quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toeFijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
Namen en rugnummers graagquote:Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]Maar die waren toch al kampioen als ik de reacties van de laatste weken moest geloven
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.quote:
dat is ook nog onze plek, dat sommigen dat laf vinden so be it.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef ISVV het volgende:
Maar eh, die Goes zou ik er bij ons graag bij hebben. Heerlijk, zo'n on-Nederlandse verdediger.
Ja, dat zal ook wel inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.
Wat een optimisme.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Solispolar het volgende:
HoppaAjax punten laten liggen. 6 punten, we krijgen Ajax nog thuis, Ajax moet nog naar Utrecht en speelt nog tegen Twente en ons doelsaldo is niet meer te achterhalen denk ik.
Ik ga voorzichtig een voorspelling doen dat je gewoon kampioen gaat worden als je thuis van Ajax 'gewoon' wint. Want ook de potjes tegen de mindere goden gaat Ajax niet allemaal winnen.
Wel lief hoe je al de hele dag iedereen probeert mee te krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toeFijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een optimisme.
Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.
Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.
Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nogquote:Op maandag 17 maart 2025 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV alles wint worden ze nog kampioen, alleen in de vorm van de afgelopen weken is dat een lastig verhaal.
Ajax gaat namelijk niet meer dan 4 punten verspelen na PSV uit.
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.
Maar dat zijn ze dan weer snel vergeten
In deze vorm verwacht ik geen winst neequote:Op maandag 17 maart 2025 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nog
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.
Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Schrijft @CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesprokenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.
Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
Als je last hebt van frustraties, ga dan bij een psycholoog uithuilen en laat mij erbuiten.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.
Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.
Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
Je zet jezelf ontzettend voor schut.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.
Als een andere club die krijgt is het per definitie verdiend.
Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zet jezelf ontzettend voor schut.
Nee, dan is Scorpie van forum FOK! met zijn Weghorst pyjama inderdaad het meest objectieve orgaan wat er bestaat!quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.
Als een andere club die krijgt is het per definitie verdiend.
Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |