Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.quote:
100 % mee oneens. Als PSV wint staan ze op 3 punten. Het voetbal is allemaal kut, maar het gaat wel ergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.
Beiden schamen zich diep voor wat zich dit jaar heeft afgespeeld op de velden.
Precies. Het wordt nog niet beslist, maar wel belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:
Natuurlijk heb ik ook liever dat PSV wint, maar ook als PSV verliest heb ik morgen een geweldige dag (onvoorziene zaken daargelaten).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
100 % mee oneens. Als PSV wint staan ze op 3 punten. Het voetbal is allemaal kut, maar het gaat wel ergens over.
Als Saibari z'n wekker zet zal dit het wel worden ja. Tillman laatste half uur oid.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:37 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het middenveld morgen. Vraag me af wat Bosz doet. Ik denk Schouten, Saibari en Til en dan Maura op linksback.
Is er niet een supporter die bij hem in de buurt woont die op tijd even kan aanbellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Saibari z'n wekker zet zal dit het wel worden ja. Tillman laatste half uur oid.
Alleen een wonder? Als je wint kom je op 3 puntenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV supporters weten dat de titel is vergooid en alleen een wonder dat nog ongedaan kan maken en dat Ajax supporters weten dat de selectie van Ajax zo mokerslecht is dat ook Ajax de riante positie nog kan vergooien als een VAR een keer besluit om Ajax niet te helpen.
Ja joh, prima. Misschien wat scheldende ventjes van 16 die af en toe meedoen met Oost, maar verder niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:48 schreef Pablo84 het volgende:
Is vak ZZ een beetje te doen met 2 kids?
Pfff wat een verspilling van data opslag deze post.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Idd reuze gezellig met iets mindere stoeltjes en faciliteiten maar verder helemaal top. Mooi schuin boven oost ook dus je krijgt de sfeer van psv kant altijd mooi mee. Vermaak me er altijd wel als ik er eens moet zitten @Pablo84quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja joh, prima. Misschien wat scheldende ventjes van 16 die af en toe meedoen met Oost, maar verder niks mis mee.
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Idd. We moeten meer als Wim Kieft denken.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.
Sowieso, ga je druk maken over iets boeiends. Het is voetbal. Leuk hoor, maar als PSV dit jaar geen kampioen wordt ben je dit in oktober weer helemaal vergeten. In the grand scheme of things is het gewoon irrelevant.
Wordt PSV kampioen is dat heel mooi, zo niet dan niet. Zo treurig al die 'volwassenen' die zich druk maken om sport uitslagen.
Dat puntje dat zij tegen AZ hebben gepakt kan denk ik veel verschil maken. Nu mogen ze nog een keer verliezen én gelijkspelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Alleen een wonder? Als je wint kom je op 3 punten
Bijzonder dat jij in mijn post leest dat ik mij druk maak. Ik ga de wedstrijd niet eens kijken (omdat ik iets beters te doen heb, normaliter zou ik wel kijken natuurlijk).quote:Op zondag 30 maart 2025 01:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo moe van dit soort cognitieve dissonantie posts.
Sowieso, ga je druk maken over iets boeiends. Het is voetbal. Leuk hoor, maar als PSV dit jaar geen kampioen wordt ben je dit in oktober weer helemaal vergeten. In the grand scheme of things is het gewoon irrelevant.
Wordt PSV kampioen is dat heel mooi, zo niet dan niet. Zo treurig al die 'volwassenen' die zich druk maken om sport uitslagen.
Prima ja, zit daar ook vaak. Wel tering veel trappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd reuze gezellig met iets mindere stoeltjes en faciliteiten maar verder helemaal top. Mooi schuin boven oost ook dus je krijgt de sfeer van psv kant altijd mooi mee. Vermaak me er altijd wel als ik er eens moet zitten @:pablo84
Idd begin altijd optimistisch en snel en dan halverwege komt het besef dat conditie slechter is dan je dachtquote:Op zondag 30 maart 2025 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima ja, zit daar ook vaak. Wel tering veel trappen.
Klopt. En PSV moet dan ook al haar potten nog maar zien te winnen (o.a. in de Kuip). In principe is er zelfs bij een verliespartij nog weinig aan de hand voor Ajax. We gaan het meemakenquote:Op zondag 30 maart 2025 06:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat puntje dat zij tegen AZ hebben gepakt kan denk ik veel verschil maken. Nu mogen ze nog een keer verliezen én gelijkspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |