die hebben lol voor 10quote:
Big Brother vindt dat ook. Gisteren in de uitzending zag je dat 'kartel' mokkend in de slaapkamer en toen speelden ze dat liedje van Justin Timberlake What comes around...goes aroundquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, wat lachte hij toen hij die hele pot op 7 euro na had gepakt![]()
De grootste lol had hij. Ik ook trouwens vond het wel een leuke zet
Nu is het anders om lacht hij niet meer
Dat is maar hoe je het ziet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik vind dat Axel in veel dingen Jordy steeds probeert na te doen. Met luid zingen, met steeds TOP Spel roepen etc.
Maar ja Jordy is en blijft de OG, hoeveel Axel hem ook na-aapt.
Berend Botje ook , zong ik altijd aangepast voor mijn kleindochterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die hebben lol voor 10
Hij berend botje zingen met een harde Beat en Jane dansen
En tot nu toe strategisch beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het ziet.
Axel is in mijn opinie vindingrijker en grappiger.
O echt, jammer ik was te druk om de uitzending te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Big Brother vindt dat ook. Gisteren in de uitzending zag je dat 'kartel' mokkend in de slaapkamer en toen speelden ze dat liedje van Justin Timberlake What comes around...goes around![]()
Bekijk deze YouTube-video
Topquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:31 schreef mazaru het volgende:
Het zonnetje schijnt... de lucht is blauw. Big Brother ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn de rijkste daarom de suite.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is dat zo? net zoals Jaxel nu krijgt, het valt alleen al op dat Jane al 4 weken in die suite word gehouden
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:31 schreef mazaru het volgende:
Het zonnetje schijnt... de lucht is blauw. Big Brother ik hou van jou![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet gehoord, wat zei hij?quote:
Hij laat zich heel erg kennen nu. Dom van hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Die hele houding, de arrogantie, ik ben er zo beu van. Echt beu. En nu dat KUTspel, met die KUTkist .. ze komen weer overal mee weg.
Ik hoorde van de week TOPspel Top dit TOP ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is woest en hij kan maar zo ruzie krijgen als ze hun bek niet houden.
KUTSPEL KUTKIST![]()
Die gaat nog flippen deze weekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Die hele houding, de arrogantie, ik ben er zo beu van. Echt beu. En nu dat KUTspel, met die KUTkist .. ze komen weer overal mee weg.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Iemand die hier alleen maar zit voor de fame voor de bühne
Wat laat hij zich nu kennen
"Die van programma naar programma gaat.."quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Iemand die hier alleen maar zit voor de fame voor de bühne
Wat laat hij zich nu kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |