Als het andersom was geweest hij was de ‘rijkste’ zou hij precies hetzelfde gedaan hebben bij Axel, hij baalt gewoon dat niet meer volgens zijn plan gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik snap zijn frustratie wel hoor hij weet dat hij hierdoor een nominatie heeft waar hij niks aan kan veranderen hij moet 1000 overhouden en weet dat dat gebruikt gaat worden voor boodschappen en hij kan er niks aan doen. Hij kan er niet voor strijden
Dit doet hij al vanaf de eerste dag.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij niet, je zag al hoe hij was toen hij die valentijnskaarten niet had gekregen.
Toen was hij ook al zo aan het mokken.
Dat op zeker maar daarom snap ik zijn frustratie nog welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest hij was de ‘rijkste’ zou hij precies hetzelfde gedaan hebben bij Axel, hij baalt gewoon dat niet meer volgens zijn plan gaat.
Dat zegt hij toch ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gelul axel dat wist je wel wie je 5 gaf.en 95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |