Misschien hout hakken?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
Mattie wil spellen spelen ,desnoods de hele nacht.. Nou BB

Het is zaterdag , er kan nog van alles veranderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Jaxel Kartel heeft alle kaarten in handen deze week.
Jordy Matheus Jolien op de bank denk ik.

Zo werkt BB niet ... kan me dat niet voorstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:

als dit gebeurd dan is er echt gestuurd vanaf BB is anders echt niet mogelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:

Ik denk dat dat wel mee valt.dit is de laatste week dat de gc ingezet kunnen worden dus ik denk max 1vrijstelling 1iemand genomineerd en dan door stemmen nog 2 op de bank. En dat wordt dan sowieso 1iemand van team jaxel en west Vlaanderenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:

Er wordt altijd gestuurd , vanaf het begin al ,BB bepaaldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als dit gebeurd dan is er echt gestuurd vanaf BB is anders echt niet mogelijk

Ze hebben meer gamechangers.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:

Ja dat is gelijk af te lezen. Hij raakt de 'macht' van het TOPSPEL een beetje kwijtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is de controle kwijt , dat zie je meteen in zijn gedrag

Ja dat valt meteen opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef Tascha071 het volgende:
Zhoooo ik val even in de streams. Wat laat Jordy lekker zijn ware aard zien nu zeg. Hij is lichtelijk tot zwaar geïrriteerd omdat het geen Jordy show is

Of hij denkt net zoals met zijn valentijns post zo zijn zin te krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Jordy niet snapt dat hij heel snel al z'n krediet bij de kijker aan het verspelen is.... zo'n huis doet iets met je..

nou ik heb altijd gevonden dat dat niet zo was, maar hier is echter niet onderuit te komen meer wat een voordelen krijgen die Jaxel groep zeg niet normaal meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er wordt altijd gestuurd , vanaf het begin al ,BB bepaald

Maar dat weet je toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb altijd gevonden dat dat niet zo was, maar hier is echter niet onderuit te komen meer wat een voordelen krijgen die Jaxel groep zeg niet normaal meer

Goeiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij denkt net zoals met zijn valentijns post zo zijn zin te krijgen

Welke voordelen dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb altijd gevonden dat dat niet zo was, maar hier is echter niet onderuit te komen meer wat een voordelen krijgen die Jaxel groep zeg niet normaal meer

Ik wacht nog even af of het geen toneelspel is, om later in de nieuwe week triomfantelijk top te roepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is gelijk af te lezen. Hij raakt de 'macht' van het TOPSPEL een beetje kwijt![]()
Heeft volgens mij geen overzicht meer.

ja is dat zo? net zoals Jaxel nu krijgt, het valt alleen al op dat Jane al 4 weken in die suite word gehoudenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Welke voordelen dan?
Het kartel heeft ook veel voordelen gehad toch?

Zal ze wel in haar contract hebben afgesproken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is dat zo? net zoals Jaxel nu krijgt, het valt alleen al op dat Jane al 4 weken in die suite word gehouden

Ja dat is geen straf om naar te kijken als die in zijn blote bast looptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nou Jordy, gewoon er tegenaan gaan en je schouders eronder zetten. En wat een prachtig lichaam heeft Matti..😎

whahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal ze wel in haar contract hebben afgesproken.

Is er nou niemand die even schreeuwt wat een TOPDAG het wel niet is vandaag.quote:

Het zou zo maar kunnen, het tij kan altijd keren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af of het geen toneelspel is, om later in de nieuwe week triomfantelijk top te roepen.

ja heel anders idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat echt heel opvallend
charise lijkt wel een heel ander persoon nu milena weg is. Gezellig, rustig gezicht, grappig en hulpvaardig

Ja echt he, wat lachte hij toen hij die hele pot op 7 euro na had gepaktquote:

Ja klonk goed, de dames zongen ook niet echt valsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |