die hebben lol voor 10quote:
Big Brother vindt dat ook. Gisteren in de uitzending zag je dat 'kartel' mokkend in de slaapkamer en toen speelden ze dat liedje van Justin Timberlake What comes around...goes aroundquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, wat lachte hij toen hij die hele pot op 7 euro na had gepakt![]()
De grootste lol had hij. Ik ook trouwens vond het wel een leuke zet
Nu is het anders om lacht hij niet meer
Dat is maar hoe je het ziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik vind dat Axel in veel dingen Jordy steeds probeert na te doen. Met luid zingen, met steeds TOP Spel roepen etc.
Maar ja Jordy is en blijft de OG, hoeveel Axel hem ook na-aapt.
Berend Botje ook , zong ik altijd aangepast voor mijn kleindochterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die hebben lol voor 10
Hij berend botje zingen met een harde Beat en Jane dansen
En tot nu toe strategisch beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het ziet.
Axel is in mijn opinie vindingrijker en grappiger.
O echt, jammer ik was te druk om de uitzending te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Big Brother vindt dat ook. Gisteren in de uitzending zag je dat 'kartel' mokkend in de slaapkamer en toen speelden ze dat liedje van Justin Timberlake What comes around...goes around![]()
Bekijk deze YouTube-video
Topquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:31 schreef mazaru het volgende:
Het zonnetje schijnt... de lucht is blauw. Big Brother ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn de rijkste daarom de suite.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is dat zo? net zoals Jaxel nu krijgt, het valt alleen al op dat Jane al 4 weken in die suite word gehouden
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:31 schreef mazaru het volgende:
Het zonnetje schijnt... de lucht is blauw. Big Brother ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet gehoord, wat zei hij?quote:
Hij laat zich heel erg kennen nu. Dom van hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Die hele houding, de arrogantie, ik ben er zo beu van. Echt beu. En nu dat KUTspel, met die KUTkist .. ze komen weer overal mee weg.
Ik hoorde van de week TOPspel Top dit TOP ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is woest en hij kan maar zo ruzie krijgen als ze hun bek niet houden.
KUTSPEL KUTKIST![]()
Die gaat nog flippen deze weekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Die hele houding, de arrogantie, ik ben er zo beu van. Echt beu. En nu dat KUTspel, met die KUTkist .. ze komen weer overal mee weg.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Iemand die hier alleen maar zit voor de fame voor de bühne
Wat laat hij zich nu kennen
"Die van programma naar programma gaat.."quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Iemand die hier alleen maar zit voor de fame voor de bühne
Wat laat hij zich nu kennen
Nou idd !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"Die van programma naar programma gaat.."
Wat zou Mattheus daarop te zeggen hebben?
Snap een beetje hoe hij zo denkt. De laatste dagen valt het richting hun. Maarja dan nog moet jejezel niet laten kennen. Hoop dat er wel een van die 4 is die genomineerd gaat wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Ze komen overal mee weg. Hoe kan dat toch vraagt Jordy zich af
Dit houdt ook een keer op he zegt Matt
Ja na het spel, zegt Jordy
Hij moet eens leren zijn emoties in.bedwang te houden. Low is to low en high to high op dit momentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer heb ik de kans gehad om mij pot op te krikken. Nooit echt nooit zegt Jordy
Hij vindt het onwerkelijk. Ze kopen zichzelf weer een vrijstelling in ongelooflijk
Wat een schijtspel, het is altijd de verkeerde kant op moppert Jordy nog even door
Daarvoor is alles heel erg zijn kant uitgegaan he? Maar ik denk dat hij dat toevallig dan weer vergeten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap een beetje hoe hij zo denkt. De laatste dagen valt het richting hun. Maarja dan nog moet jejezel niet laten kennen. Hoop dat er wel een van die 4 is die genomineerd gaat worden
Ja dit is heel erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn emoties in.bedwang te houden. Low is to low en high to high op dit moment
Hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, maar ja Jordy ... jij hebt al je geld uitgegeven om 2 GC'ers te kopen.
Ik vind het dusver best veel toneelspel wat hij laat zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Jordy wilde een euro in zetten maar dat mocht niet zei hij
Dat kan maar zo straks gebeurenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ze de vendingmachine horen en die tickets pakken
Dat zou pas in de avond zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ze de vendingmachine horen en die tickets pakken
Hij heeft nooit met geld gesmeten zegt hij net.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien had Jordy geen 10K moeten uitgeven voor die kut kaartjes .......
Maar dat is hij allang vergeten want hij zegt nu net dat hij nooit met geld heeft gesmetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is hij allang vergeten want hij zegt nu net dat hij nooit met geld heeft gesmeten
Nou ja kutkaartjes, hij heeft die veren in z'n r**t 100x gelezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ok .. dank voor deze goede verduidelijking. Daar zat ik op te wachten. Nu is mijn mening compleet veranderd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.
Hij heeft 1300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren, Jordy heeft genoeg geld uitgegevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.
Hij sielug .. weet je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft 11300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren Jordy heeft genoeg geld uitgegeven
Kans op 10000 meer. Alle 3 konden er kans op makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef anine het volgende:
Misschien had hij zijn ego minder moeten strelen en die kaartjes niet aangenomen hebben. Dan had hij dik 11.000 meer gehad. Wat een miepert
Wacht nog steeds af hij overdrijft té veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
En Jordy blijft maar mopperen Fucking hell
Klopt 2500 voor die dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft 1300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren, Jordy heeft genoeg geld uitgegeven
Dat idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef anine het volgende:
Misschien had hij zijn ego minder moeten strelen en die kaartjes niet aangenomen hebben. Dan had hij dik 11.000 meer gehad. Wat een miepert
te veel gc's gekochtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer heb ik de kans gehad om mij pot op te krikken. Nooit echt nooit zegt Jordy
Hij vindt het onwerkelijk. Ze kopen zichzelf weer een vrijstelling in ongelooflijk
Wat een schijtspel, het is altijd de verkeerde kant op moppert Jordy nog even door
Dat was een grapje he zei hij net. Maar als Axel het had gedaan, was het niet grappig geweest, zei hij ook net.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks pakken ze zijn 1000 Euro voor de boodschappen, zou mooi zijn, boontje komt om zijn loontje
met die 1300 Euro die hij vorige keer zelf pakte ....![]()
![]()
kortom iemand die wel kan uitdelen maar niet kan incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was een grapje he zei hij net. Maar als Axel het had gedaan, was het niet grappig geweest, zei hij ook net.
Ja ook dat heeft er toen meerdere gekochtquote:
Ja. en toch verbaast me dat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:50 schreef anine het volgende:
[..]
kortom iemand die wel kan uitdelen maar niet kan incasseren
Als hij voor die kaartjes koos had hij geen kans meer op de 10k en kreeg keanu die 10k.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ok .. dank voor deze goede verduidelijking. Daar zat ik op te wachten. Nu is mijn mening compleet veranderd.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat heeft er toen meerdere gekocht
Hij moet maar niet te lang in de zon blijven zitten, hij kookt zo nog over
Sorry .. .was ik het sarcasme teken vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Als hij voor die kaartjes koos had hij geen kans meer op de 10k en kreeg keanu die 10k.
Eigen schuld , zo werkt karmaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik snap zijn frustratie wel hoor hij weet dat hij hierdoor een nominatie heeft waar hij niks aan kan veranderen hij moet 1000 overhouden en weet dat dat gebruikt gaat worden voor boodschappen en hij kan er niks aan doen. Hij kan er niet voor strijden
Ik snap z'n frustratie tot op zekere hoogte ook. Wat ik niet snap is dat hij zegt dat hij nooit geld heeft kunnen verdienen. Hij had 11K meer kunnen hebben. Maar dat vergeet hij gemakshalve even.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik snap zijn frustratie wel hoor hij weet dat hij hierdoor een nominatie heeft waar hij niks aan kan veranderen hij moet 1000 overhouden en weet dat dat gebruikt gaat worden voor boodschappen en hij kan er niks aan doen. Hij kan er niet voor strijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mij niet, je zag al hoe hij was toen hij die valentijnskaarten niet had gekregen.quote:
Oh ik snap er nu niets meer van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sorry .. .was ik het sarcasme teken vergeten
Dat is wat hij vermoed? Niets is zeker in BB huis en dit is pas dag een van de speelweekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Daar ga ik ook vanuitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
En hat kan goed zijn dat het alsnog anders wordt , het is zaterdag
Als het andersom was geweest hij was de ‘rijkste’ zou hij precies hetzelfde gedaan hebben bij Axel, hij baalt gewoon dat niet meer volgens zijn plan gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Dit doet hij al vanaf de eerste dag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij niet, je zag al hoe hij was toen hij die valentijnskaarten niet had gekregen.
Toen was hij ook al zo aan het mokken.
Dat op zeker maar daarom snap ik zijn frustratie nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest hij was de ‘rijkste’ zou hij precies hetzelfde gedaan hebben bij Axel, hij baalt gewoon dat niet meer volgens zijn plan gaat.
Dat zegt hij toch ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gelul axel dat wist je wel wie je 5 gaf.en 95.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:10 schreef Droopie het volgende:
Jolien vindt dat de andere "fokking beesten" zijn
MissPoes Jolien leeft in een andere wereld .....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien snapt niet echt dat dit een spel is.
Waarom doet zij mee aan BB.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
MissPoes leeft in een andere wereld .....
Het zijn gestolen snacks, waar niemand van af mag weten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom moet ie stiekem doen ? Wat heeft ie ?
hij had al 10k gehad van derquote:
Nou spannend hoor en dan sneaky met het kartel opeten en weer veren in zn reet stoppen dat ie zo goed is ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zijn gestolen snacks, waar niemand van af mag weten.
Alleen tijdens de 10 minuten kwam de groep terug
Het zijn 4 loempia's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die heeft echt alleen maar lol als die wat gejat heeft. Zou die nou zelf niet doorhebben hoe pathetic dit is?quote:
Die hebben tenminste lol zonder dat ze moeten jattenquote:
Nee gewoon uit de airfryerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft ergens een stekker uitgetrokken om te pesten. Triest jong
En zowel Axel als Jane blijven Jolien een leuke meid vinden ondanks allesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:19 schreef Droopie het volgende:
Axel: "Jolien denkt dat het persoonlijk is, maar dat is het niet. Maar logisch dat we op die ene van de andere groep gaan.
Zal ze we persoonlijk opvatten, maar wat ik dan zeggen, ja naar voor je"
En net pas begonnen hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een ellendige week is dit.
Dat is ook onzin natuurlijk , maar Mattie maakt het nu ook persoonlijk , alsof het mensen zonder inhoud zijn en dat is helemaal niet nodig en niet waar. Mattie is een meeloperquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Goed matti dit is maar een money game maar als ze eruit zijn hebben ze niets
Ja tuurlijk, van de week hebben de anderen een paar keer kaas gegeten en snap ik nog niet dat niemand daar een opmerking over heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef chufi het volgende:
Maar die ge-airfryerde snacks ruik je toch ook gewoon als je in de keuken komt ...
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft ergens een stekker uitgetrokken om te pesten. Triest jong
Nobody cares nu, 2k in de pocket en dat team is al zo zuur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef chufi het volgende:
Maar die ge-airfryerde snacks ruik je toch ook gewoon als je in de keuken komt ...
Voor sommige is de week TOP begonnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een ellendige week is dit.
Ik vind mattie echt heel bruin geworden in paar dagenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
Die Jolien had gisteren een partij melkflessen, maar dat is snel gegaan qua kleur in de zon
Gemeen tegenover de airfryerquote:
Heb je net geluisterd naar wat ze zeiden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
is niet persoonlijk maar jullie pakken wel iedere keer Jolien
mijn vader had aan 2 dagen zon ook al genoeg en was hij al heel bruinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind mattie echt heel bruin geworden in paar dagen
was bij JOlien luisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je net geluisterd naar wat ze zeiden?
Ik wel en Mattie gaf duidelijk aan dat Jane anders was opgeofferdquote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wel en Mattie gaf duidelijk aan dat Jane anders was opgeofferd
Dus ja
Nu was het ook beetje apart geweest om niet op Jolien te gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar moet je in een spel altijd op jezelf gaan .. of zo... moet je zorgen dat je zelf verliest.
we moeten de bus opwachten!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu was het ook beetje apart geweest om niet op Jolien te gaan.
Zelfde toen iedereen op Axel ging (met Keanu, Matt, Jordy en Axel).
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een zure paar dagen voor het Kartel.
Alsof je keeper geblesseerd uitvalt, je spits rode kaart pakt en dan met 6-0 verliest.
De ene persoon sloopt dan de binnenstad met zijn vrienden, de andere persoon gaat loempia's eten.
Ondertussen fluit Pootje Hey Mama van K3.
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:43 schreef Luna68 het volgende:
Matti was niet bij het spel, kan hij wel denken dat Jane anders was geofferd, maar vlgs mij was Sharice degene die 900 moest betalen
correctquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft het precedent geschapen dat er niet meer eerlijk over iedereen verdeeld wordt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)
De bedragen stonden op kaartje en moesten ze allemaal bij een persoon leggen en dat wie won en waar hij neergelegd had die bedragen moesten mensen betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft het precedent geschapen dat er niet meer eerlijk over iedereen verdeeld wordt.
Dank je, dat ga ik even opnemen in het SVquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De bedragen stonden op kaartje en moesten ze allemaal bij een persoon leggen en dat wie won en waar hij neergelegd had die bedragen moesten mensen betalen
Hij is dom geweest en net te vroeg begonnen en daardoor grijpt hij nu overal naast.. karma is a bitchquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Parijs is nog ver!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is dom geweest en net te vroeg begonnen en daardoor grijpt hij nu overal naast.. karma is a bitch
Eerst Jordy even de boodschappen laten betalen en dan uit geste mag ie zonder geld als eerste de kluis inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoopt dat hij deze week niet weer op de bank komt, niet voor een 5e keer.
Jordy : Ik kan sws geen vrijstelling kopen. Ik kan alleen maar betalen om niet genomineerd te zijn ... wat een spel.
Jordy : Dat zou ik echt het leukst vinden, Jolien. Wij twee als laatste twee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wil hij ook mee naar finale maar praat nu met jolien. Is niets vals richting matti.
Een Belg en 1 Nederlander blijft over.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Dat zou ik echt het leukst vinden, Jolien. Wij twee als laatste twee.
En zijn grote voorbeeld nog wel , zegt genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bijzonder wel hoe snel hij hem vergeten is.
Nee joh, is nu gewoon in gesprek met jolien. En denk dat hij ook wel weet dat er een vrouw in de finale moet zitten. En als 3e zou jordy echt voor mattie kiezen en niet voor 1 van de andere 4.quote:
Is dit ooit zo erg geweest in een BB. Weet het niet eens meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja, Matt heult ook met de vijand natuurlijk. Samen een bakkie pleur doen.
En praten met jane hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja, Matt heult ook met de vijand natuurlijk. Samen een bakkie pleur doen.
Toen jaar 2 met nawel enzo. Js een periode ook behoorlijk heftig geweest. Totdat er een paar weg waren en ze allemaal op 1 kamer waren was het overquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit ooit zo erg geweest in een BB. Weet het niet eens meer
Uhuhu uiteraard , daarom heeft hij het alleen hun tweequote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee joh, is nu gewoon in gesprek met jolien. En denk dat hij ook wel weet dat er een vrouw in de finale moet zitten. En als 3e zou jordy echt voor mattie kiezen en niet voor 1 van de andere 4.
Nou duidelijk dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Mooi hoekje?
Jordy : Ja, dat is onze troon, karteltroontje.
Jolien : Ja, dat is mooi. Mattie heeft wel niet zoveel plaats.
Jordy : Die heeft pech, wij waren eerst.
What goes around comes aroundquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu was het ook beetje apart geweest om niet op Jolien te gaan.
Zelfde toen iedereen op Axel ging (met Keanu, Matt, Jordy en Axel).
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een zure paar dagen voor het Kartel.
Alsof je keeper geblesseerd uitvalt, je spits rode kaart pakt en dan met 6-0 verliest.
De ene persoon sloopt dan de binnenstad met zijn vrienden, de andere persoon gaat loempia's eten.
Ondertussen fluit Pootje Hey Mama van K3.
Uiteindelijk gaat hij ook als eerste opgeofferd worden door dat nepkartelletjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:03 schreef chufi het volgende:
Ik zie Mattie nog wel het kartel ontvluchten
Only when you are a bitchquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is dom geweest en net te vroeg begonnen en daardoor grijpt hij nu overal naast.. karma is a bitch
Ja, dat bleek net wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat hij ook als eerste opgeofferd worden door dat nepkartelletje
Dat denk ik niet, ik denk dat op de lange termijn Jordy toch Matt op 2 heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat hij ook als eerste opgeofferd worden door dat nepkartelletje
Dat denk ik niet, en eigenlijk zei hij dat net al.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik denk dat op de lange termijn Jordy toch Matt op 2 heeft.
Ik denk welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en eigenlijk zei hij dat net al.
We zullen zienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en eigenlijk zei hij dat net al.
Ik ga geen welles nietes spelletjes spelen. Jordy ziet mattie niet in de finale , Jolien welquote:
Hoeveel koffie drinkt hij wel niet per dag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
Nog maar een bakkie pleur dan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |