abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217083686
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een optimisme.

Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.

Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.

Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat we winnen :) Met Dest en Tillman.
pi_217083690
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden ouwe reus. Zeker nu de VAR (helaas) een grote rol speelt tijdens wedstrijden is de “geluksfactor” als het gaat om discutabele beslissing een stuk minder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2025 12:33:38 ]
pi_217085150
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef Zorro het volgende:

[..]
Schrijft @:CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesproken

Feit is dat ajax de laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen gekregen heeft ALLEMAAL bij gelijke stand. 4x 0-0, 1x 1-1. Daarbij een makkelijke rode kaart voor GAE waarvan je kan zeggen dat kan altijd wel eens maar gisteren gebeurde dat weer, heel toevallig net nadat ze zelf rood haden gekregen. En die rode kaart kregen ze ook alleen maar omdat de VAR ingreep want Higler dacht dat ie ermee weg zou komen door het snel met geel af te werken.
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.
pi_217085271
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als je thuis niet van dit Ajax wint dan is het ook maar beter dat je gewoon 2de wordt; want dan ben je echt mokerslecht.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat we winnen :) Met Dest en Tillman.
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
  FOK!fotograaf maandag 17 maart 2025 @ 15:36:11 #130
842 Zorro
Z
pi_217085391
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:07 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik wacht nog altijd op de data die je hypothese onderbouwen anders kan ik ook wel roepen dat mijn lul 23 centimer is zonder dat ik 'm tafel slinger.
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.

Echt geweldig.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217085429
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:36 schreef Zorro het volgende:

[..]
Scoreverloop is gewoon op te zoeken op internet hoor. Daar staat meestal ook bij of het een strafschop is. En als je echt een luxe site hebt staan zelfs gemiste strafschoppen erbij. En kaarten.

Echt geweldig.
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.

Bewijs het dan.
pi_217085475
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zegt toch geen hol of een strafschop conform spelregels is of niet. Slinger 'm nou op tafel. Ajax wordt voorgetrokken en dit is schijnbaar moeiteloos te bewijzen.

Bewijs het dan.
User @Wotte heeft hier een goed punt, wat denk jij @GGMM ?
  maandag 17 maart 2025 @ 17:16:12 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217086116
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik sluit anders niet uit dat je een onterechte rode kaart en pingel tegen krijgt…
Die pingel dan ook onterecht?
pi_217086131
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
vast wel. KnJb
  FOK!fotograaf maandag 17 maart 2025 @ 18:03:34 #135
842 Zorro
Z
pi_217086545
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Wotte het volgende:

[..]

Bewijs het dan.
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217086586
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Prima, als je er zelf maar 5 maakt dan mag dat zo zijn.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 18:13:40 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217086615
Grimmige sfeer.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 18:14:01 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217086621
Ben blij als dit seizoen erop zit!
What can change the nature of a man?
pi_217087139
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
pi_217087388
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel mooi kut dat Gaaei niet kan spelen tegen PSV. Dikke kans dat er nu iemand op zijn plek komt die wel kan verdedigen natuurlijk.
Ene 'rosa'. Nooit van gehoord verder dus geen idee of die er wat van kan. Denk jeugdspeler ofzo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 19:33:47 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217087420
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
Die Lucas Rosa heb ik ook niet veel goeds zien doen voorlopig, dus die zal wel een wereldpot spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217090282
PSV'er Tillman weer bij de training, rentree in oefenwedstrijd is deze week al een optie
Malik Tillman maakt flinke vorderingen tijdens zijn eerste trainingen bij PSV. Het is zeker mogelijk dat hij eind deze week in een oefenwedstrijd al zijn rentree gaat maken bij het team van Peter Bosz. PSV werkt in interlandweken regelmatig een vriendschappelijk duel met een collega-profploeg uit België of Nederland af en gaat dat ook deze periode doen. Als Tillman kan spelen, is dat sneller dan verwacht en heeft de medische staf van PSV een goed traject gekozen.

_O_ _O_
pi_217090433
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Pingel voor Ajax? Altijd. ;)
pi_217090448
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:10 schreef PSVCL het volgende:
PSV'er Tillman weer bij de training, rentree in oefenwedstrijd is deze week al een optie
Malik Tillman maakt flinke vorderingen tijdens zijn eerste trainingen bij PSV. Het is zeker mogelijk dat hij eind deze week in een oefenwedstrijd al zijn rentree gaat maken bij het team van Peter Bosz. PSV werkt in interlandweken regelmatig een vriendschappelijk duel met een collega-profploeg uit België of Nederland af en gaat dat ook deze periode doen. Als Tillman kan spelen, is dat sneller dan verwacht en heeft de medische staf van PSV een goed traject gekozen.

_O_ _O_
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.
pi_217090573
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2025 18:03 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat ze onterecht zijn. Ik zeg dat ze ze heel makkelijk krijgen. Genoeg gevallen waar je ook niet kan fluiten en er ook discussie zal zijn maar ook geen eensgezindheid. Maar waar het bij vooral kleinere teams nogal eens wordt afgedaan met "niet zwaar genoeg" is dat bij hen zelden tot nooit het geval. En die rode kaarten gisteren... De ene die rood verdient eerst geel geven en de andere die niks verkeerd doet zo snel zijn tweede geel geven zonder even na te denken. Maar ik moet toegeven, dat kan ook gewoon aan de incompetentie van Higler liggen, dat is dan wel weer zo.
Maar goed. Puntje bij paaltje heb je 0,0 bewijs voor je stelling en trek je alles uit je reet. Ik ben de minste niet er is dus daadwerkelijk enige onderzoek naar gedaan. Uit een analyse van topwedstrijden (o.a. Spanje, Duitsland, Engeland) blijkt dat thuisspelende clubs vaker worden bevooroordeeld en minder bestraft. Schijnt ook dat een sintelbaan om je veld een negatieve invloed heeft op positieve impact voor het thuisspelende elftal. Waarom? De afstand tussen publiek en scheidsrechter reduceert bias.

Blijkt dus dat scheidsrechters mensen zijn die onder sociale druk verkeerde beslissingen nemen.
pi_217090720
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:29 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dacht echt dat ze een rookgordijn op aan het trekken waren m.b.t. dat niet spelen tegen Ajax.
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
  dinsdag 18 maart 2025 @ 06:53:02 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217091181
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb je niet echt nodig tegen dit ajax, die gasten kunnen er niks van zonder hulp van de arbitrage/var.
Vandaar dat ze in Europa ,waar de arbitrage/var objectief is, bijna alles hebben verloren
PSV is altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax, ik had de 3 punten thuis al niet verwacht, denk wel dat Ajax wat volwassener is dan begin van het seizoen, dus het wordt wel een wedstrijd.
  Redactie Sport dinsdag 18 maart 2025 @ 11:33:33 #148
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217093316
Schouten heeft dus ook tijden doorgespeeld met blessure omdat Bosz Land maar niet durft te brengen. Waarom speelt ie dan bijvoorbeeld Arsenal uit? Ik vind dat maar raar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217093410
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O-
pi_217102779
'Soon..' Twittert Tillman.

Die is er gewoon bij tegen Ajax natuurlijk. Dus met zowel Dest als Tillman tegen Ajax. Het enige wapen wat je dan eigenlijk nog mist is een fitte Pepi; maar goed.

Als Ajax over 2 weken wint in Eindhoven dan leg ik me er ook bij neer en is het wat mij betreft de terechte kampioen. Als je dan 2x in 1 seizoen van de koploper verliest dan kun je er verder ook weinig over zeggen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')