. 6 punten, we krijgen Ajax nog thuis, Ajax moet nog naar Utrecht en speelt nog tegen Twente en ons doelsaldo is niet meer te achterhalen denk ik.
Ik ga voorzichtig een voorspelling doen dat je gewoon kampioen gaat worden als je thuis van Ajax 'gewoon' wint. Want ook de potjes tegen de mindere goden gaat Ajax niet allemaal winnen.
Ik vandaag gezien dat alleen Rotterdam een probleem hoort te kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.
Twente is aangeschoten wild, daar ga je echt niet van verliezen hoor. Die krijgen vandaag nota bene 6-2 pakkie van Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.
Het lag er net iets te dik bovenop hequote:Op zondag 16 maart 2025 19:03 schreef Zorro het volgende:
Ik voorspel dat stiekem Tillmann wordt klaargestoomd om er bij te kunnen zijn over twee weken
Edit: Toch niet zo stiekem lees ik hierboven
Eens, al denk ik dat het heel belangrijk gaat zijn dat het vandaag gelijk is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het lag er net iets te dik bovenop heEr zit nu alweer een stuk meer schwung in het elftal. Met een (nog fittere) Dest en Tillman weer op de 10 zijn we in ieder geval favoriet in de overige wedstrijden; zelfs in de Kuip. Nee, dit is nog niet gespeeld denk ik
Krap wordt het sowieso; maar het fijne is dat je 1 mogelijke verliespartij voor Ajax gewoon in eigen hand hebt. Dan kun je mentaal ook een flinke tik geven natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, al denk ik dat het heel belangrijk gaat zijn dat het vandaag gelijk is geworden.
Als AZ gewonnen had was 1 gelijkspel al voldoende (Ervan uitgaande dat PSV wint maar anders heb je ook geen recht van spreken), nu moet er nog een nederlaag van ajax volgen en ik ben bang dat ze dat niet gaan doen dus worden 2 gelijke spelen noodzakelijk. Wordt krap, zeker omdat je zelf niks mag laten liggen.
Dit ja. Ik had ook wel voor een gelijkspel van Ajax getekend trouwens, was toch wel bang voor een vieze 1-0 met een pingel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Krap wordt het sowieso; maar het fijne is dat je 1 mogelijke verliespartij voor Ajax gewoon in eigen hand hebt. Dan kun je mentaal ook een flinke tik geven natuurlijk.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toeFijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toeFijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
Namen en rugnummers graagquote:Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]Maar die waren toch al kampioen als ik de reacties van de laatste weken moest geloven
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.quote:
dat is ook nog onze plek, dat sommigen dat laf vinden so be it.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef ISVV het volgende:
Maar eh, die Goes zou ik er bij ons graag bij hebben. Heerlijk, zo'n on-Nederlandse verdediger.
Ja, dat zal ook wel inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.
Wat een optimisme.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Solispolar het volgende:
HoppaAjax punten laten liggen. 6 punten, we krijgen Ajax nog thuis, Ajax moet nog naar Utrecht en speelt nog tegen Twente en ons doelsaldo is niet meer te achterhalen denk ik.
Ik ga voorzichtig een voorspelling doen dat je gewoon kampioen gaat worden als je thuis van Ajax 'gewoon' wint. Want ook de potjes tegen de mindere goden gaat Ajax niet allemaal winnen.
Wel lief hoe je al de hele dag iedereen probeert mee te krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een optimisme.
Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.
Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.
Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nogquote:Op maandag 17 maart 2025 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV alles wint worden ze nog kampioen, alleen in de vorm van de afgelopen weken is dat een lastig verhaal.
Ajax gaat namelijk niet meer dan 4 punten verspelen na PSV uit.
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.
Maar dat zijn ze dan weer snel vergeten
In deze vorm verwacht ik geen winst neequote:Op maandag 17 maart 2025 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nog
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.
Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Schrijft @CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesprokenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.
Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
Als je last hebt van frustraties, ga dan bij een psycholoog uithuilen en laat mij erbuiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.
Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.
Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
Je zet jezelf ontzettend voor schut.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.
Als een andere club die krijgt is het per definitie verdiend.
Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zet jezelf ontzettend voor schut.
Nee, dan is Scorpie van forum FOK! met zijn Weghorst pyjama inderdaad het meest objectieve orgaan wat er bestaat!quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.
Als een andere club die krijgt is het per definitie verdiend.
Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.
Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een optimisme.
Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.
Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.
Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden ouwe reus. Zeker nu de VAR (helaas) een grote rol speelt tijdens wedstrijden is de “geluksfactor” als het gaat om discutabele beslissing een stuk minder.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schrijft @:CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesproken
Feit is dat ajax de laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen gekregen heeft ALLEMAAL bij gelijke stand. 4x 0-0, 1x 1-1. Daarbij een makkelijke rode kaart voor GAE waarvan je kan zeggen dat kan altijd wel eens maar gisteren gebeurde dat weer, heel toevallig net nadat ze zelf rood haden gekregen. En die rode kaart kregen ze ook alleen maar omdat de VAR ingreep want Higler dacht dat ie ermee weg zou komen door het snel met geel af te werken.
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…quote:Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat we winnenMet Dest en Tillman.
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.
Echt geweldig.
User @Wotte heeft hier een goed punt, wat denk jij @GGMM ?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.
Bewijs het dan.
Die pingel dan ook onterecht?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.
Bewijs het dan.
Prima, als je er zelf maar 5 maakt dan mag dat zo zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
Ene 'rosa'. Nooit van gehoord verder dus geen idee of die er wat van kan. Denk jeugdspeler ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
Die Lucas Rosa heb ik ook niet veel goeds zien doen voorlopig, dus die zal wel een wereldpot spelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:10 schreef PSVCL het volgende:
PSV'er Tillman weer bij de training, rentree in oefenwedstrijd is deze week al een optie
Malik Tillman maakt flinke vorderingen tijdens zijn eerste trainingen bij PSV. Het is zeker mogelijk dat hij eind deze week in een oefenwedstrijd al zijn rentree gaat maken bij het team van Peter Bosz. PSV werkt in interlandweken regelmatig een vriendschappelijk duel met een collega-profploeg uit België of Nederland af en gaat dat ook deze periode doen. Als Tillman kan spelen, is dat sneller dan verwacht en heeft de medische staf van PSV een goed traject gekozen.
![]()
Maar goed. Puntje bij paaltje heb je 0,0 bewijs voor je stelling en trek je alles uit je reet. Ik ben de minste niet er is dus daadwerkelijk enige onderzoek naar gedaan. Uit een analyse van topwedstrijden (o.a. Spanje, Duitsland, Engeland) blijkt dat thuisspelende clubs vaker worden bevooroordeeld en minder bestraft. Schijnt ook dat een sintelbaan om je veld een negatieve invloed heeft op positieve impact voor het thuisspelende elftal. Waarom? De afstand tussen publiek en scheidsrechter reduceert bias.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.
PSV is altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax, ik had de 3 punten thuis al niet verwacht, denk wel dat Ajax wat volwassener is dan begin van het seizoen, dus het wordt wel een wedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
Wel heerlijk om hem te zien voetballen in de eredivisie, ook al is het voor het verkeerde team. Knap gedaan van PSVquote:
Dan zou je Saibari verwachten.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor interlands naar Azië of Afrika geweest?
Die zat in Niger afgelopen week, wel een teringrijk landje. Maar dat maakt allemaal niet uit want de incubatieperiode van TBC loopt van maanden tot zelfs jaren. Zelfs een test kan pas op z'n vroegst twee weken na besmetting positief zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou je Saibari verwachten.
Neem aan dat de speler in kwestie tegen Ajax niet speelt, dus als er een vreemde omissie is is het wel duidelijk wie het is.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou je Saibari verwachten.
Neem aan dat de speler in kwestie tegen Ajax niet speelt, dus als er een vreemde omissie is is het wel duidelijk wie het is.
Niger please.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]Saibari speelt morgen nog een wedstijd tegen Tanzania, de wedstrijd tegen Niger een paar dagen terug is in Marokko afgewerkt
Daar worden doorgaans substanties via de neus naar binnen gebracht, zelden naar buiten.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:04 schreef mitt het volgende:
Perez zal wel een saaie naam zijn
Misschien dat Veerman een weekendje in Volendam is geweest. Heb je het zo.
Weggegooid geld dat salaris dusquote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de altijd roekeloze Azijnbode is de betreffende PSV'er Lucas Perez.
https://www.telegraaf.nl/(...)ulose-is-lucas-perez
Binnenkort bij God. @KingRolandquote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tuberculose zullen we niet vergeten, maar deze komt in het rijtje anonieme intermezzo's a la Tim Krul bij Ajax.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weggegooid geld dat salaris dus
Geen Nederlander dusquote:Op maandag 24 maart 2025 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zullen het nooit meer vergeten.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weggegooid geld dat salaris dus
Nou, daar ben je klaar mee…quote:Op maandag 24 maart 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
De man met de puntjepuntjes op zijn naam is dus de scheidsrechter dit weekend
De PSV-ers denken "ach, wat stelt het voor" en bij ajax durven ze niet eens aan de wedstrijd te denken, laat staan erover praten.quote:
Ik wilde een topic openen maar Maximus had het al beloofd. Verder kijk ik er naar uit. Zoveel leuks brengt de Nederlandse competitie tegenwoordig niet. De Eerste-Divisie is leuker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
De PSV-ers denken "ach, wat stelt het voor" en bij ajax durven ze niet eens aan de wedstrijd te denken, laat staan erover praten.
Dan krijg je dat
Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.quote:
100 % mee oneens. Als PSV wint staan ze op 3 punten. Het voetbal is allemaal kut, maar het gaat wel ergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.
Beiden schamen zich diep voor wat zich dit jaar heeft afgespeeld op de velden.
Precies. Het wordt nog niet beslist, maar wel belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:
Natuurlijk heb ik ook liever dat PSV wint, maar ook als PSV verliest heb ik morgen een geweldige dag (onvoorziene zaken daargelaten).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
100 % mee oneens. Als PSV wint staan ze op 3 punten. Het voetbal is allemaal kut, maar het gaat wel ergens over.
Als Saibari z'n wekker zet zal dit het wel worden ja. Tillman laatste half uur oid.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:37 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het middenveld morgen. Vraag me af wat Bosz doet. Ik denk Schouten, Saibari en Til en dan Maura op linksback.
Is er niet een supporter die bij hem in de buurt woont die op tijd even kan aanbellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Saibari z'n wekker zet zal dit het wel worden ja. Tillman laatste half uur oid.
Alleen een wonder? Als je wint kom je op 3 puntenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.
Ja joh, prima. Misschien wat scheldende ventjes van 16 die af en toe meedoen met Oost, maar verder niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:48 schreef Pablo84 het volgende:
Is vak ZZ een beetje te doen met 2 kids?
Pfff wat een verspilling van data opslag deze post.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Idd reuze gezellig met iets mindere stoeltjes en faciliteiten maar verder helemaal top. Mooi schuin boven oost ook dus je krijgt de sfeer van psv kant altijd mooi mee. Vermaak me er altijd wel als ik er eens moet zitten @Pablo84quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja joh, prima. Misschien wat scheldende ventjes van 16 die af en toe meedoen met Oost, maar verder niks mis mee.
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Idd. We moeten meer als Wim Kieft denken.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.
Sowieso, ga je druk maken over iets boeiends. Het is voetbal. Leuk hoor, maar als PSV dit jaar geen kampioen wordt ben je dit in oktober weer helemaal vergeten. In the grand scheme of things is het gewoon irrelevant.
Wordt PSV kampioen is dat heel mooi, zo niet dan niet. Zo treurig al die 'volwassenen' die zich druk maken om sport uitslagen.
Dat puntje dat zij tegen AZ hebben gepakt kan denk ik veel verschil maken. Nu mogen ze nog een keer verliezen én gelijkspelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Alleen een wonder? Als je wint kom je op 3 punten
Bijzonder dat jij in mijn post leest dat ik mij druk maak. Ik ga de wedstrijd niet eens kijken (omdat ik iets beters te doen heb, normaliter zou ik wel kijken natuurlijk).quote:Op zondag 30 maart 2025 01:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.
Sowieso, ga je druk maken over iets boeiends. Het is voetbal. Leuk hoor, maar als PSV dit jaar geen kampioen wordt ben je dit in oktober weer helemaal vergeten. In the grand scheme of things is het gewoon irrelevant.
Wordt PSV kampioen is dat heel mooi, zo niet dan niet. Zo treurig al die 'volwassenen' die zich druk maken om sport uitslagen.
Prima ja, zit daar ook vaak. Wel tering veel trappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd reuze gezellig met iets mindere stoeltjes en faciliteiten maar verder helemaal top. Mooi schuin boven oost ook dus je krijgt de sfeer van psv kant altijd mooi mee. Vermaak me er altijd wel als ik er eens moet zitten @:pablo84
Idd begin altijd optimistisch en snel en dan halverwege komt het besef dat conditie slechter is dan je dachtquote:Op zondag 30 maart 2025 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima ja, zit daar ook vaak. Wel tering veel trappen.
Klopt. En PSV moet dan ook al haar potten nog maar zien te winnen (o.a. in de Kuip). In principe is er zelfs bij een verliespartij nog weinig aan de hand voor Ajax. We gaan het meemakenquote:Op zondag 30 maart 2025 06:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat puntje dat zij tegen AZ hebben gepakt kan denk ik veel verschil maken. Nu mogen ze nog een keer verliezen én gelijkspelen.
Andere optie: PSV stond weer eens te slapen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, de scheids trapt in een schwalbe en je staat weer 1-0 achter
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Tja, bij PSV hoef je maar goed uit te breken en en iedere kans van de tegenstander is een doelpunt. En als je zelf rondom de 16 maar ligt te breien tegen een ploeg die op de counter speelt weet je wel hoe het afloopt.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, dat is ook de voornaamste reden. Echter zou je nooit in deze situatie moeten komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Andere optie: PSV stond weer eens te slapen.
Het is ook een onderdeel van voetbal waar je helaas mee om dient te gaan. Als een van de verkeerd toegekende inworpen had geresulteerd in een PSV-goal, hadden er ook weer mensen boos geweest. Zo gaat dat eenmaal.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de voornaamste reden. Echter zou je nooit in deze situatie moeten komen.
Klopt, neemt niet weg dat het vrij vervelend is als daar, tot nu toe, de enige goal van de wedstrijd uit valt.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook een onderdeel van voetbal waar je helaas mee om dient te gaan. Als een van de verkeerd toegekende inworpen had geresulteerd in een PSV-goal, hadden er ook weer mensen boos geweest. Zo gaat dat eenmaal.
Had je iets anders verwacht van de scheids?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is niet enkel de schuld van de scheids, want PSV speelt weer eens als een natte krant. Het helpt echter allemaal niet mee.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van de scheids?
Daarom 'helaas'.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat het vrij vervelend is als daar, tot nu toe, de enige goal van de wedstrijd uit valt.
Laten we eerlijk zijn. Zelf creërt PSV niets. Rondom de 16 niet een schot op doel. Het is allemaal gebrei dat doodloopt.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van de scheids?
Tweede worden kan nog een probleem zijn als je nog tegen Feyenoord en Twente beide uit moet spelen. Zeker aangezien hoe makkelijk ze doelpunten tegen krijgen en zelf te veel kansen missen en of nu tegen Ajax nauwelijks kansen creëren.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal overigens echt blij zijn als dit seizoen voorbij is, wat een ontiegelijk kut team is dit geworden in recordtijd. Heel snel schoon schip maken en opnieuw beginnen, zelfs tegen dit soort teams gewoon niets weten te creeren.
Ik ga er vanuit dat ze geen 2de worden, kan het enkel meevallen. Dit PSV is in staat om iedere wedstrijd te verliezen, en Feyenoord krijgt langzaamaan hun spelers weer fit terug.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tweede worden kan nog een probleem zijn als je nog tegen Feyenoord en Twente beide uit moet spelen. Zeker aangezien hoe makkelijk ze doelpunten tegen krijgen en zelf te veel kansen missen en of nu tegen Ajax nauwelijks kansen creëren.
Achteraf makkelijk lullen, maar die had je samen met Bakayoko echt moeten verkopen afgelopen zomer. Daar hebben we ongelofelijk veel geld op verloren.quote:
Ja, ik heb al eerder geconstateerd dat onder Bosz dit niet meer gaat lopen. Hopelijk halen ze iig nog CL. En daar ben ik nog steeds niet zeker van.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Zelf creërt PSV niets. Rondom de 16 niet een schot op doel. Het is allemaal gebrei dat doodloopt.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Alleen een wonder? Als je wint...
Veerkutje alweer in de kleedkamer achtergebleven. De Nederlandse Toni Kroos mag komende zomer van geluk spreken als VFL Bochum nog interesse in hem heeftquote:Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk lullen, maar die had je samen met Bakayoko echt moeten verkopen afgelopen zomer. Daar hebben we ongelofelijk veel geld op verloren.
Die heeft sinds z'n blessure wel echt 3 stappen achteruit gedaan ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veerkutje alweer in de kleedkamer achtergebleven. De Nederlandse Toni Kroos mag komende zomer van geluk spreken als VFL Bochum nog interesse in hem heeft
Zou die nu nog zitten te huilen, of is hij al zelfregulerend paling aan het roken.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heeft sinds z'n blessure wel echt 3 stappen achteruit gedaan ja.
Eens, als ze de tweede plek weten te behouden doen ze het goed.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze geen 2de worden, kan het enkel meevallen. Dit PSV is in staat om iedere wedstrijd te verliezen, en Feyenoord krijgt langzaamaan hun spelers weer fit terug.
Vind je?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Eens, als ze de tweede plek weten te behouden doen ze het goed.
Dit psv is ver boven zichzelf uitgestegen en iets teveel in hunzelf gaan geloven, nu vasthouden is al moeilijk zat.quote:
Dus eigenlijk zeg je dat als je het teringgruwelijk slecht doet, maar de gevolgen vallen nog enigszins mee (wat heet, je gooit een zeker kampioenschap in de sloot) doordat Nederland toevallig goed staat op de ranking dan is het eigenlijk nog best goed?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Aangezien de tweede seizoenshelfd wel.
Gewoon goed in de spiegel kijken ipv iemand anders de schuld gevenquote:
Neequote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gewoon goed in de spiegel kijken ipv iemand anders de schuld geven
Dat is tegen deze user trekken aan een dood paardquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gewoon goed in de spiegel kijken ipv iemand anders de schuld geven
Dat is ook van 2 maanden oid, daarna is het allemaal vrij triest geweest.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef Zorro het volgende:
Och, als je in deze situatie deze wedstrijd niet wint verdien je ook geen kampioenschap. ongeacht hoe je eerder gespeeld hebt.
Zo makkelijk was het blijkbaar allemaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, dit seizoen is klaar, kunnen er eindelijk koppen rollen. Onbestaanbaar dat je het 'makkelijkste' kampioenschap van de eeuw niet weet te winnen.
Brands, Stewart en Bosz eruit en misschien is er volgend seizoen nog wat mogelijk als je om Tillman, Dest, Schouten, Pepi en als die nog een jaar wil blijven Perisic heen kunt bouwen. De rest van de basis moet je zo snel mogelijk zien te lozen, wat een slappe hap zeg. Luuk kun je nog houden als pinchhitter.
Laten we eerst nog even de CL-miljoenen pakken, want dat wordt nog lastig zat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, dit seizoen is klaar, kunnen er eindelijk koppen rollen. Onbestaanbaar dat je het 'makkelijkste' kampioenschap van de eeuw niet weet te winnen.
Brands, Stewart en Bosz eruit en misschien is er volgend seizoen nog wat mogelijk als je om Tillman, Dest, Schouten, Pepi en als die nog een jaar wil blijven Perisic heen kunt bouwen. De rest van de basis moet je zo snel mogelijk zien te lozen, wat een slappe hap zeg. Luuk kun je nog houden als pinchhitter.
https://www.politie.nl/in(...)k-aangifte-doen.htmlquote:Op zondag 30 maart 2025 16:05 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon rood pakken nu, klaassen k.o trappen
Precies de reden waarom er koppen moeten rollen binnen PSV, maar dat begreep je zelf ook welquote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zo makkelijk was het blijkbaar allemaal niet.
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Die kun je vergeten.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we eerst nog even de CL-miljoenen pakken, want dat wordt nog lastig zat.
Aangezien je nu nergens meer om speelt lijkt me dat wel handig ja, tenzij je nog langer wil wachten met de zoektocht starten naar een nieuwe AD, TD en coach.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
PSV moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
16 punten uit de laatste 12 wedstrijden.quote:
Godverdomme, dat je hier ff komt trollen snap ik maar als dit dan hetgeen is waar je mee op de proppen komt ben je afquote:
Haal types als Fitz-Jim, Brobbey, Wijndal, Edvardsen en wellicht kan het wat worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
PSV moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Mickey Mouse League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Brubbiequote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Haal types als Fitz-Jim, Brobbey, Wijndal, Edvardsen en wellicht kan het wat worden.
Ik zou plek 2 nog niet als binnen beschouwenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aangezien je nu nergens meer om speelt lijkt me dat wel handig ja, tenzij je nog langer wil wachten met de zoektocht starten naar een nieuwe AD, TD en coach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |