Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of PSV het aantal tegengoals onder de 5 kan houden.
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:42 schreef De_Bok het volgende:
[..]
Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.
Snapt niemand nog . Hij en Babadi.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je weet het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spanning loopt me dun door de broek Scrummie. Kunnen de Eindhovenaren het nog omdraaien?!
Denk niet dat veel mensen het gaat kijken. Zet de livescore wel aan en zap wel ff als ik piepje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.quote:
Precies, goed gedaan door Bosz. Hoe moeilijk kan het nou zijn, zeker in de fase waarin we zitten/zaten zorg je als speler toch dat het aan dat soort dingen niet schort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een groot derde been.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom heeft dit waardeloze AI plaatje drie benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |