En net pas begonnen hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een ellendige week is dit.

Dat is ook onzin natuurlijk , maar Mattie maakt het nu ook persoonlijk , alsof het mensen zonder inhoud zijn en dat is helemaal niet nodig en niet waar. Mattie is een meeloperquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Goed matti dit is maar een money game maar als ze eruit zijn hebben ze niets

Ja tuurlijk, van de week hebben de anderen een paar keer kaas gegeten en snap ik nog niet dat niemand daar een opmerking over heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef chufi het volgende:
Maar die ge-airfryerde snacks ruik je toch ook gewoon als je in de keuken komt ...

quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft ergens een stekker uitgetrokken om te pesten. Triest jong

Nobody cares nu, 2k in de pocket en dat team is al zo zuur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef chufi het volgende:
Maar die ge-airfryerde snacks ruik je toch ook gewoon als je in de keuken komt ...

Voor sommige is de week TOP begonnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een ellendige week is dit.

Ik vind mattie echt heel bruin geworden in paar dagenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
Die Jolien had gisteren een partij melkflessen, maar dat is snel gegaan qua kleur in de zon

Gemeen tegenover de airfryerquote:

Heb je net geluisterd naar wat ze zeiden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Joyce-43 het volgende:
is niet persoonlijk maar jullie pakken wel iedere keer Jolien

mijn vader had aan 2 dagen zon ook al genoeg en was hij al heel bruinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind mattie echt heel bruin geworden in paar dagen

was bij JOlien luisterenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je net geluisterd naar wat ze zeiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |