Ja ook dat heeft er toen meerdere gekochtquote:
Ja. en toch verbaast me dat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:50 schreef anine het volgende:
[..]
kortom iemand die wel kan uitdelen maar niet kan incasseren
Als hij voor die kaartjes koos had hij geen kans meer op de 10k en kreeg keanu die 10k.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ok .. dank voor deze goede verduidelijking. Daar zat ik op te wachten. Nu is mijn mening compleet veranderd.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat heeft er toen meerdere gekocht
Hij moet maar niet te lang in de zon blijven zitten, hij kookt zo nog over
Sorry .. .was ik het sarcasme teken vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Als hij voor die kaartjes koos had hij geen kans meer op de 10k en kreeg keanu die 10k.
Eigen schuld , zo werkt karmaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik snap zijn frustratie wel hoor hij weet dat hij hierdoor een nominatie heeft waar hij niks aan kan veranderen hij moet 1000 overhouden en weet dat dat gebruikt gaat worden voor boodschappen en hij kan er niks aan doen. Hij kan er niet voor strijden
Ik snap z'n frustratie tot op zekere hoogte ook. Wat ik niet snap is dat hij zegt dat hij nooit geld heeft kunnen verdienen. Hij had 11K meer kunnen hebben. Maar dat vergeet hij gemakshalve even.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik snap zijn frustratie wel hoor hij weet dat hij hierdoor een nominatie heeft waar hij niks aan kan veranderen hij moet 1000 overhouden en weet dat dat gebruikt gaat worden voor boodschappen en hij kan er niks aan doen. Hij kan er niet voor strijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mij niet, je zag al hoe hij was toen hij die valentijnskaarten niet had gekregen.quote:
Oh ik snap er nu niets meer van.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sorry .. .was ik het sarcasme teken vergeten
Dat is wat hij vermoed? Niets is zeker in BB huis en dit is pas dag een van de speelweekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:53 schreef Juultje1981 het volgende:
Daar ga ik ook vanuitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:54 schreef Puzzie het volgende:
En hat kan goed zijn dat het alsnog anders wordt , het is zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |