abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217077553
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toe _O- Fijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
:')
pi_217077558
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
:? Maar die waren toch al kampioen als ik de reacties van de laatste weken moest geloven

Namen en rugnummers graag :)
pi_217077598
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.
pi_217077659
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
_O-
pi_217077700
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef ISVV het volgende:

[..]
Vind de Ajacieden hier juist opvallend bescheiden. In mijn omgeving zijn er een paar met een redelijk grote mond. Maar goed, dat zijn dan ook boertjes uit de provincie die een keer in de vijf jaar in het stadion komen en geen eckte eckte.
dat is ook nog onze plek, dat sommigen dat laf vinden so be it.

Heb goede hoop, maar zal er gewoon om spannen. En na afgelopen 2 jaar, deze selectie en het spel in veel wedstrijden is 2e en dus cl volgend naar een goede prestatie. Wat verder voor mij niks afdoet aan de ambitie, kampioen worden.
pi_217077713
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O-
geen dus, verrassend :)
pi_217077794
Maar eh, die Goes zou ik er bij ons graag bij hebben. Heerlijk, zo'n on-Nederlandse verdediger.
  zondag 16 maart 2025 @ 20:21:41 #108
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217077970
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef ISVV het volgende:
Maar eh, die Goes zou ik er bij ons graag bij hebben. Heerlijk, zo'n on-Nederlandse verdediger.
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.
pi_217078072
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Die zullen daar 15-20 miljoen voor vragen dus dat kan elke Nederlandse topclub vergeten.
Ja, dat zal ook wel inderdaad :') maar is echt het type dat wij missen.
pi_217078662
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Solispolar het volgende:
Hoppa :) Ajax punten laten liggen. 6 punten, we krijgen Ajax nog thuis, Ajax moet nog naar Utrecht en speelt nog tegen Twente en ons doelsaldo is niet meer te achterhalen denk ik.

Ik ga voorzichtig een voorspelling doen dat je gewoon kampioen gaat worden als je thuis van Ajax 'gewoon' wint. Want ook de potjes tegen de mindere goden gaat Ajax niet allemaal winnen.
Wat een optimisme.

Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.

Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.

Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
pi_217078865
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toe _O- Fijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
Wel lief hoe je al de hele dag iedereen probeert mee te krijgen.
pi_217081509
laatste strohalm zondag na juillie walgelike vertoningen na de winterstop....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217081553
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een optimisme.

Tegen AZ (veel betere selectie) redden ze gewoon een punt. Niet in het minst doordat AZ gewoon genaaid wordt doordat de VAR niet ingrijpt bij die onterechte 2e gele kaart.

Ajax heeft op dit moment werkelijk iedere wedstrijd storm mee.

Je moet eerst nog maar van ze winnen thuis. Lastig zat.
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.

Maar dat zijn ze dan weer snel vergeten ;)
  Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 09:04:06 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217081955
Als PSV alles wint worden ze nog kampioen, alleen in de vorm van de afgelopen weken is dat een lastig verhaal.

Ajax gaat namelijk niet meer dan 4 punten verspelen na PSV uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 maart 2025 @ 09:05:32 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217081966
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV alles wint worden ze nog kampioen, alleen in de vorm van de afgelopen weken is dat een lastig verhaal.

Ajax gaat namelijk niet meer dan 4 punten verspelen na PSV uit.
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nog :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217081980
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 08:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het zat anders ook niet tegen bij de gespaarde Belic en een levensgrote kans die Higler om zeep helpt vanwege geen voordeel.

Maar dat zijn ze dan weer snel vergeten ;)
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.

Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @VEM2012 heeft hier ook een handje van.

[ Bericht 0% gewijzigd door CR7 op 17-03-2025 09:22:48 ]
  Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 10:02:50 #117
pi_217082478
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:05 schreef Caland het volgende:

[..]
En voor PSV wacht het onvermijdelijke verlies in de Kuip nog :)
In deze vorm verwacht ik geen winst nee
pi_217083045
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik snap nooit dat supporters achteraf niet gewoon kunnen toegeven dat ze enorm mazzel hebben gehad. Ajax is dit jaar bijvoorbeeld echt enorm gematst waardoor ze zeker 8 punten meer hebben dan als de scheids wel normaal zijn werk zou hebben gedaan. De hele voetbalwereld is het hier mee eens.

Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.

Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
  FOK!fotograaf maandag 17 maart 2025 @ 11:33:14 #119
842 Zorro
Z
pi_217083116
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:

[..]
Allemaal dat leuk en aardig dat iedereen er eens mee is maakt het nog niet waar. Harde data voor dit sentiment heeft nog niet iemand kunnen overleggen. Lijkt me best prima te kwantificeren en dan eens vergelijken. Anders blijft het wat is subjectieve geneuzel uit de onderbuik. Die acht punten zijn ook gewoon uit de lucht gegrepen.

Nu blaat men elkaar enkel na dat de boer het ene schaap anders scheert dan de andere.
Schrijft @CR7 een keer wat zinnigs hier, wordt ie nog tegengesproken

Feit is dat ajax de laatste 10 wedstrijden 5 strafschoppen gekregen heeft ALLEMAAL bij gelijke stand. 4x 0-0, 1x 1-1. Daarbij een makkelijke rode kaart voor GAE waarvan je kan zeggen dat kan altijd wel eens maar gisteren gebeurde dat weer, heel toevallig net nadat ze zelf rood haden gekregen. En die rode kaart kregen ze ook alleen maar omdat de VAR ingreep want Higler dacht dat ie ermee weg zou komen door het snel met geel af te werken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217083499
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:07 schreef CR7 het volgende:

[..]

Maakt verder niet uit, af en toe zit het wat meer mee dan andere jaren. Bij Ajax iets vaker. Dat is nou eenmaal hoe de verhoudingen zijn. Maar geef het dan als supporter ook gewoon eerlijk toe. Dat halsstarrig vasthouden aan dat het eerlijke beslissingen zijn. Alsof het nog kan worden teruggedraaid ofzo. @:VEM2012 heeft hier ook een handje van.
Als je last hebt van frustraties, ga dan bij een psycholoog uithuilen en laat mij erbuiten.
pi_217083585
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:

[..]

Als Ajax een penalty krijgt is het per definitie geluk.
Als een andere club die krijgt is het per definitie verdiend.

Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
  Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 12:21:50 #122
pi_217083612
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo rolt de media nu eenmaal en je hebt dan kritische, objectieve denkers nodig die verder kijken dan het nu.nl artikeltje. Maar ja, objectieve mensen zijn er nu eenmaal niet te vinden als het over De Grootste Club Van Nederland: Ajax gaat.
Je zet jezelf ontzettend voor schut.
pi_217083661
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je zet jezelf ontzettend voor schut.
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.
pi_217083678
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dan is Scorpie van forum FOK! met zijn Weghorst pyjama inderdaad het meest objectieve orgaan wat er bestaat!
  Redactie Sport maandag 17 maart 2025 @ 12:31:10 #125
pi_217083680
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie dat je het niet eens bent met mijn observatie. Dat mag. Het is een vrij forum. Je bent een sympathieke geest. Ik mag jou wel.
Ik ben niet zo van het 'de scheidsrechters/media bevoordelen club x'-narratief nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')