Nou idd !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"Die van programma naar programma gaat.."
Wat zou Mattheus daarop te zeggen hebben?

Snap een beetje hoe hij zo denkt. De laatste dagen valt het richting hun. Maarja dan nog moet jejezel niet laten kennen. Hoop dat er wel een van die 4 is die genomineerd gaat wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Ze komen overal mee weg. Hoe kan dat toch vraagt Jordy zich af
Dit houdt ook een keer op he zegt Matt
Ja na het spel, zegt Jordy

Hij moet eens leren zijn emoties in.bedwang te houden. Low is to low en high to high op dit momentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer heb ik de kans gehad om mij pot op te krikken. Nooit echt nooit zegt Jordy
Hij vindt het onwerkelijk. Ze kopen zichzelf weer een vrijstelling in ongelooflijk
Wat een schijtspel, het is altijd de verkeerde kant op moppert Jordy nog even door

Daarvoor is alles heel erg zijn kant uitgegaan he? Maar ik denk dat hij dat toevallig dan weer vergeten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap een beetje hoe hij zo denkt. De laatste dagen valt het richting hun. Maarja dan nog moet jejezel niet laten kennen. Hoop dat er wel een van die 4 is die genomineerd gaat worden

Ja dit is heel erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij moet eens leren zijn emoties in.bedwang te houden. Low is to low en high to high op dit moment

Hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, maar ja Jordy ... jij hebt al je geld uitgegeven om 2 GC'ers te kopen.

Ik vind het dusver best veel toneelspel wat hij laat zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Jordy wilde een euro in zetten maar dat mocht niet zei hij

Dat kan maar zo straks gebeurenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ze de vendingmachine horen en die tickets pakken

Dat zou pas in de avond zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop dat ze de vendingmachine horen en die tickets pakken

Hij heeft nooit met geld gesmeten zegt hij net.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien had Jordy geen 10K moeten uitgeven voor die kut kaartjes .......

Maar dat is hij allang vergeten want hij zegt nu net dat hij nooit met geld heeft gesmetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is hij allang vergeten want hij zegt nu net dat hij nooit met geld heeft gesmeten

Nou ja kutkaartjes, hij heeft die veren in z'n r**t 100x gelezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:

ok .. dank voor deze goede verduidelijking. Daar zat ik op te wachten. Nu is mijn mening compleet veranderd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.

Hij heeft 1300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren, Jordy heeft genoeg geld uitgegevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft geen 10 k uitgeven heeft gewoon afgezien van contract.

Hij sielug .. weet je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft 11300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren Jordy heeft genoeg geld uitgegeven

Kans op 10000 meer. Alle 3 konden er kans op makenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef anine het volgende:
Misschien had hij zijn ego minder moeten strelen en die kaartjes niet aangenomen hebben. Dan had hij dik 11.000 meer gehad. Wat een miepert

Wacht nog steeds af hij overdrijft té veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
En Jordy blijft maar mopperen Fucking hell

Klopt 2500 voor die dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft 1300 euro genomen , gamechangers die haske duur waren, Jordy heeft genoeg geld uitgegeven

Dat idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef anine het volgende:
Misschien had hij zijn ego minder moeten strelen en die kaartjes niet aangenomen hebben. Dan had hij dik 11.000 meer gehad. Wat een miepert

te veel gc's gekochtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer heb ik de kans gehad om mij pot op te krikken. Nooit echt nooit zegt Jordy
Hij vindt het onwerkelijk. Ze kopen zichzelf weer een vrijstelling in ongelooflijk
Wat een schijtspel, het is altijd de verkeerde kant op moppert Jordy nog even door

Dat was een grapje he zei hij net. Maar als Axel het had gedaan, was het niet grappig geweest, zei hij ook net.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks pakken ze zijn 1000 Euro voor de boodschappen, zou mooi zijn, boontje komt om zijn loontje
met die 1300 Euro die hij vorige keer zelf pakte ....![]()
![]()

kortom iemand die wel kan uitdelen maar niet kan incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was een grapje he zei hij net. Maar als Axel het had gedaan, was het niet grappig geweest, zei hij ook net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |