Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een optimisme.
Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.
Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.
Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden ouwe reus. Zeker nu de VAR (helaas) een grote rol speelt tijdens wedstrijden is de “geluksfactor” als het gaat om discutabele beslissing een stuk minder.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schrijft @:CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesproken
Feit is dat ajax de laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen gekregen heeft ALLEMAAL bij gelijke stand. 4x 0-0, 1x 1-1. Daarbij een makkelijke rode kaart voor GAE waarvan je kan zeggen dat kan altijd wel eens maar gisteren gebeurde dat weer, heel toevallig net nadat ze zelf rood haden gekregen. En die rode kaart kregen ze ook alleen maar omdat de VAR ingreep want Higler dacht dat ie ermee weg zou komen door het snel met geel af te werken.
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…quote:Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat we winnenMet Dest en Tillman.
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.
Echt geweldig.
User @Wotte heeft hier een goed punt, wat denk jij @GGMM ?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.
Bewijs het dan.
Die pingel dan ook onterecht?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.
Bewijs het dan.
Prima, als je er zelf maar 5 maakt dan mag dat zo zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
Ene 'rosa'. Nooit van gehoord verder dus geen idee of die er wat van kan. Denk jeugdspeler ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
Die Lucas Rosa heb ik ook niet veel goeds zien doen voorlopig, dus die zal wel een wereldpot spelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:10 schreef PSVCL het volgende:
PSV'er Tillman weer bij de training, rentree in oefenwedstrijd is deze week al een optie
Malik Tillman maakt flinke vorderingen tijdens zijn eerste trainingen bij PSV. Het is zeker mogelijk dat hij eind deze week in een oefenwedstrijd al zijn rentree gaat maken bij het team van Peter Bosz. PSV werkt in interlandweken regelmatig een vriendschappelijk duel met een collega-profploeg uit België of Nederland af en gaat dat ook deze periode doen. Als Tillman kan spelen, is dat sneller dan verwacht en heeft de medische staf van PSV een goed traject gekozen.
![]()
Maar goed. Puntje bij paaltje heb je 0,0 bewijs voor je stelling en trek je alles uit je reet. Ik ben de minste niet er is dus daadwerkelijk enige onderzoek naar gedaan. Uit een analyse van topwedstrijden (o.a. Spanje, Duitsland, Engeland) blijkt dat thuisspelende clubs vaker worden bevooroordeeld en minder bestraft. Schijnt ook dat een sintelbaan om je veld een negatieve invloed heeft op positieve impact voor het thuisspelende elftal. Waarom? De afstand tussen publiek en scheidsrechter reduceert bias.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.
PSV is altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax, ik had de 3 punten thuis al niet verwacht, denk wel dat Ajax wat volwassener is dan begin van het seizoen, dus het wordt wel een wedstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |