Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of PSV het aantal tegengoals onder de 5 kan houden.
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:42 schreef De_Bok het volgende:
[..]
Gezien beide clubs hun derde elftal gaan opstellen wordt dat misschien nog wel lastig.
Snapt niemand nog . Hij en Babadi.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een gozer als Land dan geen kans krijgt maar maandag 60 minuten bij Jong staat te ballen.
Je weet het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spanning loopt me dun door de broek Scrummie. Kunnen de Eindhovenaren het nog omdraaien?!
Denk niet dat veel mensen het gaat kijken. Zet de livescore wel aan en zap wel ff als ik piepje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.quote:
Precies, goed gedaan door Bosz. Hoe moeilijk kan het nou zijn, zeker in de fase waarin we zitten/zaten zorg je als speler toch dat het aan dat soort dingen niet schort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je voor ‘de zoveelste keer’ te laat komt ben je ook wel vrij onprofessioneel. Nu zit je ook nog eens in hetzelfde hotel, dat is wel echt heel treurig.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een groot derde been.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom heeft dit waardeloze AI plaatje drie benen?
Goeie om in de selectie te hebben maar zit sportief hier echt aan zijn top en zou ook niet als 'zekere basisspeler' op de loonlijst moeten staan.quote:
Ik ken IRL wel een aantal mensen wat er ook echt ontzettend veel moeite mee heeft. In de basis zeg je als je vaak te laat komt:"ik vind dit niet belangrijk genoeg om er wat moeite voor te doen om op tijd te komen".quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Precies, goed gedaan door Bosz. Hoe moeilijk kan het nou zijn, zeker in de fase waarin we zitten/zaten zorg je als speler toch dat het aan dat soort dingen niet schort.
Dat is vooral zuidelijker in Afrika. Marokkanen staan juist bekend om hun micropenissen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een groot derde been.
Vooral, zoals ISVV al zegt, in de fase waarin PSV zich de afgelopen weken vindt. Te laat komen voor de halve finale beker etc, echt heel treurig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken IRL wel een aantal mensen wat er ook echt ontzettend veel moeite mee heeft. In de basis zeg je als je vaak te laat komt:"ik vind dit niet belangrijk genoeg om er wat moeite voor te doen om op tijd te komen".
Ze kunnen het namelijk stuk voor stuk wel, nog niet eentje die ooit zijn vakantievlucht gemist heeft bijvoorbeeld van dat groepje.
Over het algemeen is het geen ramp maar in een professionele setting kan je het niet zomaar laten gaan, zéker niet als topvoetballer.
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral, zoals ISVV al zegt, in de fase waarin PSV zich de afgelopen weken vindt. Te laat komen voor de halve finale beker etc, echt heel treurig.
Hij heeft echt veel talent, en zou zomaar de top kunnen halen als het mee zit, maar een wekker gebruiken is teveel gevraagd oidGeen idee wat er in de jeugd bij PSV mis gaat, maar dit is de zoveelste jongen met een matige discipline.
Het lag volgens Valentijn Driessen aan het feit dat hij graag in de auto zit. Daarom was hij te laat in een bespreking gisteren, een bespreking waarbij alle betrokkenen dus al in het juiste/hetzelfde hotel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.
Is niet het type waar ik dat meteen achter zocht nee, zeker gezien het feit dat hij een echte powerplayer is ipv een voetballer die op zijn talent teert en er de kantjes vanaf loopt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben echt verrast over dat dit bij Saibari speelt, eigenlijk. Hij kwam bij mij juist heel correct en okay over. Is ook al 24 dus je kunt het niet op de leeftijd gooien mee.
Is ook wel zo, maar het is wel teleurstellend te noemen dat een speler na meerdere malen geen verbetering laat zien als het intern aangegeven is. Snap de teleurstelling en opmerkingen van een Perisic en Til een week of 2 geleden nu wel wat beter, als er blijkbaar dit soort dingen in de selectie spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is niet het type waar ik dat meteen achter zocht nee, zeker gezien het feit dat hij een echte powerplayer is ipv een voetballer die op zijn talent teert en er de kantjes vanaf loopt.
Maar goed, dit moet je verder ook niet te groot te maken. Als hij nu nog niet zijn lesje geleerd heeft wordt het iets anders.
Dat is ook afhankelijk van anderen, Ajax had met het huidige aantal punten er vrij dicht op gezeten.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
Het was niet eens top, maar als je deze 70% gewoon wekelijks haalde dan stond je nu al bijna op de platte kar
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Solispolar het volgende:
HoppaAjax punten laten liggen. 6 punten, we krijgen Ajax nog thuis, Ajax moet nog naar Utrecht en speelt nog tegen Twente en ons doelsaldo is niet meer te achterhalen denk ik.
Ik ga voorzichtig een voorspelling doen dat je gewoon kampioen gaat worden als je thuis van Ajax 'gewoon' wint. Want ook de potjes tegen de mindere goden gaat Ajax niet allemaal winnen.
Ik vandaag gezien dat alleen Rotterdam een probleem hoort te kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.
Twente is aangeschoten wild, daar ga je echt niet van verliezen hoor. Die krijgen vandaag nota bene 6-2 pakkie van Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We mogen zelf ook nog een paar kutpotten afwerken in Rotterdam en Enschede, bijvoorbeeld.
Het lag er net iets te dik bovenop hequote:Op zondag 16 maart 2025 19:03 schreef Zorro het volgende:
Ik voorspel dat stiekem Tillmann wordt klaargestoomd om er bij te kunnen zijn over twee weken
Edit: Toch niet zo stiekem lees ik hierboven
Eens, al denk ik dat het heel belangrijk gaat zijn dat het vandaag gelijk is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het lag er net iets te dik bovenop heEr zit nu alweer een stuk meer schwung in het elftal. Met een (nog fittere) Dest en Tillman weer op de 10 zijn we in ieder geval favoriet in de overige wedstrijden; zelfs in de Kuip. Nee, dit is nog niet gespeeld denk ik
Krap wordt het sowieso; maar het fijne is dat je 1 mogelijke verliespartij voor Ajax gewoon in eigen hand hebt. Dan kun je mentaal ook een flinke tik geven natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eens, al denk ik dat het heel belangrijk gaat zijn dat het vandaag gelijk is geworden.
Als AZ gewonnen had was 1 gelijkspel al voldoende (Ervan uitgaande dat PSV wint maar anders heb je ook geen recht van spreken), nu moet er nog een nederlaag van ajax volgen en ik ben bang dat ze dat niet gaan doen dus worden 2 gelijke spelen noodzakelijk. Wordt krap, zeker omdat je zelf niks mag laten liggen.
Dit ja. Ik had ook wel voor een gelijkspel van Ajax getekend trouwens, was toch wel bang voor een vieze 1-0 met een pingel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Krap wordt het sowieso; maar het fijne is dat je 1 mogelijke verliespartij voor Ajax gewoon in eigen hand hebt. Dan kun je mentaal ook een flinke tik geven natuurlijk.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef Solispolar het volgende:
De stress in het Ajax topic neemt al behoorlijk toeFijn weekend jongens, op naar Ajax over 14 dagen! Dan nog 3 puntjes met 7 potten te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |