Is ook zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wel en Mattie gaf duidelijk aan dat Jane anders was opgeofferd
Dus ja
Nu was het ook beetje apart geweest om niet op Jolien te gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar moet je in een spel altijd op jezelf gaan .. of zo... moet je zorgen dat je zelf verliest.
we moeten de bus opwachten!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu was het ook beetje apart geweest om niet op Jolien te gaan.
Zelfde toen iedereen op Axel ging (met Keanu, Matt, Jordy en Axel).
Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een zure paar dagen voor het Kartel.
Alsof je keeper geblesseerd uitvalt, je spits rode kaart pakt en dan met 6-0 verliest.
De ene persoon sloopt dan de binnenstad met zijn vrienden, de andere persoon gaat loempia's eten.
Ondertussen fluit Pootje Hey Mama van K3.
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:43 schreef Luna68 het volgende:
Matti was niet bij het spel, kan hij wel denken dat Jane anders was geofferd, maar vlgs mij was Sharice degene die 900 moest betalen
correctquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft het precedent geschapen dat er niet meer eerlijk over iedereen verdeeld wordt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane 5 en dan Pootje 95 dan? (ik probeer de stukjes in elkaar te passen)
De bedragen stonden op kaartje en moesten ze allemaal bij een persoon leggen en dat wie won en waar hij neergelegd had die bedragen moesten mensen betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft het precedent geschapen dat er niet meer eerlijk over iedereen verdeeld wordt.
Dank je, dat ga ik even opnemen in het SVquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De bedragen stonden op kaartje en moesten ze allemaal bij een persoon leggen en dat wie won en waar hij neergelegd had die bedragen moesten mensen betalen
Hij is dom geweest en net te vroeg begonnen en daardoor grijpt hij nu overal naast.. karma is a bitchquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Parijs is nog ver!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is dom geweest en net te vroeg begonnen en daardoor grijpt hij nu overal naast.. karma is a bitch
Eerst Jordy even de boodschappen laten betalen en dan uit geste mag ie zonder geld als eerste de kluis inquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoopt dat hij deze week niet weer op de bank komt, niet voor een 5e keer.
Jordy : Ik kan sws geen vrijstelling kopen. Ik kan alleen maar betalen om niet genomineerd te zijn ... wat een spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |